-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200, вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200, вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111100-1 – Вугілля Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111200-2 – Паливо на вугільній основі
Завершена
6 018 005.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 090.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 090.03 UAH
Номер:
827e6d1e826e4c538dfc43ede2232184
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:19 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.10.2024 Одеса № 217
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Південного офісу Держаудитслужби
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2024 № 217
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-09-04-007183-a 04.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2024, рішення Комісії від 17.09.2024 № 15417-р/пк-пз, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.09.2024, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТМАРКЕТ» (далі – ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ» та ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ» та ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 № 8 та від 08.10.2024 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.10.2024, договір від 18.10.2024 № 68 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.10.2024, додаткову угоду від 18.10.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 05.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.11.2024 17:25 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2024 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
23ee8578403d49bea7601b7be7e29594
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ae21e53cef04ab09e21ff437d691b65
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Південного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
05.11.2024 12:21
Опис:
Відділом освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200, вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
1. Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (далі Замовник), код за ЄДРПОУ 42745633, юр. адреса: Україна. 68303. Одеська обл., місто Кілія, вул. Миру, № 45.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)25-200 – 239 т.; Вугілля кам’яне марки Г(Г2)13-100 – 283 т; Брикет паливний вугільний – 36).
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
6018005,00 гривень з ПДВ.(в т.ч. КПКВК 0611010-803900,00грн., КПКВК 0611021 – 5119105,00 грн., КПКВК 0611141 – 95000,00грн)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (за 2023-2024 опалювальний сезон) обсягу твердого палива з урахуванням фактично затвердженого фінансування у 2024 році, відповідно до інформацій наданих закладами та установами освіти.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.».
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом' порівняння ринкових цін відповідно до окремих положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та порівняльним аналізом ціни на вугілля з використанням веб-порталу Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/ та отриманими комерційними пропозиціями на електронну почту Відділу.
З метою формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДК ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)(25-200) – 34 т.; Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – 288 т; Брикет паливний вугільний – 36т, проведена наступна робота:
I. Проведено аналіз електронній системі «Рrozorro Market» за посиланням веб-порталу Prozorro https://prozorro.gov.ua/ враховані комерційні пропозиції отримані на електронну пошту:
№/№ Назва постачальника Спосіб отримання Г(Г2)(25-200) вартість за 1 тону з ПДВ Г(Г2)(13-100) вартість за 1тону з ПДВ Брикет паливний вугільний з ПДВ
1 «Рrozorro Market» ProZorro 9500,00
2 Комерційна пропозиція ТОВ «Приватмаркет» код ЄДРПОУ 44964080 на електронну пошту Відділу 11100,00 10100,00 10100,00
3 Комерційна пропозиція ТОВ «Вінницяоблпаливо» код ЄДРПОУ 01880670 на електронну пошту Відділу 11000,00 10000,00 10000,00
4 Комерційна пропозиція ТОВ Торговий Дім «Облпаливо» код ЄДРПОУ 42841714 на електронну пошту Відділу 10900,00 9900,00 9900,00
ВИРІШИЛИ:
І. Затвердити очікувану вартість предмета закупівлі ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Г(Г2)(25-200) -11000,00 грн., з ПДВ за 1 тону, Вугілля кам'яне марки Г(Г2)(13-100) -9900,00 грн., з ПДВ за 1 тону, Брикет паливний вугільний -9900,00 гривен з ПДВ за 1 тону
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників твердого палива на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на вебсайтах у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення відповідно до плану асигнувань на
2024рік 6018005,00 гривень з ПДВ.(в т.ч. КПКВК 0611010-803900,00грн., КПКВК 0611021 – 5119105,00 грн., КПКВК0611141 – 95000,00грн)) згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника станом на дату планування закупівлі. Поряд з цим, загальний розмір очікуваних планових асигнувань на дану потребу відповідає розміру вартості та складає 6018005,00 гривень з ПДВ.(в т.ч. КПКВК 0611010-803900,00грн., КПКВК 0611021 – 5119105,00 грн., КПКВК0611141 – 95000,00грн)
Нормативно-правове регулювання. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»; Цей стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення (далі за текстом - вугілля), що використовують для побутових потреб. Вимоги щодо безпечності вугілля викладено в 4.3 та розділі 5.
ДСТУ 3472:2015 - поширюється на буре, кам'яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики.
Позначення марки вугілля, що складає предмет закупівлі співпадає в частині літерного позначення вугілля із характеристиками. Вугілля видобуваються в
Україні на території Донбасу та Львівсько-Волинського басейну.
Постачальник повинен забезпечити поставку товару на об’єкти замовника та передати представнику замовника або уповноваженій особі(особам) від закладу або установи освіти, відповідно до вимог тендерної документації та норм чинного законодавства України, а також державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання з дати укладання Договору про закупівлю до 01.12.2024 р.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг товару у тонах. За одиницю виміру кількості товару приймається тонна. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника у 2024 році, та враховуючи обсяги споживання попередніх років, становить 885,244 т., з якого планується придбати – 558,0 т. відповідно до фінансування на 2024 р.
Відповідно до Змін №1 до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб «Технічні умови», затверджених наказом Мінекономрозвитку № 1470 від 11.12.2013 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні», підрозділ 3.1 доповнено приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.».
Для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6 -100 мм) ГОСТ 19242.
Вугілля не є токсичним продуктом. За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до мало небезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії. Відповідно до ГОСТ 12.1.005 максимально разова концентрація вуглецю пилу на робочих місцях не повинна перевищувати гранично допустиму, встановлену залежно від відсоткового вмісту вільного діоксину кремнію в ній.
Для запобігання фіброгенному впливу вугільного пилу обслуговуючий персонал повинен бути забезпечений спецодягом та індивідуальними засобами захисту відкритих ділянок тіла та органів дихання згідно з чинними нормами в галузі за встановленим порядком.
Транспортують вугілля залізничним, автомобільним, водним або іншим транспортом з обов'язковим дотримуванням правил та вимог з перевезення вантажів, чинних на даних видах транспорту.
Умови транспортування повинні усувати можливість засмічення вугілля та втрати вугілля.
Постачальник повинен забезпечити поставку товару на об’єкти замовника та передати представнику замовника або уповноваженій особі(особам) від закладу або установи освіти, відповідно до вимог тендерної документації та норм чинного законодавства України, а також державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Постачальник зобов'язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників якості товару постачальником у порядку, затвердженому за Договором, а також Законом України «Про захист прав споживачів».
Розміри брикетів: довжина до 8 см, ширина до 4 см, висота до 5см.,
Форма брикетів: овальна або еліпсоподібна або подушкоподібна. (Механічна міцність: не менш 90% (визначається під нас випробування методом скидання з висоти 1,5 метра, залишок бою не більш 10%). Кількість кусків менше 13 мм в упаковці не більш 10%.
Сировиною для виробництва брикету повинне бути вугілля кам’яне будь-яких марок, а не його відходи з підвищеним вмістом глини (шлам вугільний). Дані щодо сировини повинні бути відображені у технічних умовах, відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний.
Відвантаження брикету паливного вугільного повинно проводитися зі складу постачальника (виробника) у герметично зашитих поліпропіленових мішках з поліетиленовим вкладишем для захисту від вологи, вагою не більше 50 кг, укладених на дерев’яний піддон.
Складена палета у свою чергу повинна бути упакована плівкою для захисту від атмосферних опадів, для довгострокового зберігання. З метою ідентифікації виробника пропонованого брикету на мішках повинно бути маркування з назвою виробника та адресою виробництва.
Брикет паливний вугільний повинен вироблятися без домішок неорганічного походження таких як продукти нафтохімічної та резинотехнічної переробки.
Відповідне Обґрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Замовника, а також на сторінці закупівлі в системі Prozorro.
Отже Замовником у чітко передбачений спосіб та у відповідності до вимог законодавства проведено (обраховано) розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1. Щодо питання: надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права!
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.».
Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-04-008219-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-04-007183-a
Поряд з цим варто зазначити, що Відділом освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради здійснило все ж таки розміщення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника за посиланням
https://drive.google.com/file/d/13_Lc-RFXd72zWIumFq3g_uhfS0U5gb1-/view
https://vompkil.od.gov.ua/plany-zakupivel/
У зв’язку із вказаним нами повністю дотримано порядку планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200, вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-007183-a).
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.