-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Центральна, № 9А, село Кир’яківка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
566 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 834.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 834.35 UAH
Номер:
df30050b14174b93b852b31124c50f94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 17:11 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 74-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.10.2024 № 74-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-09-04-006880-a 04.09.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК «ТАНОЛБУД» та ТОВ «УКРСИБСТРОЙ», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2024 (протокол № 1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ТАНОЛБУД» (далі – ТОВ «БК «ТАНОЛБУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСИБСТРОЙ»(далі – ТОВ «УКРСИБСТРОЙ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.09.2024 № 3 та від 18.09.2024 № 6; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; рішення Комісії АМКУ від 01.10.2024 № 16106-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.10.2024 № 154; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.10.2024 12:00 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
a814af82646844529c724b8c6eaa2c9d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.10.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-09-04-006880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d5b7ab29367a4274b9a7f387f40f218c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.10.2024 10:27
Опис:
Пояснення на запит замовнику від 15.10.2024 р.
15 жовтня 17:31, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-10-15-000026 , посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-04-006880-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-09-04-006880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
19 жовт 00:00»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
У зв’язку з тим, що у 2023 р. відповідно до проведеної закупівлі UA-2023-10-17-007638-a послуги не були надані, з метою задоволення потреби на 2024 рік у послугах за предметом закупівлі: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Центральна, № 9А, село Кир’яківка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи було прийняте рішення у повторному проведенні закупівлі. Визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у поточному році та очікувана вартість здійснювалась на підставі закупівлі UA-2023-10-17-007638-a (очікувана вартість була визначена на основі кошторису, виготовленого за допомогою фахівців відповідних галузей, консультацій експертів та інших компетентних органів (з виїздом на об’єкт з представниками відділу економічного розвитку, ЖКХ, земельних відносин, власності, транспорту і благоустрою сільської ради)) (Відповідні документи містяться у Додатку 1 до пояснення) з урахуванням ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель і споруд, додатково був проведений моніторинг поточних цін на ринку на відповідні послуги та матеріали для їх проведення ( ціни на матеріали та ресурси не перевищують ціни на сайті https://prices.nidi.org.ua/sum/ ). Також для визначення очікуваної вартості було надіслано запити потенційним учасникам, отримані відповіді містяться у Додатку 2 до пояснення.
Щодо запитання № 2.
Інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 631 і від 11 жовтня 2016 р. N 710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можна переглянути за наступним посиланням: https://vesnyanska-gromada.gov.ua/; https://vesnyanska-gromada.gov.ua/news/1725449204/.
Додатки:
Додаток № 1 – Визначення технічних характеристик.
Додаток № 2 – Визначення очікуваної вартості.