• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт 11 та 111 поверхів будівлі Васильківської амбулаторії ЗПСМ №1 КНП «Васильківський ЦПМСД за адресою: вул. Михайлівська 76В, селище Васильківка, Синельниківського району, Дніпропетровської області (1 черга)

52600, сел.Васильківка, вул.Михайлівська, буд. 76-В. Закупівля здійснюється згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачениз Законом України"Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування

Завершена

1 863 261.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 320.00 UAH
Номер: e6821be1209247f88da9e9a04e3aaa11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-23-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.10.2024 12:22 - 23.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.09.2024 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2024 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-09-04-005666-a 04.09.2024 Комунальне некомерційне підприємство "Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Васильківської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено недотримання норми частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «Майстер -55», своєчасності укладання договору про закупівлю його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Васильківської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області, (далі Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-04-006026-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 04.09.2024 №144), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024 №147, тендерну приватного підприємства «Майстер -55» (далі – ПП «Майстер -55»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 12.09.2024, договір про закупівлю від 18.09.2024 № 94 (далі - Договір) та його оприлюднення, Додаткову угоду Договору від 03.10.2024 №1, пояснення та документи Замовника надані 07.10.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.10.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено: Відповідно до пункту 2.2 Договору: «Підрядник надає 5 років гарантії на виконані роботи визначені цим Договором». Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт, а саме: «Капітальний ремонт 11 та 111 поверхів будівлі Васильківської амбулаторії ЗПСМ №1 КНП «Васильківський ЦПМСД за адресою: вул. Михайлівська 76В, селище Васильківка, Синельниківського району, Дніпропетровської області (1 черга)». Частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі - Постанова № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною третьою статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі - Порядок № 45) та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно з пунктом 1 Порядку № 45, пунктом 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова № 281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженернотранспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Також, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Таким чином, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття Замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668. У ході моніторингу зазначене порушення Замовником було усунуто шляхом укладання Додаткової угоди від 03.10.2024 №1 до Договору закупівлі робіт від 18.09.2024 № 94.
Період усунення порушень: 07.10.2024 16:01 - 22.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2024 16:01

Запити/Пояснення