-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенівська установка з С-аркою (Тип-2))
Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)
Завершена
56 294 056.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 281 470.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 281 470.28 UAH
Номер:
f0a52a27785a4f7486d54a624d1dc083
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:50 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-09-03-012559-a 03.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ТОВ «ХАРВІНД» та ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 03.09.2024 (протокол № 1397), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПІКСЕЛМЕД» (далі – ТОВ «ПІКСЕЛМЕД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРВІНД» (далі – ТОВ «ХАРВІНД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 18.09.2024, протоколи уповноваженої особи від 23.11.2024 № 1594 (про продовження строку розгляду пропозицій), від 27.11.2024 № 1644 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПІКСЕЛМЕД»), від 04.10.2024 № 1697 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАРВІНД»), від 09.10.2024 № 1723 (про визначення переможцем ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), та від 12.11.2024 № 2024 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), рішення комісії АМКУ від 16.10.2024 № 16939-р/пк-пз та від 01.11.2024 № 17757-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 19.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.11.2024 16:30 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
13280ae785de47d4aa480f90c9abdafc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рентгенівської установки з С-аркою (Тип-2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-012559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6abb51492e444ca295af05d6f120d92f
Назва:
Пояснення (інформація та документи)
Дата опублікування:
19.11.2024 16:37
Опис:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенівська установка з С-аркою (Тип-2))» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-012559-a) надаємо наступні пояснення.
Відповідно до Порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 року № 491 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1324) (далі – Порядок),
ДП «Медзакупівлі України» визначено одержувачем коштів за напрямом «Закупівля лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), витратних матеріалів, медичних виробів (зокрема дороговартісного медичного обладнання) та допоміжних засобів до них, медичних меблів, спеціалізованих санітарних транспортних засобів, мобільних госпіталів, інших необхідних товарів для задоволення потреб охорони здоров’я, а розподіл коштів здійснюється комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України (далі – Комісія).
Наказом Міністерства охорони здоров'я України (далі – МОЗ) від 29 липня 2023 року № 1377 затверджено номенклатуру лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), витратних матеріалів, медичних виробів (зокрема дороговартісного медичного обладнання) та допоміжних засобів до них, медичних меблів, спеціалізованого санітарного транспорту, мобільних госпіталів, інших необхідних товарів для задоволення потреб охорони здоров’я.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2022 року № 1351 внесено зміни до Порядку, відповідно до яких публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з пунктом 13 Порядку після надходження на рахунок коштів комісія приймає рішення про їх розподіл та/або передачу згідно з переліком потреб у сфері охорони здоров’я, затвердженим МОЗ.
В рамках реалізації покладених на ДП «Медзакупівлі України» завдань, було проведено аналіз ринку за номенклатурною позицією «Рентгенівська установка з С-аркою (Тип-2)».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301420 «Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я», в тому числі за напрямом «Закупівля обладнання для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ
від 04.09.2024 № 1538 та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2024 рік (копія паспорту додається).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником опрацьовано комерційні пропозиції, надані учасниками ринкових консультацій. Збір комерційних пропозицій від учасників ринку з метою їх аналізу здійснено в системі SAP Ariba (ID запиту: Doc2054510587), що регламентовано наказом від 14.07.2022 № 385 - ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається). Значення отриманих цінових пропозицій у вигляді знімків екрану зазначеної системи, а також довідка про ціни у форматі Exel додаються.
Очікувану вартість предмета закупівлі сформовано як середнє арифметичне з-поміж цін Учасників ринкової консультації 2-4, 6-7 відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (додається), методом розрахунку очікуваної вартості порівняння ринкових цін. Під час розрахунку не бралась до уваги ціни Учасників 1, 5 як аномально низькі, та ціна Учасника 8 як аномально висока.
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 15.08.2022 № 478-ОД, на рівні
5 629 405,60 грн за одиницю та на виконання бюджетної програми 2301420 «Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я» (UNITED24), а також відповідно до Протоколу № 63 засідання Комісії від 28 червня 2024 року, яким за позицією «Рентгенівська установка з С-аркою» (тип 2) погоджено здійснення закупівлі 10 одиниць за очікуваною вартістю на рівні 5 629 405,60 грн за одиницю та, відповідно, 56 294 056,00 грн за 10 одиниць.
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку з урахуванням медико-технічних вимог до медичного обладнання, що погоджені листом МОЗ
від 31.07.2024 № 31/07/2024 (копії листа та протоколу додаються).
Номер:
d5bfd48dbc4c4c79a74b509c54a4f6eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 13:58 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
11.11.2024 № 160
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2024-09-03-012559-a 03.09.2024 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d92cf07cc0264bf6bc01265f37bb516e
Назва:
Про внесення змін до наказу
Дата опублікування:
12.11.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.11.2024 № 163
Дніпро
Про внесення змін до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 11 листопада 2024 року №160
Керуючись пунктом 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, з огляду на прийняте рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-09-03-012559-a згідно наказу Держаудитслужби від 11.11.2024 №308 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
У Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 11 листопада 2024 року № 160 «Про початок здійснення моніторингу закупівель» позицію 18 виключити.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Номер:
6302cdf32d0e49a7bfbb5a8371b5a660
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2024 14:09
Опис:
Відповідно до наказу від 11.11.2024 № 160 Східним офісом Держаудитслужби було прийнято рішення про проведення моніторингу за закупівлею «ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенівська установка з С-аркою (Тип-2))» (ID: UA-2024-09-03-012559-a) (позиція 18). Рішення про проведення моніторингу оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 12.11.2024 о 13:58.
Згідно з наказом 160 Східного офісу Держаудитслужби від 12.11.2024 № 163 було прийнято рішення виключити позицію №18 з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 11 листопада 2024 року № 160 «Про початок здійснення моніторингу закупівель»8.
Зазначений наказ оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 12.11.2024 о 17:58.
Даний наказ розміщено для оприлюднення з використанням функціоналу електронної системи закупівель “Запит замовнику на пояснення”, відповідно, такий наказ відображається для Замовника як запит на пояснення, відповідь на який необхідно надати до 16 листопада до 00:00 (строк визначено автоматично електронною системою закупівель згідно законодавства).
На підставі вищевикладеного, оскільки вказана процедура закупівлі (ID: UA-2024-09-03-012559-a) не підпадає під моніторинг згідно оприлюдненого наказу, а також не було оприлюднено для Замовника запиту по суті, то ця інформація оприлюднюється Замовником з метою уникнення непорозумінь та для закриття активного завдання, визначеного електронною системою закупівель для Замовника після оприлюднення наказу в полі “Запит замовнику на пояснення”, з урахуванням технічних особливостей функціонування електронної системи закупівель.