• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Жалюзі вертикальні, рулонні штори

Завершена

732 067.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 320.68 UAH
Номер: b751bd48a60047d9b79d59137e51dc8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-21-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.10.2024 21:14 - 11.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-09-03-011639-a 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, Vvlogvv7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету внутрішніх справ, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 03.09.2024 №24/09/03/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2024, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ та тендерну пропозицію ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 15482-р/пк-пз від 18.09.2024, рішення Колегії АМКУ № 16715-р/пк-пз від 11.10.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 №24/10/18/1, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2024, пояснення Замовника від 30.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. У пункті 46 Особливостей зазначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/ переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 № 24/10/18/1 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ. Однак, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 30.10.2024 надав пояснення наступного змісту: «При складанні тексту протокол № 24/10/18/1 від 18 жовтня 2024 року «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Уповноважена особа чітко визначила інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а саме підстави такого відхилення: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2024 р. № 16715-р/пк-пз в якому було зобов’язано Харківський національний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ: 08571096) скасувати Рішення від 01.10.2024 р. №24/10/01/1. В свою чергу посилання на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність міститься в мотивувальній частині рішення АМК України: «стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки пункту 46 Особливостей не передбачає винятків щодо зазначення інформації про відхилення тендерної пропозиції у разі прийняття рішення про скасування рішення про визначення переможця на виконання рішення Отже, на порушення пункту 46 Особливостей Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При цьому, на порушення частини третьої статті 22 Закону та як нассдідок пункиів 3 та 28 Особливостей, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 містить інформації щодо реквізитів протоколу, яким затверджена первинна редакція тендерної документації, що оприлюднена Замовником 03.09.2024 року. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 30.10.2024 надав пояснення наступного змісту: «Рішення про внесення змін до тендерної документації були оформлені протоколом № 24_09_09_1_Протокол надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів жалюзі, його номер, дата і повний текст був оприлюднений в електронній системі закупівель разом зі змінами до тендерної документації. На титульній сторінці тендерної документації зазначено інформацію про внесення змін до неї.» Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки на титульній сторінці оновленої тендерної документації, оприлюдненої 09.09.2024 зазначено: «Затверджено (№24/09/03/1 від 03.09.2024) Уповноважена особа, начальник відділу закупівель та тендерних процедур» а також фразі «зі змінами». За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710, встановлено, що відповідно пункту 4-1 вказаної постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 року з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 30.10.2024 року, в якій Замовник зокрема зазначив «…На власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://univd.edu.ua/files/articles/163308/030924_zhaliuzi.pdf...». Однак, при переході на сайт за посиланням, наведеним в поясненні встановлено, що ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на вказаному сайті, проте перевіркою інформації про завантажений за посиланням файл встановлено, що відкритий за посиланням документ створено 29.10.2024 року, змінено 29.10.2024, тобто в період проведення моніторингу процедури закупівлі. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 08.11.2024 15:20 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2024 15:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2024-09-03-011639-a закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 39510000-0: Вироби домашнього текстилю Жалюзі вертикальні, рулонні штори, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з посадовими особами будуть проведені додаткові інструктажі що до дотримання законодавства
Дата публікації звіту: 15.11.2024 11:07

Запити/Пояснення