-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Жалюзі вертикальні, рулонні штори
Завершена
732 067.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 320.68 UAH
мін. крок: 1% або 7 320.68 UAH
Номер:
b751bd48a60047d9b79d59137e51dc8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 21:14 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-09-03-011639-a 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету внутрішніх справ, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 03.09.2024 №24/09/03/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2024, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ та тендерну пропозицію ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 15482-р/пк-пз від 18.09.2024, рішення Колегії АМКУ № 16715-р/пк-пз від 11.10.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 №24/10/18/1, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2024, пояснення Замовника від 30.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
У пункті 46 Особливостей зазначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/ переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 № 24/10/18/1 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ. Однак, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 30.10.2024 надав пояснення наступного змісту: «При складанні тексту протокол № 24/10/18/1 від 18 жовтня 2024 року «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Уповноважена особа чітко визначила інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а саме підстави такого відхилення: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2024 р. № 16715-р/пк-пз в якому було зобов’язано Харківський національний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ: 08571096) скасувати Рішення від 01.10.2024 р. №24/10/01/1. В свою чергу посилання на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність міститься в мотивувальній частині рішення АМК України: «стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки пункту 46 Особливостей не передбачає винятків щодо зазначення інформації про відхилення тендерної пропозиції у разі прийняття рішення про скасування рішення про визначення переможця на виконання рішення
Отже, на порушення пункту 46 Особливостей Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, на порушення частини третьої статті 22 Закону та як нассдідок пункиів 3 та 28 Особливостей, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 містить інформації щодо реквізитів протоколу, яким затверджена первинна редакція тендерної документації, що оприлюднена Замовником 03.09.2024 року.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 30.10.2024 надав пояснення наступного змісту: «Рішення про внесення змін до тендерної документації були оформлені протоколом № 24_09_09_1_Протокол надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів жалюзі, його номер, дата і повний текст був оприлюднений в електронній системі закупівель разом зі змінами до тендерної документації. На титульній сторінці тендерної документації зазначено інформацію про внесення змін до неї.»
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки на титульній сторінці оновленої тендерної документації, оприлюдненої 09.09.2024 зазначено: «Затверджено (№24/09/03/1 від 03.09.2024) Уповноважена особа, начальник відділу закупівель та тендерних процедур» а також фразі «зі змінами».
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710, встановлено, що відповідно пункту 4-1 вказаної постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 року з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 30.10.2024 року, в якій Замовник зокрема зазначив «…На власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://univd.edu.ua/files/articles/163308/030924_zhaliuzi.pdf...».
Однак, при переході на сайт за посиланням, наведеним в поясненні встановлено, що ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на вказаному сайті, проте перевіркою інформації про завантажений за посиланням файл встановлено, що відкритий за посиланням документ створено 29.10.2024 року, змінено 29.10.2024, тобто в період проведення моніторингу процедури закупівлі.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
08.11.2024 15:20 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2024-09-03-011639-a закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 39510000-0: Вироби домашнього текстилю Жалюзі вертикальні, рулонні штори, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з посадовими особами будуть проведені додаткові інструктажі що до дотримання законодавства
Дата публікації звіту:
15.11.2024 11:07
Запити/Пояснення
Номер:
2e9c785942ca433ba0289aa66fcdce79
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 06:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Жалюзі вертикальні, рулонні штори» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-011639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому на порушення пункту 46 Особливостей, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідають.
4. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 не містить інформації щодо реквізитів протоколу про внесення змін до тендерної документації.
Чому Замовник не зазначив реквізити протоколу, яким оформлено рішення Уповноваженої особи про внесення змін до тендерної документації?
5. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284 передбачено, що в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пункт 50 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
“5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.”.
Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
34fef6daf2944628b02d7c82bc21ac19
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 17:30
Опис:
Протокол № 24/10/30/1
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ
м. Вінниця 30 жовтня 2024 року
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA- M-202 UA-M-2024-10-21-000086.
28.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі «Жалюзі вертикальні, рулонні штори» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-011639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому на порушення пункту 46 Особливостей, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідають.
4. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 не містить інформації щодо реквізитів протоколу про внесення змін до тендерної документації.
Чому Замовник не зазначив реквізити протоколу, яким оформлено рішення Уповноваженої особи про внесення змін до тендерної документації?
5. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284 передбачено, що в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пункт 50 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
“5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.”.
Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначені з урахуванням реальних потреб ХНУВС та оптимального співвідношення ціни та якості.
2. На власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://univd.edu.ua/files/articles/163308/030924_zhaliuzi.pdf.
3. При складанні тексту протокол № 24/10/18/1 від 18 жовтня 2024 року «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Уповноважена особа чітко визначила інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а саме підстави такого відхилення: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2024 р. № 16715-р/пк-пз в якому було зобов’язано Харківський національний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ: 08571096) скасувати Рішення від 01.10.2024 р. №24/10/01/1. В свою чергу посилання на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність міститься в мотивувальній частині рішення АМК України: «стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
4. Рішення про внесення змін до тендерної документації були оформлені протоколом № 24_09_09_1_Протокол надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів жалюзі, його номер, дата і повний текст був оприлюднений в електронній системі закупівель разом зі змінами до тендерної документації. На титульній сторінці тендерної документації зазначено інформацію про внесення змін до неї.
5. Вимоги в тендерній документації відповідно до змін. Відповідно до абз 2 п 25 Особливостей у разі проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2024 р. № 284 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 28, ст. 1811), положення пунктів 36, 37 цих особливостей не застосовуються. Враховуючи вищезазначене звертаємо увагу що мова йде саме про закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення. Фактично, такі зміни стосуються одного замовника. Тому якщо наша закупівля не відповідає вищезазначеній вимозі Особливостей, то порушення з Нашего боку не допущено. (Джерело: https://radnuk.com.ua/faq/vymohy-v-tendernij-dokumentatsii-vidpovidno-do-zmin/?phone=audit)».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу
____________________
(підпис)
Тетяна ЛЕОНОВА