• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95) код 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер: 1a8970ec509840488c0f1a27a5fb1920
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 15.10.2024 16:47 - 05.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.10.2024 № 227 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-09-03-011272-a, 03.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-03-012839-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (тендерної документації) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідного рішення (рішення від №15416-р/пк-пз від 17.09.2024); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 та від 01.10.2024; тендерну пропозицію ПП «КАВКАЗ» (щодо правомірності її відхилення Замовником) та опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «КАВКАЗ»; тендерну пропозицію КП «Граніт», опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції КП «Граніт» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані КП «Граніт» як переможцем процедури закупівлі документи; договір від 08.10.2024 №132; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Водночас у Додатку 1.2 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації не зазначено переліку документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису. Моніторингом також встановлено, що у Додатку 1.2 тендерної документації Замовник вимагає надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копію наказу про видачу відповідної ліцензії. Однак, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Таким чином, норми частини другої статті 41 Закону (у якій визначена вимога про надання переможцем процедури закупівлі інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом) під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовувалися. Вимога щодо надання переможцем під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, в Особливостях №1178 відсутня. Слід зазначити, що аналогічна вимога Замовником встановлена до учасника процедури закупівлі у пункті 6 Додатку 1.2. (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) тендерної документації, а саме: учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати копію ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії. Одночасно, відповідно до норм частини восьмої статті 12 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. З врахуванням вищевикладеного, при складанні тендерної документації Замовником порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 23.10.2024 16:19 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2024 16:19

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0233/2024пр
Дата відкриття провадження: 10.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0233/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені Західним Офісом Держаудитслужби України порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлених під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-09-03-011272-a, предмет процедури закупівлі - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95) код 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради (далі – Замовник/Відділ) надає наступну інфомацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку. З метою недопущення у подальшому встановлених порушень норм пунктів 3 та 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) при складанні тендерної документації Замовником вжито такі заходи: - для працівників визначених відповідальними за організацію та проведення процедури закупівлі (уповноважених осіб) проведено роз’яснення положень вище зазначених нормативних актів порушення вимог яких встановлено під час здійснення моніторингу; - уповноваженими особами детально вивчено та проаналізовано встановлені та зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення процедури закупівлі; - опрацьовано ряд безоплатних консультацій з питань публічних закупівель на інформаційному ресурсі (веб-сайті) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (Уповноваженого органу); - переглянуто безплатні вебінари-навчання ( з метою економії бюджетних коштів) від провідних експертів у сфері публічних закупівель, зокрема щодо складання тендерної документації, порядку визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Також і надалі працівники Замовника будуть підвищувати та вдосконалювати свій професіний рівень в сфері планування, обгрунтування, організації та проведення публічних закупівель та використання бюджетних коштів.
Дата публікації звіту: 29.10.2024 14:34

Запити/Пояснення