-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний (з режимом викликаних потенціалів) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф))
Нова закупівля обладнання для інсультного відділення КНП "Надвірнянська ЦРЛ" згідно потреби за рахунок коштів НСЗУ.
Завершена
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 250.00 UAH
Номер:
c1a896aa975341a4a90bcc7e83bfd450
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 10:34 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 №61-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2024 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-09-03-009283-a 03.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2024 №б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 №176, повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2024, договір про закупівлю від 23.09.2024 №268, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 23.09.2024 року та 24.09.2024 року.
Період усунення порушень:
26.09.2024 11:31 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 11:31
Запити/Пояснення
Номер:
77a0049672f44b699f5deebad2185027
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2024 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний (з режимом викликаних потенціалів) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-03-009283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
62beb5365a9342adbb05924370b745b8
Назва:
Пояснення стосовно обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата опублікування:
23.09.2024 15:35
Опис:
З метою забезпечення інсультного відділення КНП «Надвірнянська ЦРЛ» медичним обладнанням для надання медичної допомоги пацієнтам було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-03-009283-a. Предмет закупівлі: КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний (з режимом викликаних потенціалів) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф)).
Задля проведення відповідної закупівлі було направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам, відповіді на які додаються. Додатково замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну за одиницю товару, що містилася в мережі Інтернет у відкритому доступі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. На основі зібраної інформації оголошувалася закупівля на очікувану суму коштів, враховуючи найменшу отриману цінову пропозицію.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень надання медичної допомоги пацієнтам та необхідність належної організації лікувального процесу, з урахуванням вимог Національної служби здоров’я України та чинного законодавства України. Медико-технічні характеристики зазначені відповідно до інструкцій медичного обладнання.
Згідно п.4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості та оприлюднення на веб-сайті здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
Пунктом 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачем бюджетних коштів є суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
КНП «Надвірнянська ЦРЛ» є комунальним підприємством та згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів має статус отримувача бюджетних коштів і не є розпорядником. Дану інформацію також підтверджує документ «Мережа розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету» на 2024 рік, що додається. Після підписання Договору з Національною службою здоров’я України замовник отримує кошти за надані медичні послуги та здійснює свою діяльність згідно затвердженого фінансового плану, а не бюджетних призначень.
А тому, у відповідності до вимог Постанови КМУ №710, у Замовника немає обов’язку в оприлюдненні на веб-сайті обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Номер:
872e32b8b69f4a558e8705c5f571649c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний (з режимом викликаних потенціалів) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-03-009283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У підпункті 6.3 пункту 6 Додатку №1 до ТД Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
У тендерній пропозиції учасника ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг №171952 з реєстру платників єдиного податку де вказано, що його економічним видом діяльності за КВЕД-2010 є 46.46 «Оптова торгівля фармацевтичними товарами».
Чи враховано замовником, що клас 46.46 включає оптову торгівлю фармацевтичними та медичними товарами, в той час як предметом закупівлі за цими торгами є «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний (з режимом викликаних потенціалів) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф))»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
61f7118824e843ec8f3164fd60e2d9d9
Назва:
Пояснення стосовно економічного виду діяльності учасника за КВЕД-2010
Дата опублікування:
24.09.2024 09:37
Опис:
На Ваш запит КНП «Надвірнянська ЦРЛ» повідомляє наступне.
У підпункті 6.3 пункту 6 Додатку №1 до ТД Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Даний документ вимагається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», де наведений виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, торгівля запропонованим учасником товаром не потребує наявності ліцензії. Згідно вказаного Закону господарська діяльність по торгівлі медичними товарами, що відповідають предмету закупівлі, не передбачає отримання ліцензій чи документів дозвільного характеру. Тому учасник у складі тендерної пропозиції не повинен надавати підтвердження права на провадження свого виду діяльності.
У переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, замовником не вимагається подача таких документів, як виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку. Замовник не зобов’язаний перевіряти документи у складі тендерної пропозиції, які не вимагав згідно документації. Учасник сам відповідає за зміст документів, поданих у тендерній пропозиції.
Окрім того, зазначаю, що вказаний державний класифікатор КВЕД за класом 46.46 «Оптова торгівля фармацевтичними товарами» включає оптову торгівлю медичним обладнанням та фармацевтичною продукцією. Тому дає право здійснювати торгівлю усім медичним обладнанням та фармацевтичною продукцією.
Відмінність між розділами 46 (оптова торгівля) та 47 (роздрібна торгівля) базується на типі споживача, що переважає. Якщо покупець - кінцевий споживач фізична особа, яка купляє товар для власних потреб, то це роздрібна торгівля. Якщо покупець суб’єкт господарювання, ФОП чи юридична особа, підприємство, не залежно від форми власності, і купляє товар для використання у діяльності, то це оптова торгівля.
Питання щодо класифікації діяльності учасників процедури закупівлі не регулюється законодавством у сфері публічних закупівель. Дане законодавство не містить прямої вказівки на обов’язкову наявність в ЄДР чи статуті учасника кодів КВЕД, які стосуються предмету закупівлі. Пропозиція учасника не може бути відхилена на підставі не відповідності кодам КВЕД, окрім випадків, коли в тендерній документації встановлені вимоги щодо відповідності кодів КВЕД предмету закупівлі.
Тендерна документація закупівлі UA-2024-09-03-009283-a не містить вимог щодо відповідності кодів КВЕД учасника предмету закупівлі. Це враховано Замовником при перевірці тендерної пропозиції учасника.