-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)
Завершена
786 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 930.00 UAH
Номер:
1d09ae2975804674a54a9d174f15ac8e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 10:35 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 №61-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2024 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-09-02-007434-a 02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.09.2024 №129 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 02.09.2024 № 81-2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Мороз Володимир Миколайович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 № 86-2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024, договір від 26.09.2024 № 129, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.09.2024 та 23.09.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 9 Додатку №1 ТД зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі».
Однак, учасником ФОП Мороз Володимир Миколайович у складі тендерної пропозиції надано окремі сторінки паспорту, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мороз Володимир Миколайович, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, у Додатку №3 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати витяг «Облік відомостей з інформаційно-аналітичної системи про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості» або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (щодо фізичної особи ). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником-переможцем торгів ФОП Мороз Володимир Миколайович не надано вищезазначеного документу.
Поряд з цим Учасником-переможцем ФОП Мороз Володимир Миколайович надано скріншоти екрану про спроби отримати інформацію вищезазначеного документу (файли IMG_2346.jpeg, IMG_2346.jpeg, IMG_2344.jpg, 20240913_114054.jpg, 20240913_114049.jpg, 20240913_113451.jpg), та гарантійні листи № 312, 313 від 13.09.2024, в яких Учасник-переможець ФОП Мороз Володимир Миколайович гарантує, що його не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного із використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом та відмивання коштів), які розміщені у файлах KMBT_215_01083.pdf та KMBT_215_01085.pdf , що не підтверджують факту обмеження роботи вказаного державного органу з технічних причин.
Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Слід зазначити, що скріншоти екрану про наявність помилки при формуванні витягу про відсутність судимості не є документом, що підтверджує факт неможливості отримання вказаної довідки з технічних причин, або обмеження роботи вказаного державного сервісу, у зв’язку з чим, надання Учасником-переможцем ФОП Мороз Володимир Миколайович гарантійних листів про відсутність підстав, зазначених у підпункті 5 пункту 47 Особливостей не є документальним підтвердженням вимог Замовника, зазначених у Додатку №7 до ТД.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Мороз Володимир Миколайович, як таку, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 цих Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень Замовнику через електронну систему закупівель надано запити про надання пояснень від 18.09.2024 року. Замовником 20.09.2024 та 23.09.2024 року в електронній системі закупівель надано відповіді, які не спростовують вказаного факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Мороз Володимир Миколайович .
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
02.10.2024 11:23 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2024 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (UA-M-2024-09-17-000007 ● 1d09ae2975804674a54a9d174f15ac8e) щодо процедури закупівлі UA-2024-09-02-007434-a було припинено зобов’язання за Договором № 129 від 26.09.2024, що засвідчується Додатковою угодою № 1 до Договору № 129 від 26.09.2024.
Також з метою недопущення встановленого порушення у подальшому була проведена роз’яснювальна робота з Уповноваженою особою щодо аналізу змісту виявлених органом фінансового моніторингу порушень.
Дата публікації звіту:
09.10.2024 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
47a2822348924667bfb2f3c4b88d35dd
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2024 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
660bad3e827042f290e3b5da0db8d871
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.09.2024 15:39
Опис:
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 11:10:30 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом.
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)»
Надання відповіді на Запит:
Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради повинен забезпечити себе відповідною кількістю паливних дров для забезпечення необхідними для повноцінної роботи теплоносіями.
Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до абзаців 4-5 пункту 1 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є збір та аналіз інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro».
Для формування очікуваної вартості використано інформацію щодо ціни договору по закупівлям, що містять тотожний предмет закупівлі за наступними ідентифікаторами: UA-2024-05-21-005117-a; UA-2024-06-21-005088-a; UA-2024-07-29-000349-a. Ціну сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Таким чином, на основі наведеного розрахунку сформовано передбачену кошторисом та річним планом очікувану вартість закупівлі, що становить 2 000 грн з ПДВ за одиницю.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://www.if.gov.ua/ohorona-zdorovya/zakupivli-zakladiv-okhorony-zdorovia-shcho-vkhodiat-do-sfery-upravlinnia-departamentu-okhorony-zdorovia-oda
Додатки:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення
- Інформація про середньоринкові ціни на дрова з Prozorro
- Технічні вимоги для закупівлі твердої дров'яної деревини
Номер:
83bb571f5124468cb2460c2e419cea15
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункті 9 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів які подаються учасником» процедури закупівлі зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі ».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" те, що ним не надано копії паспорту в повному обсязі ?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" за ненадання документів переможця Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7a27c68890654d559bdd7b5e9da3f75b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.09.2024 17:03
Опис:
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 14:40:20 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом.
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у пункті 9 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів які подаються учасником» процедури закупівлі зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" те, що ним не надано копії паспорту в повному обсязі ? 2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" за ненадання документів переможця Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації»
Надання відповіді на Запит:
1) Відповідно до положення пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник фізична-особа підприємець повинен в складі тендерної пропозиції надати копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копію паспорта в повному обсязі. На виконання даної умови учасником-переможцем закупівлі подано файл «Паспорт.pdf» зі сторінками 1-3 та 10-11.
Звернемося до приписів Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII (далі – Положення), щоб зрозуміти чи була в повному обсязі подана учасником інформація в файлі «Паспорт.pdf». Відповідно до пункту 6 Положення, на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п’ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев’ята – для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій – шістнадцятій – про реєстрацію постійного місця проживання громадянина.
Повернемося до положень тендерної документації. Згаданий пункт 9 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає подання учасником паспорта як підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Учасник-переможець в файлі «Паспорт.pdf» не надав сторінки, які призначені для додаткових фотокарток і для занесення особливих відміток. Таким чином, інформація, що теоретично може бути присутня на неподаних учасником сторінках не стосується питання підтвердження повноважень щодо підпису документів, з чого випливає, що учасник-переможець подав паспорт в повному обсязі відповідно до вимоги пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Таким чином, надавати учаснику вимогу про усунення невідповідностей можна було у випадку неподання паспорту або у випадку, коли інформація подана в паспорті є не чіткою (наприклад через неякісну скан-копію), або неповною, тобто не містить інформації щодо даних, які містяться на сторінках 1-3 та сторінці 11, оскільки саме такі дані є підтвердженням повноважень щодо підпису документів, що є вимогою пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації.
Учасник-переможець у файлі «Паспорт.pdf» надав паспорт з усіма заповненими сторінками, які стосуються підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Замовник-ЦЗО здійснив оцінку та аналіз цього файлу на підставі положень Тендерної документації та Особливостей і на основі всього вищенаведеного прийшов до висновку про відсутність підстав застосування положень пункту 43 Особливостей.
Також додатково прикріплюємо паспорт учасника-переможця з усіма сторінками, включаючи порожні та лист-пояснення учасника-переможця щодо підтвердження подання паспорта в повному обсязі.
2) Орган державного фінансового контролю запитує, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП «Мороз Володимир Миколайович» за ненадання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності» відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації.
Звернемося до згаданого положення з тендерної документації. В пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 до тендерної документації зазначається, що переможець торгів повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Далі зазначається, що у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин, обмеження роботи державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для пунктів 5-6) і також гарантійний лист про те, що фізичну особу, яка є переможцем процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для пункту 12).
Окрім цього, відповідно до пункту 1 Додатку № 7 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин надає підтвердження неможливості отримання витягу та гарантійний лист щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, переможцю процедури закупівлі потрібно для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або ж у разі технічної неможливості отримання такого Витягу учаснику-переможцю необхідно подати відповідні гарантійні листи та підтвердження відсутності технічної можливості отримання Витягу.
14 вересня о 14:49 ФОП «Мороз Володимир Миколайович» завантажив в електронну систему закупівель файли KMBT_215_01083.pdf та KMBT_215_01085.pdf в яких містяться гарантійні листи з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми. Також учасником-переможцем в електронну систему закупівель були завантажені відповідні скрінкопії з сервісів Дія та Єдиного вікна громадян щодо неможливості отримання Витягу з технічних причин, на скрінкопіях бачимо актуальну дату звернення щодо отримання Витягу.
На підставі вищенаведеного робимо висновок, що учасник-переможець виконав вимоги зазначені в пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 та пункті 1 Додатку № 7 до Тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє переможця процедури закупівлі, якщо такий переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, учасника-переможця можна відхилити з даної підстави лише у тому випадку, коли він не надав підтвердження відсутності вищенаведених підстав у спосіб зазначений в тендерній документації.
З усього вищевикладеного бачимо, що учасник-переможець надав підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 у спосіб та з дотриманням усіх вимог, що зазначаються тендерною документацією. Таким чином, у Замовника-ЦЗО не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Додатки:
- Паспорт ФОП Мороз Володимир Миколайович
- Лист-пояснення від ФОП Мороз Володимир Миколайович
- Гарантійні листи щодо з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми.
- Підтвердження технічної неможливості отримання Витягу
Номер:
04d248472f464307bf864a25ff4a75c3
Назва:
звернення по висновку
Дата опублікування:
07.10.2024 11:48
Опис:
У висновку про наявність або відсутність порушень законодавства вказано про наявність порушення в частині невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Також зазначено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам - порушень не встановлено. Як бачимо, питання про порушення вимог закону в частині складання тендерної документації повністю ігнорується, у висновку не вказано ні про наявність ні про відсутність порушень в даній частині. Нічого не зазначено про порушення вимог закону в частині складання тендерної документації і в констатуючій частині Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Таким чином виникає запитання, чому в електронних полях вказані два виявлені порушення, одним з яких є порушення вимог закону в частині складання тендерної документації, хоча у висновку не зазначається про таке правопорушення.
Номер:
a473a4ea5c274bc8a65d806d7b4afd44
Назва:
Роз'яснення змісту висновку
Дата опублікування:
08.10.2024 10:40
Опис:
За результатами моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, допущені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович.
Зазначене порушення відображене у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 02.10.2024 №61-з/7, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, як передбачено частиною шостою статті 8 Закону.
Водночас, в ході оприлюднення висновку в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro через технічні проблеми в електронній системі закупівель (технічний збій в роботі кабінету) у полі «види порушень» помилково відображено порушення «Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону».
Слід зазначити, що дане порушення не відображено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Отже, Замовником беруться до уваги тільки порушення відображені у висновку.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.09.2024 №129 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, як передбачено частиною сьомою статті 8 Закону.