• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)

Завершена

786 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 930.00 UAH
Номер: 1d09ae2975804674a54a9d174f15ac8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 17.09.2024 10:35 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 №61-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.09.2024 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-09-02-007434-a 02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.09.2024 №129 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 02.09.2024 № 81-2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Мороз Володимир Миколайович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 № 86-2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024, договір від 26.09.2024 № 129, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.09.2024 та 23.09.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 9 Додатку №1 ТД зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі». Однак, учасником ФОП Мороз Володимир Миколайович у складі тендерної пропозиції надано окремі сторінки паспорту, що не відповідає вимогам ТД. Таким чином, враховуючи вищенаведене, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мороз Володимир Миколайович, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, у Додатку №3 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати витяг «Облік відомостей з інформаційно-аналітичної системи про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості» або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (щодо фізичної особи ). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Учасником-переможцем торгів ФОП Мороз Володимир Миколайович не надано вищезазначеного документу. Поряд з цим Учасником-переможцем ФОП Мороз Володимир Миколайович надано скріншоти екрану про спроби отримати інформацію вищезазначеного документу (файли IMG_2346.jpeg, IMG_2346.jpeg, IMG_2344.jpg, 20240913_114054.jpg, 20240913_114049.jpg, 20240913_113451.jpg), та гарантійні листи № 312, 313 від 13.09.2024, в яких Учасник-переможець ФОП Мороз Володимир Миколайович гарантує, що його не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного із використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом та відмивання коштів), які розміщені у файлах KMBT_215_01083.pdf та KMBT_215_01085.pdf , що не підтверджують факту обмеження роботи вказаного державного органу з технічних причин. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Слід зазначити, що скріншоти екрану про наявність помилки при формуванні витягу про відсутність судимості не є документом, що підтверджує факт неможливості отримання вказаної довідки з технічних причин, або обмеження роботи вказаного державного сервісу, у зв’язку з чим, надання Учасником-переможцем ФОП Мороз Володимир Миколайович гарантійних листів про відсутність підстав, зазначених у підпункті 5 пункту 47 Особливостей не є документальним підтвердженням вимог Замовника, зазначених у Додатку №7 до ТД. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Мороз Володимир Миколайович, як таку, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 цих Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень Замовнику через електронну систему закупівель надано запити про надання пояснень від 18.09.2024 року. Замовником 20.09.2024 та 23.09.2024 року в електронній системі закупівель надано відповіді, які не спростовують вказаного факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Мороз Володимир Миколайович . Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 02.10.2024 11:23 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2024 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (UA-M-2024-09-17-000007 ● 1d09ae2975804674a54a9d174f15ac8e) щодо процедури закупівлі UA-2024-09-02-007434-a було припинено зобов’язання за Договором № 129 від 26.09.2024, що засвідчується Додатковою угодою № 1 до Договору № 129 від 26.09.2024. Також з метою недопущення встановленого порушення у подальшому була проведена роз’яснювальна робота з Уповноваженою особою щодо аналізу змісту виявлених органом фінансового моніторингу порушень.
Дата публікації звіту: 09.10.2024 15:25

Запити/Пояснення