-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комп’ютерне обладнання
Завершена
652 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 260.00 UAH
Номер:
b2eda7a3430846b5987d45b7a11b040b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 09:42 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 №70-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 07.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2024-09-02-003447-a 02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від «09» вересня 2024 року №32 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.09.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬТОРГ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬТОРГ КОМПАНІ», протокол від 17.09.2024 №33, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.09.2024, договір про закупівлю товару від 25.09.2024 №03/24, пояснення (інформація, документи) від 14.10.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Моніторингом встановлено, що у Додатку 7 до тендерної документації встановлена вимога, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Зокрема, підпунктом 4 пунктів 3.1 та 3.2 Додатку 7 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати наступні документи, зокрема:
- Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Натомість, в редакції Особливостей станом на дату проведення закупівлі абзац чотирнадцятий пункту 47 Постанови 1178 (в редакції 09.04.2024) виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024, тому вказана вимога тендерної документації не відповідає умовам пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у підпункті 4 пунктів 3.1 та 3.2 Додатку 7 тендерної документації до переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
17.10.2024 17:32 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2024 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНИМНАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДом "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ СФЕРИ ПОСЛУГ" висновок про результати моніторингу розглянуто.
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію про усунення виявлених порушень.
Повідомляємо, що уповноваженою особою з метою підвищення кваліфікації зі здійснення публічних закупівель пройшла відповідне навчання «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на веб-порталі https://prometheus.org.ua/ та отримано відповідний сертифікат.
Замовником вжито заходів, що направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, зокрема Замовником проведено роз’яснювальну роботу, а Уповноваженою особою здійснено навчання щодо підвищення кваліфікації із публічних закупівель.
Документальним підтвердженням вказаної інформації є Сертифікат про проходження навчання з підвищення кваліфікації для уповноважених осіб. (сертифікат-додається).
Дата публікації звіту:
23.10.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
ad9adcad95ae496ab23febbf2c946ad8
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.10.2024 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно додатку 2.
Умовами пункту 2 «Інші умови» Додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (комп’ютерного обладнання) встановлена вимога до учасників закупівлі надати: «інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності)», зокрема, «Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. В разі відсутності можливості Учасника надати протягом 3-х робочих днів запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника. У складі тендерної пропозиції надати погодження з цією вимогою».
Прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель) ТОВ «ВОЛИНЬТОРГ КОМПАНІ» виконав вищевказані вимоги тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0afd6bc712d64165858801f06eeeae55
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.10.2024 12:07
Опис:
ДЕРЖАВНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ СФЕРИ ПОСЛУГ" розглянуто Ваш запит від 2024-10-09 12:18:10.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Комп’ютерне обладнання» «ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання» до уваги бралася інформація стосовно цін на товар та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах в тому числі електронній системі закупівель «PROZZORO».
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.
Технічне завдання складене відповідно до Переліку обладнання, посуду та інвентарю, яке планується придбати для створення Навчально-практичного центру сучасних тенденцій в організації здорового харчування (Кулінарний хаб) в ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг» та погоджено Листом директорату професійної освіти МОН № 5/971-24 від 30.08.2024 року.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості http://www.dcsp.km.ua/spivpratsia/prozorist-ta-informatsiina-vidkrytist-navchalnoho-zakladu/finansova-zvitnist.html
3. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно додатку 2.
Умовами пункту 2 «Інші умови» Додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (комп’ютерного обладнання) встановлена вимога до учасників закупівлі надати: «інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності)», зокрема, «Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. В разі відсутності можливості Учасника надати протягом 3-х робочих днів запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника. У складі тендерної пропозиції надати погодження з цією вимогою».
Прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель) ТОВ «ВОЛИНЬТОРГ КОМПАНІ» виконав вищевказані вимоги тендерної документації?
У відповідь на дану питання повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції надано акт обстеження приміщення, яким підтверджено, що представником Учасника проведення огляду місця встановлення обладнання для оцінки об’єму послуг із здійснення монтажу та встановлення обладнання. Під час такого обстеження Учасником закупівлі вже було представлено зразок товару. Таким чином, проведено його фактичний (натуральний) огляд та перевірку на відповідність технічним вимогам, чим вже підтверджено погодження із вимогою про проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам .
Представником Замовника оглянуто зразок товару на відповідність технічним вимогам та встановлено, що товар відповідає технічним, якісним характеристикам товару, що закуповується. Відсутність даного листа у складі тендерної пропозиції ніяким чином не впливає на результати процедури закупівлі, так як даний лист-згода ніяк не впливає на поставку, монтаж та встановлення обладнання.