• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 корпусу №2, та підсилення будівлі корпусу №1 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради

Завершена

13 369 180.30 UAH з ПДВ
Номер: df55c455a34e4bcbb635cda4ef5a6be5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.10.2024 11:57 - 25.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2024 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.10.2024 № 47-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-09-02-000951-a від 02.09.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Ратнівського Ліцею № 2 імені Миколи Заліпи (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-09-02-000951-a, акт результатів обстеження технічного стану будівель та споруд Ратнівського Ліцею № 2 ім.М.Заліпи Ратнівської селищної ради від 03.06.2024 № 1 (файл «АКТ №1.pdf» від 02.09.2024); протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Виконавчому комітеті Ратнівської селищної ради від 05.08.2024 № 5 (файл «протокол №5.pdf» від 02.09.2024); наказ Замовника від 30.08.2024 № 151 «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей» та Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене 30.08.2024 керівником Замовника (файл «Наказ обгрунтування.pdf» від 03.09.2024), протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-09-02-000951-a; договір про закупівлю робіт від 30.08.2024 № 44 на суму 13 369 180,30 грн, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 10.09.2024 № 1; пояснення (інформація та документи), надані Замовником через електронну систему закупівель від 10.10.2024, від 17.10.2024 та від 18.10.2024 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.10.2024, від 14.10.2024 та від 15.10.2024.
Період усунення порушень: 22.10.2024 10:57 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.10.2024 10:57

Запити/Пояснення