-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 корпусу №2, та підсилення будівлі корпусу №1 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради
Завершена
13 369 180.30
UAH з ПДВ
Номер:
df55c455a34e4bcbb635cda4ef5a6be5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
03.10.2024 11:57 - 25.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-09-02-000951-a від 02.09.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Ратнівського Ліцею № 2 імені Миколи Заліпи (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-09-02-000951-a, акт результатів обстеження технічного стану будівель та споруд Ратнівського Ліцею № 2 ім.М.Заліпи Ратнівської селищної ради від 03.06.2024 № 1 (файл «АКТ №1.pdf» від 02.09.2024); протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Виконавчому комітеті Ратнівської селищної ради від 05.08.2024 № 5 (файл «протокол №5.pdf» від 02.09.2024); наказ Замовника від 30.08.2024 № 151 «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей» та Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене 30.08.2024 керівником Замовника (файл «Наказ обгрунтування.pdf» від 03.09.2024), протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-09-02-000951-a; договір про закупівлю робіт від 30.08.2024 № 44 на суму 13 369 180,30 грн, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 10.09.2024 № 1; пояснення (інформація та документи), надані Замовником через електронну систему закупівель від 10.10.2024, від 17.10.2024 та від 18.10.2024 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.10.2024, від 14.10.2024 та від 15.10.2024.
Період усунення порушень:
22.10.2024 10:57 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 10:57
Запити/Пояснення
Номер:
55999692097b43968a6cf31636f89157
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 корпусу №2, та підсилення будівлі корпусу №1 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-000951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb79fc9f84db49a98f63cfb424512a53
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
10.10.2024 15:36
Номер:
f96b5b5b8f67481abb12ce0e438e270f
Назва:
Редагований документ
Дата опублікування:
10.10.2024 16:28
Номер:
1dbdceba1a0b46b3a5dacf4ed39ddb69
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2024 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 корпусу №2, та підсилення будівлі корпусу №1 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-000951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено договір з ТзОВ «Вельт Капітал» №44 від 30.08.2024 року у зв’язку із нагальною потребою у здійсненні закупівлі. Відповідно до умов укладеного договору строк виконання робіт складає не пізніше 15.11.2024 року. Однак, замовником 10.09.2024 укладено із ТзОВ ТзОВ «Вельт Капітал» додаткову угоду №1 від 10.09.2024 до договору №77 від 30.08.2024 про продовження строку виконання робіт до 31 березня 2025 року.
Враховуючи вищевказане постала потреба в отриманні пояснення щодо підстави продовження строку виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8adc46367d91405cbac0edf7a2057a9b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2024 16:57
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі товару
«Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1 Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вулиці Шевченка, 7 в смт Ратне Ковельського району Волинської області»
Інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2024-09-02-000951-a).
Ратнівський ліцей № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради (код за ЄДРПОУ 20132672), (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1 Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вулиці Шевченка, 7 в смт Ратне Ковельського району Волинської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено договір з ТзОВ «Вельт Капітал» № 44 від 30.08.2024 року у зв’язку із нагальною потребою у здійсненні закупівлі. Відповідно до умов укладеного договору строк виконання робіт складає не пізніше 15.11.2024 року. Однак, замовником 10.09.2024 укладено із ТзОВ «Вельт Капітал» додаткову угоду № 1 від 10.09.2024 до договору № 44 від 30.08.2024 про продовження строку виконання робіт до 31 березня 2025 року. Враховуючи вищевказане постала потреба в отриманні пояснення щодо підстави продовження строку виконання робіт?
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином сторони договору про закупівлю мають право продовжити строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Фінансування робіт за договором № 44 від 30.08.2024 року проводиться відповідно до плану фінансування робіт, який є невід’ємною частиною цього договору, який укладений строком на 2 роки. При цьому відповідно до частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань.
На 2024 рік платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень). Так, згідно з розпорядженням селищного голови від 13.08.2024 № 33 «Про внесення змін до розпису бюджету Ратнівської селищної територіальної громади на 2024 рік» на потреби Замовника щодо даної закупівлі на 2024 рік фактично виділено кошти у розмірі 210 000,00 грн. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06.
У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що призводить до неможливості виконання зобов’язань Замовника за укладеним договором № 44 від 30.08.2024 із ТОВ «Вельт Капітал», наявністю інших об’єктивних підстав, а саме: 09 вересня 2024 р. замовником отримано листа від ТОВ «Вельт Капітал» про необхідність продовження строку виконання будівельних робіт та виконання зобов’язань щодо виконання робіт на 2025 рік через неможливість закінчення фактичного виконання робіт у зв’язку з дією на всій території України воєнного стану (Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3891-ІХ від 23.07.2024), що призводить до складнощів в замовленні, доставці будівельних матеріалів, із затримкою фінансування витрат замовника, а також з метою реєстрації та обліку бюджетного зобов’язання розпорядника і одержувача коштів місцевого бюджету відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309, у сторін договору про закупівлю робіт виникла необхідність продовження строку виконання будівельних робіт та виконання зобов’язань щодо виконання робіт на 2025 рік.
Відтак, зважаючи на усе вищенаведене, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли взаємної згоди укласти між собою Додаткову угоду № 1 від 10.09.2024 р. до Договору, предметом якого є «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1 Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вулиці Шевченка, 7 в смт Ратне Ковельського району Волинської області», про продовження строку виконання робіт до 31 березня 2025 року відповідно до етапів Календарного графіка виконання робіт.
Разом з тим, хочемо зауважити, що згідно з Календарним графіком виконання робіт всі основні будівельні роботи по капітальному ремонту покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1, які необхідно виконати задля усунення аварійного стану даху, будуть виконані, як і зазначалося в першій редакції Договору, в 2024 році, а допоміжні роботи, в тому числі електроосвітлення горища, блискавкозахист, електропідігрів водостічних воронок, будуть виконані до 31 березня 2025 року.
Ця зміна не призведе до збільшення загальної суми за Договором.
Звіт про внесення змін до Договору був опублікований в електронній системі закупівель 11.09.2024 р.
Додатки:
1. Копія листа товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» від 09.09.2024 р. на 1 арк. в 1 прим.
Номер:
33a8be73275446a4b0829b8dbe170338
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 корпусу №2, та підсилення будівлі корпусу №1 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-000951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Проведеною перевіркою електронних підписів, накладених в електронній системі закупівель уповноваженою особою Замовника (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що 03.09.2024, 11.09.2024 та 10.10.2024 після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (наказ Замовника від 30.08.2024 № 151 «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей» та Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене 30.08.2024 керівником Замовника (файл «Наказ обгрунтування.pdf» від 03.09.2024), додаткову угоду до Договору від 10.09.2024 № 1 (файл «2024-09-10_12-46-25_winscan_to_pdf» від 11.09.2024), пояснення (інформація та документи) уповноваженої особи від 10.10.2024), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис не посадової особи Замовника, а фізичної особи Аврамука Станіслава Вячеславовича (Організація (установа) ФІЗИЧНА ОСОБА, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника.
Замовнику надати пояснення (інформацію, документи) щодо розміщення уповноваженою особою інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ac0dec571da04ed285cdcec3433da746
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 16:12
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі товару
«Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1 Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вулиці Шевченка, 7 в смт Ратне Ковельського району Волинської області»
Інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2024-09-02-000951-a).
Ратнівський ліцей № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради (код за ЄДРПОУ 20132672), (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 1, корпусу № 2 та підсилення будівлі корпусу № 1 Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вулиці Шевченка, 7 в смт Ратне Ковельського району Волинської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Проведеною перевіркою електронних підписів, накладених в електронній системі закупівель уповноваженою особою Замовника (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що 03.09.2024, 11.09.2024 та 10.10.2024 після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (наказ Замовника від 30.08.2024 № 151 «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей» та Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене 30.08.2024 керівником Замовника (файл «Наказ обгрунтування.pdf» від 03.09.2024), додаткову угоду до Договору від 10.09.2024 № 1 (файл «2024-09-10_12-46-25_winscan_to_pdf» від 11.09.2024), пояснення (інформація та документи) уповноваженої особи від 10.10.2024), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис не посадової особи Замовника, а фізичної особи Аврамука Станіслава Вячеславовича (Організація (установа) ФІЗИЧНА ОСОБА, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника. Замовнику надати пояснення (інформацію, документи) щодо розміщення уповноваженою особою інформації про закупівлю.
Повідомляємо, що Кабмін постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова № 1298) затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг.
У зв’язку з набуттям чинності Постановою № 1298 з 31.12.2023 замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше, при цьому замовники та учасники торгів можуть після 31.12.2023 продовжувати й надалі використовувати кваліфіковані електронні підписи. Це також підтверджує Мінцифри у своєму роз’ясненні. Отже на сьогоднішній день, законодавство не містить імперативних вимог щодо використання уповноваженою особою Замовника саме кваліфікованого електронного ключа у розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Разом з тим, повідомляємо, що Аврамук Станіслав Вячеславович є посадовою особою Замовника та здійснює обов’язки уповноваженої особи з питань публічних закупівель, що підтверджується наказом директора Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради від 29.01.2024 р. № 17-к «Про прийняття на роботу Станіслава Аврамука за сумісництвом».
Додатки:
1. Копія наказу директора Ратнівського ліцею № 2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради від 29.01.2024 р. № 17-к «Про прийняття на роботу Станіслава Аврамука за сумісництвом» на 1 арк. в 1 прим.