-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення)
Відповідно до умов тендерної документації.
Торги не відбулися
372 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 862.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 862.50 UAH
Номер:
3f6739c2f89143f5a8e33c8e88f2ae54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 17:58 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2024 №85-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.09.2024 №85-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-09-02-000103-a,02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог пункту 54 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Ломакін Василь Миколайович» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 вересня 2024 року (протокол №163), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Ломакін Василь Миколайович», повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 54 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 03 вересня 2024 року.
Однак, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились, чим не дотримано вимоги пункту 54 Постанови №1178.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку.
У складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП «Ломакін Василь Миколайович» копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку відсутня, чим не дотримано вимог пункту 5 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив, що ним здійснено перевірку по Опендатабот (opendatabot.ua) (Реєстр фізичних осіб підприємців), що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, надається загальна інформація про підприємця, а також інформація про його стан, також було проведено перевірку на сайті Міністерства юстиції України Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації даного ФОП «Ломакін Василь Миколайович», на сайті https://prozorro.gov.ua/uk з введенням ЄДРПОУ учасника у пошуку сайту, результатом якого було знайдено закупівлю UA-2024-04-12-003937-a, в якій був наданий цей документ.
Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначену невідповідность та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ФОП «Ломакін Василь Миколайович» її усунути.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови№1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Ломакін Василь Миколайович» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.09.2024 15:27 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виконано шляхом скасування рішення про визначення переможця ФОП «Ломакін Василь Миколайович».
Дата публікації звіту:
30.09.2024 08:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
30.09.2024 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
ac7589f0ba8a4076bbf8053547b22e6f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі кабіни для підвісної терапії, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-000103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином виконано вимоги тендерної документації переможцем ФОП Ломакін Василь Миколайович щодо завантаження копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (пункт 5 Додатку 1 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3071d1d75c534882a312d82d2791d245
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2024 12:26
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-000103-a) повідомляє наступне:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлення запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам даного товару, а саме: - ФОП Доброс В.В.; - ФОП Ломакін В.М.; - ФОП Мельник Г.Ю.
На основі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення з наданих комерційних пропозицій. При цьому технічні характеристики товару формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару у відповідності до специфічних потреб нашого лікувального закладу та наданих комерційних пропозицій (Комерційні пропозиції додаю).
2. Враховуючи те, що виникла нагальна потреба в закупівлі Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) з метою економії часу та поставки даного товару в стислі терміни, Замовником було здійснено перевірку по Опендатабот (opendatabot.ua) (Реєстр фізичних осіб підприємців) що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, надається загальна інформація про підприємця, а також інформація про його стан. Даною перевіркою встановлено, що:
Учасник: Ломакін Василь Миколайович, дата народження 02.05.1952 р.н. знаходиться на Єдиному податку 2-ї групи по ставці 10% з 01.04.2024.
61166, Україна, Харківська обл., місто Харків, вулиця Рязанська, будинок, 5, квартира, 1.
- Реєстраційний номер 2004800000000263843
- Статус зареєстровано
- Основний вид діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
- Пошта vasmed79@ukr.net
Також мною було проведено перевірку на сайті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації даного ФОП Ломакін Василь Миколайович.
Також було проведено перевірку на сайті https://prozorro.gov.ua/uk з введенням ЄДРПОУ учасника у пошуку сайту, результатом якого було знайдено закупівлю UA-2024-04-12-003937-a в якій був наданий цей документ (Витяг з реєстру платників податків), що він є в наявності у даного учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 5 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином уповноваженою особою при прийнятті рішення з урахуванням строків проведення даної закупівлі, уникнення продовження строку розгляду, з метою терміновості поставки даного товару, який вкрай необхідний військовим, які проходять реабілітацію у нашій лікарні, розуміючи відсутність даного документу (Витягу з реєстру платників податків), після проведення вищезазначених перевірок було прийняте рішення про підписання договору з ФОП Ломакін Василь Миколайович на поставку реабілітаційного обладнання.
Прошу Вас (ДАСУ) розглянути моє пояснення з тим, що це невважається технічною помилкою та не входить в Перелік для відхилення пропозиції.