• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення)

Відповідно до умов тендерної документації.

Торги не відбулися

372 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 862.50 UAH
Номер: 3f6739c2f89143f5a8e33c8e88f2ae54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 16.09.2024 17:58 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.09.2024 №85-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16.09.2024 №85-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2024-09-02-000103-a,02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, bazalat3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог пункту 54 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Ломакін Василь Миколайович» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 вересня 2024 року (протокол №163), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Ломакін Василь Миколайович», повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 вересня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 03 вересня 2024 року. Однак, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились, чим не дотримано вимоги пункту 54 Постанови №1178. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. У складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП «Ломакін Василь Миколайович» копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку відсутня, чим не дотримано вимог пункту 5 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив, що ним здійснено перевірку по Опендатабот (opendatabot.ua) (Реєстр фізичних осіб підприємців), що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, надається загальна інформація про підприємця, а також інформація про його стан, також було проведено перевірку на сайті Міністерства юстиції України Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації даного ФОП «Ломакін Василь Миколайович», на сайті https://prozorro.gov.ua/uk з введенням ЄДРПОУ учасника у пошуку сайту, результатом якого було знайдено закупівлю UA-2024-04-12-003937-a, в якій був наданий цей документ. Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначену невідповідность та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ФОП «Ломакін Василь Миколайович» її усунути. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови№1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Ломакін Василь Миколайович» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 27.09.2024 15:27 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виконано шляхом скасування рішення про визначення переможця ФОП «Ломакін Василь Миколайович».
Дата публікації звіту: 30.09.2024 08:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 30.09.2024 17:18

Запити/Пояснення