• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хімічна продукція для знезаряження та дезинфекції басейну, згідно ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (код ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (рідкий засіб Froggy Algicide L220; розчин для зниження рівня PH Froggy “Minus Liguid SA”); код ДК 021:2015 – 24311500-2 – Гідроксиди як основні неорганічні хімічні речовини (таблетки діоксиду хлору (C1O2) Dutrion Tablet); код ДК 021:2015 – 24312120-1 – Хлориди (ДК 021:2015 – 24312210-9 – Хлорит натрію (рідкий засіб для очищення води в басейнах на основі гіпохлориту натрію 15% ))

Завершена

486 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 861.50 UAH
Номер: b1e554c1f92f45db99d09e22c41e33c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.10.2024 17:10 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2024 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.10.2024 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 13 UA-2024-08-31-000374-a 31.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ  
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 209-11-97, irinaprotunkevich@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Спортивно – оздоровчий комплекс «Олімп» Южненської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.08.2024 № б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МЕМБРАННІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «МЕМБРАННІ ТЕХНОЛОГІЇ») та фізичної особи – підприємця Шишло Анатолій Миколайович (далі – ФОП Шишло А. М.), протокол уповноваженої особи Замовника від 16.09.2024 № б.н про продовження строків розгляду тендерної пропозиції, протоколи уповноваженої особи Замовника від 17.09.2024 № б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕМБРАННІ ТЕХНОЛОГІЇ» та від 17.09.2024 № б/н про визначення учасника ФОП Шишло А. М. переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024, договір про закупівлю від 25.09.2024 № 40/24, пояснення Замовника, отримані 18.10.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 24.10.2024 16:55 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 16:55

Запити/Пояснення