-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3
Завершена
3 297 479.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 974.79 UAH
мін. крок: 1% або 32 974.79 UAH
Номер:
a2a3bf88daa242db8d2635c275cea5ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 10:37 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2024 № 58-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-08-30-008514-a 30.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Чернігівська політехніка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.08.2024 № 76 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА-СІ» (далі – ТОВ «ОМЕГА-СІ»), вимогу до ТОВ «ОМЕГА-СІ» про усунення невідповідностей до 18:25 год 20.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОМЕГА-СІ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.09.2024, договір від 07.10.2024 № 517, укладений Замовником з ТОВ «ОМЕГА-СІ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.10.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.10.2024 та 08.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Пунктом 3.19 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі – Настанова), передбачено, що, у випадках, коли проєктними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.
Зворотні суми позначаються окремим рядком під назвою «Зворотні суми» і визначаються на підставі номенклатури і кількості комплектів, матеріалів і виробів, що придатні для подальшого використання. Матеріали, вироби та комплекти, що враховуються у зворотних сумах, слід відрізняти від матеріалів, що обертаються (опалубка, кріплення тощо), які застосовуються відповідно до технології будівельного виробництва багаторазово при виконанні окремих видів будівельних робіт. Багаторазова їх оборотність врахована в РЕКН та УКН на відповідні конструкції та види робіт.
Вартість матеріалів, виробів та комплектів у складі зворотних сум приймається як за нові за поточними відпускними цінами із застосуванням коефіцієнта зносу 0,5, крім тих, на які ціни реалізації можуть бути визначені. Вартість матеріалів, одержуваних у порядку попутного добування, у разі неможливості використання їх на даному будівництві, але за можливості реалізації враховується за поточними цінами франко-місце заготівлі (франкокар’єр для місцевих матеріалів і викопних; франко-лісосіка для деревини, одержуваної від вирубування лісу тощо).
Під час моніторингу, на запит Управління Замовником повідомлено, що «…очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисної документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (експертний звіт (позитивний) № 240311-06/В від 27 березня 2024, реєстраційний номер EX01:3053-3955-4719-4757)…».
Згідно з наданими Замовником проєктними рішеннями «Технічне завдання.pdf», яке завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом, а саме: «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», передбачено отримання у ході виконання робіт зворотних матеріалів в розмірі 2515,00 грн; «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено вартість зворотних матеріалів у сумі 564,00 грн; «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено отримання у ході виконання робіт зворотних матеріалів у сумі 3033,00 гривень.
Додатком № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що «…розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» (файли «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05.pdf»), якими не передбачено наявність у ході виконання робіт зворотних сум.
Таким чином, Учасником торгів ТОВ «ОМЕГА-СІ», у наданому технічному завданні до процедури закупівлі за підсумками локальних кошторисів за результатами виконання робіт з розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів, зворотні суми не позначені окремими рядками під назвою «Зворотні суми», чим порушено вимоги додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом.
Крім того, згідно з вимогами пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником передбачено надання учасниками торгів довідки/інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано довідку від 20.09.2024 № 79/1, відповідно до підпункту 23 якої, зазначено офісне приміщення, за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172.
Разом з тим, на підтвердження права користування офісним приміщенням (за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172), Учасник надав договір позички квартири від 04.01.2022 № 2, відповідно до пункту 2.2 якого, договір укладено строком на 2 роки. Таким чином, станом на момент подання Учасником торгів тендерної пропозиції, строк договору закінчився, у зв'язку із чим, ТОВ «ОМЕГА-СІ» не надав документального підтвердження майнової приналежності вказаного майна, чим порушено вимоги пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» не відповідала вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню, натомість Замовником, визначено ТОВ «ОМЕГА-СІ» переможцем закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84) та, в подальшому, укладено з ТОВ «ОМЕГА-СІ» Договір, чим порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.11.2024 17:27 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 17:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-30-008514-a (ID моніторингу: UA-M-2024-10-24-000062), оскаржено НУ «Чернігівська політехніка» до Чернігівського окружного адміністративного суду. За інформацією єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи єдиний унікальний номер судової справи: 620/15392/24. Інформація про провадження: П/620/15586/24.
Дата публікації:
25.11.2024 11:17
Дата відкриття провадження:
26.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
620/15392/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Моніторинг закупівель проведено з 25.10.2024 по 12.11.2024, за результатами якого головним державним аудитором Максименко Т.І. складено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-08-30-008514-a (далі – Висновок).
В розділі ІІ Констатуючої частини (п. 1) Висновку головним державним аудитором зроблено наступний висновок «…У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток №3» (файли «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05.pdf»), якими не передбачено наявність у ході виконання робіт зворотних сум.
Таким чином, Учасником торгів ТОВ «ОМЕГА-СІ», у наданому технічному завданні до процедури закупівлі за підсумками локальних кошторисів за результатами виконання робіт з розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів, зворотні суми не позначені окремими рядками під назвою «Зворотні суми», чим порушено вимоги додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом…».
Зазначений висновок є необґрунтованим та безпідставним враховуючи наступні обставини.
Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до ст .5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності і недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так Замовником у складі тендерної документації закупівлі UA-2024-08-30-008514-a було долучено «Технічне завдання», яке завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом та містить зокрема відомість ресурсів витрат замовника і локальні кошториси на виконання робіт, якими передбачено зворотні матеріали у вигляді брухту металевого від розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів.
Так на сторінці 1 пунктом 8 окремим рядком ПІДСУМКОВОЇ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, зазначено брухт металевий (зворотній матеріал) – 1,733 т на суму 6 112,53 гривні.
Також у ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-02 окремим рядком на сторінці 1 пунктом 6 зазначено брухт металевий – 0,713 т на суму 2 515 гривень.
У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-04 окремим рядком на сторінці 1 пунктом 4 зазначено брухт металевий – 0,16 т на суму 564 гривень.
У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-05 окремим рядком на сторінці 3 пунктом 28 зазначено брухт металевий – 0,86 т на суму 3 033 гривень.
Враховуючи вищезазначені вимоги тендерної документації, Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») у складі тендерної пропозиції надано (завантажено до електронної системи закупівель) аналогічні за змістом документи, а саме відомість ресурсів витрат замовника і локальні кошториси на виконання робіт, якими передбачено зворотні матеріали у вигляді брухту металевого від розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів.
Так на сторінці 2 пунктом 8 окремим рядком ПІДСУМКОВОЇ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, зазначено брухт металевий (зворотній матеріал) – 1,733 т на суму 6 112,53 гривні.
Також у ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-02 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 1 пунктом 7 зазначено брухт металевий – 0,713 т на суму 2 514,85 гривень.
У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-04 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 1 пунктом 4 зазначено брухт металевий – 0,16 т на суму 564 гривень.
У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-05 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 3 пунктом 45 зазначено брухт металевий – 0,86 т на суму 3 033,34 гривень.
Таким чином, зміст тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «ОМЕГА-СІ») повністю співпадає з вимогами викладеними в тендерній документації Замовника, зокрема щодо отримання від виконання певних робіт з розбирання/демонтажу конструкцій зворотних матеріалів у вигляді брухту металевого.
Також в розділі ІІ Констатуючої частини (п. 1) Висновку головним державним аудитором зроблено наступний висновок «…Крім того, згідно з вимогами пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником передбачено надання учасниками торгів довідки/інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази. На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано довідку від 20.09.2024 № 79/1, відповідно до підпункту 23 якої, зазначено офісне приміщення, за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172. Разом з тим, на підтвердження права користування офісним приміщенням (за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172), Учасник надав договір позички квартири від 04.01.2022 № 2, відповідно до пункту 2.2 якого, договір укладено строком на 2 роки. Таким чином, станом на момент подання Учасником торгів тендерної пропозиції, строк договору закінчився, у зв'язку із чим, ТОВ «ОМЕГА-СІ» не надав документального підтвердження майнової приналежності вказаного майна, чим порушено вимоги пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» не відповідала вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню, натомість Замовником, визначено ТОВ «ОМЕГА-СІ» переможцем закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84) та, в подальшому, укладено з ТОВ «ОМЕГА-СІ» Договір, чим порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей…».
Зазначений висновок є необґрунтованим та безпідставним враховуючи наступні обставини.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-30-008514-a, місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Козацька, 1а.
На виконання вимог тендерної документації, в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також необхідності надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») у складі тендерної пропозиції окремим файлом було завантажено до електронної системи закупівель договір оренди нежитлового приміщення №01/08-2022 від 01.08.2022 укладений з ТОВ «ТРАНС ГРУП ОЙЛ» предметом якого є строкове платне володіння та користування на умовах оренди нежитловим приміщенням офісним – 14,9 кв.м. та нежитловим приміщенням складським – 63,3 кв.м. Об’єкт оренди розташований за адресою: м.Чернігів, вулиця Інструментальна, б. 2. Термін оренди становить з 01.08.2022 по 31.12.2025. Також до договору долучено акт прийому передачі оренди нежитлових приміщень від 01.08.2022.
Таким чином Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») виконано вимогу тендерної документації, в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності матеріально-технічної бази необхідної та достатньої для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надано підтвердження майнової приналежності матеріально-технічної бази.
Слід зазначити що адреси (в частині населеного пункту) офісного та складського приміщень Учасника співпадають з адресою місця виконання робіт по закупівлі UA-2024-08-30-008514-a.
Тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» відповідає вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника.
У підсумку загалом тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» в повному обсязі відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і як результат була визнана найбільш економічно вигідною з дотриманням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Замовником під час проведення закупівлі дотримано усіх вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.
Відповідно зобов’язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області до НУ «Чернігівська політехніка» про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у пункті 3 Висновку є протиправними.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
84135801aae64f619be076b27c7d25f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 3 297 479,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-008514-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт з капітального будівництва, укладеного Замовником з ТОВ «ОМЕГА-СІ».
3. Згідно з вимогами пункту другого додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником передбачено надання учасниками торгів довідки/інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «ОМЕГА-СІ» надав довідку від 20.09.2024 № 79/1, відповідно до підпунктів 1, 13, 23 якої, для виконання умов договору буде залучено: ГАЗ-33021-212 у кількості 1 од; Молоток відбійний ДАУР у кількості 2 шт; Офісне приміщення, за адресою: Київська обл., м. Славутич, буд. 1, кв. 172.
Згідно з оборотно-сальдовою відомістю по рахунку на 01.09.2024, ТОВ «ОМЕГА-СІ» підтвердив майнову приналежність «Молоток відбійний ДАУР» лише у кількості 1 шт, замість 2 шт. Також, учасником надано документальне підтвердження майнової приналежності автомобіля «ГАЗ» марки «33021», замість вказаної у довідці від 20.09.2024 № 79/1 марки «33021-212», що є невідповідністю в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ», яка підлягає усуненню.
Разом з тим, на підтвердження права користування офісним приміщення, за адресою: Київська обл., м. Славутич, буд. 1, кв. 172, учасник надав договір позички квартири від 04.01.2022 № 2, відповідно до пункту 2.2 якого, договір укладено строком на 2 роки, тому, станом на момент подання учасником тендерної пропозиції строк договору закінчився, у зв'язку із чим, учасник ТОВ «ОМЕГА-СІ» не надав документального підтвердження майнової приналежності вказаного майна, чим порушено вимоги пункту другого додатку № 3 до тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим Замовником не виявлено вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» вимогам тендерної документації, та не надано ТОВ «ОМЕГА-СІ» можливість виправити зазначені невідповідності протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
901ffd52a9144aacb4a1665238128a47
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 17:32
Опис:
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-10-24-000062 закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3 (ID: UA-2024-08-30-008514-а) повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». А саме, відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості робіт», яким передбачено, що розрахунок очікуваної вартості робіт – очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисної документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) № 240311-06/В від 27 березня 2024, Реєстраційний номер EX01:3053-3955-4719-4757).
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» відповідає кошторису університету та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВК 2201160 «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики», КЕКВ 3131 «Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в кошторисній документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3». Зокрема в ДЕФЕКТНОМУ АКТІ, ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ПІДРЯДНИКА, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-01, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-02, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-03, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-04, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-05, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-06 на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» міститься детальний опис робіт, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
Щодо запитання 2.
Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю підрядних робіт від 07.10.2024 № 517, повідомляємо, що станом на 31.10.2024 року проведено приймання виконаних робіт згідно АКТУ приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2024 № 1 від 30.10.2024, оплати за виконані роботи не проводились.
Щодо запитання 3.
Додатком 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
На виконання вимог пункту 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для виконання замовлення у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано Довідку про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору від 20.09.2024 № 79/1, яка містить в т.ч. дані про:
1) «поз. 1 ГАЗ- 33021 212 – 1 шт.; Посилання на підтверджуючий документ – Свідоцтво на паво власності»;
2) «поз. 13 Молоток відбійний ДАУР – 2 шт.; Посилання на підтверджуючий документ – Оборотно сальдова відомість»;
3) «поз. 23 Офісне приміщення Київська обл., м. Славутич, Московський квартал, буд. № 1, кв. № 172, Офісне та складське приміщення м. Чернігів, вул. Інструментальна, 2; Посилання на підтверджуючий документ – Договір від 04.01.2022 року, Договір від 01.08.2022 року».
На підтвердження майнової приналежності вище згаданої матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано:
1) СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ СХХ 231713: марка – ГАЗ, модель 33021, тип – ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ МАЛОТОНАЖНИЙ – В, організація (власник) – ТОВ «ОМЕГА-СІ»;
2) Оборотно-сальдова відомість по рахунку на 01.09.2024р.;
3) ДОГОВІР ПОЗИЧКИ КВАРТИРИ від 04.01.2022 № 2 (місцезнаходження – місто Славутич, Київська область, Московський квартал, будинок № 1, квартира № 172), ДОГОВІР оренди нежитлового приміщення від 01.08.2022 № 01/08-2022 (нежитлове приміщення офісне /14,9 кв.м/, нежитлове приміщення складське /63,2 кв.м/, що розрашовані за адресою місто Чернігів, вул. Інструментальна, б. 2).
При розгляді та аналізі документів, що надані ТОВ «ОМЕГА-СІ» у складі їх тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації, тобто для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для виконання замовлення з капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3 встановлено наступне.
1) Наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» СВІДОЦТВОМ про реєстрацію транспортного засобу СХХ 231713 підтверджено володіння ТОВ «ОМЕГА-СІ» транспортним засобом: марка – ГАЗ, модель 33021, тип – ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ МАЛОТОНАЖНИЙ – В, організація (власник) – ТОВ «ОМЕГА-СІ», характеристики якого є достатніми для реалізації капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3.
Помилку, зроблену учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту Довідки про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору від 20.09.2024 № 79/1 по позиції 1: «ГАЗ- 33021 -212» замість «ГАЗ 33021», при наявності завантаженого ТОВ «ОМЕГА-СІ» СВІДОЦТВА про реєстрацію транспортного засобу СХХ 231713: марка – ГАЗ, модель 33021, тип – ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ МАЛОТОНАЖНИЙ – В, організація (власник) – ТОВ «ОМЕГА-СІ» віднесено до формальної, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі (згідно пункту 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710) – транспортні засоби «ГАЗ- 33021 -212» та «ГАЗ 33021» мають однакові технічні характеристики, габаритні розміри та вантажопідємність, відносяться до однакової категорії В. При цьому, відмінність між даними транспортними засобами полягає у наявності додаткового тенту у транспортного засобу «ГАЗ- 33021 -212», що ніяким чином не впливає на можливість реалізації робіт з капітального ремонту.
2) Наданою в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» Довідкою про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору від 20.09.2024 № 79/1 заявлено про наявність у товариства: «поз. 13 Молоток відбійний ДАУР – 2 шт.; Посилання на підтверджуючий документ – Оборотно сальдова відомість».
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» надана Довідка про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору від 20.09.2024 № 79/1 (яка надає інформацію про наявну матеріально-технічну базу учасника у НАТУРАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ), в т.ч. окрім іншого також надає інформацію щодо наявності в учасника молотка відбійного ДАУР в кількості 2 шт.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано Оборотно-сальдову відомість по рахунку на 01.09.2024р. (яка надає інформацію про перелічену в ній матеріально-технічну базу учасника у ГРОШОВИХ ОДИНИЦЯХ), яка підтверджує наявність у учасника «Молоток відбійний пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій» та «Молоток відбійний ДАУР».
3) Наданою в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» Довідкою про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору від 20.09.2024 № 79/1 заявлено про наявність у товариства ОФІСНОГО ТА СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ У М. ЧЕРНІГІВ, вул. Інструментальна, 2.
Наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» ДОГОВОРОМ оренди нежитлового приміщення від 01.08.2022 № 01/08-2022 підтверджено оренду: нежитлове приміщення офісне – 14,9 кв.м та нежитлове приміщення складське – 63,2 кв.м, що розрашовані за адресою місто Чернігів, вул. Інструментальна, б. 2, термін оренди: з 01.08.2022 по 31.12.2025 року.
Даними документами підтверджено наявність у ТОВ «ОМЕГА-СІ» офісного та складського приміщення у місті Чернігів, тобто за адресою місце знаходження Замовника (університету) та за адресою місце знаходження об’єкту капітального ремонту на весь період здійснення ремонтних робіт, що є достатнім для реалізації капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3.
Розділом «Оформлення тендерної пропозиції» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено «…5. …. Замовник не заперечує щодо надання Учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід Учасника, його технічні можливості або інше. …..». Тому, інформацію про офісне приміщення в Київській області, м. Славутич, Московський квартал, буд. № 1, кв. № 172, в т.ч. ДОГОВІР ПОЗИЧКИ КВАРТИРИ від 04.01.2022 № 2 розглянуто університетом, як додаткові документи, які надавалися учасником за його бажанням, для додаткової демонстрації його технічних можливостей при участі у відкритих торгах (з особливостями) з закупівлі капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3.
До пояснення додається:
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 240311-06/В від 27 березня 2024 – на 6 аркушах;
ДЕФЕКТНИЙ АКТ, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ПІДРЯДНИКА, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-01, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-02, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-03, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-04, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-05, ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-06 – на 42 аркушах.
Номер:
07c176edbaf04fcab6392d3c95c20b28
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 3 297 479,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-008514-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Пунктом 3.19 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі – Настанова), передбачено, що, у випадках, коли проектними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.
Зворотні суми позначаються окремим рядком під назвою «Зворотні суми» і визначаються на підставі номенклатури і кількості комплектів, матеріалів і виробів, що придатні для подальшого використання. Матеріали, вироби та комплекти, що враховуються у зворотних сумах, слід відрізняти від матеріалів, що обертаються (опалубка, кріплення тощо), які застосовуються відповідно до технології будівельного виробництва багаторазово при виконанні окремих видів будівельних робіт. Багаторазова їх оборотність врахована в РЕКН та УКН на відповідні конструкції та види робіт.
Під час моніторингу, на запит Управління Замовником повідомлено, що «…очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисної документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (експертний звіт (позитивний) № 240311-06/В від 27 березня 2024, реєстраційний номер EX01:3053-3955-4719-4757)…».
Згідно з наданими Замовником «Локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», передбачено отримання у ході виконання робіт зворотніх матеріалів в сумі 2515,00 грн, «Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено вартість зворотніх матеріалів в сумі 564,00 грн, «Локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізація Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено вартість зворотніх матеріалів в сумі 3033,00 гривень.
Додатком 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що «…розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281…».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» (файли «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05.pdf»), якими не передбачено наявність у ході виконання робіт зворотніх сум.
При цьому, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» не підтверджено неможливість використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування, як це передбачено пунктом 3.19 Настанови.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» не відповідала вимогам додатку 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та вимогам пункту 3.19 Настанови та підлягала відхиленню.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОМЕГА-СІ», як таку, що не відповідала вимогам технічного завдання до предмету закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8fe59b2338234b0ea9d780f6e0d90575
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 15:47
Опис:
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-10-24-000062 закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3 (ID: UA-2024-08-30-008514-а) повідомляємо наступне.
Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, відповідно до п. 3.19 передбачено, що «…у випадках, коли проектними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних, тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування……..за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів…».
Таким чином, під терміном «зворотні суми» слід розуміти матеріали, які будуть отримані від розбирання конструкції та які можуть бути придатні для повторного застосування або для реалізації, тобто мають ціну і не належать до будівельного сміття.
Відповідно до кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» (у складі тендерної документації), а також згідно тендерної пропозиції, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» у локальних кошторисах та підсумковій відомості ресурсів витрат замовника, зокрема за результатами виконання робіт з розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів, передбачено отримання брухту металевого, тобто який і є за суттю «зворотніми сумами».
В наданій ПІДСУМКОВІЙ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА: брухт металевий – 1,733 т.
В наданому:
ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ № 02-01-02: брухт металевий – 0,713 т;
ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ № 02-01-04: брухт металевий – 0,16 т;
ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ № 02-01-05: брухт металевий – 0,86 т.
Таким чином, тендерна пропозиція надана учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ», відповідає тендерній документації.