• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3

Завершена

3 297 479.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 974.79 UAH
Номер: a2a3bf88daa242db8d2635c275cea5ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 25.10.2024 10:37 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.10.2024 № 58-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-08-30-008514-a 30.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Чернігівська політехніка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.08.2024 № 76 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА-СІ» (далі – ТОВ «ОМЕГА-СІ»), вимогу до ТОВ «ОМЕГА-СІ» про усунення невідповідностей до 18:25 год 20.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОМЕГА-СІ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.09.2024, договір від 07.10.2024 № 517, укладений Замовником з ТОВ «ОМЕГА-СІ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.10.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.10.2024 та 08.11.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОМЕГА-СІ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Пунктом 3.19 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі – Настанова), передбачено, що, у випадках, коли проєктними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. Зворотні суми позначаються окремим рядком під назвою «Зворотні суми» і визначаються на підставі номенклатури і кількості комплектів, матеріалів і виробів, що придатні для подальшого використання. Матеріали, вироби та комплекти, що враховуються у зворотних сумах, слід відрізняти від матеріалів, що обертаються (опалубка, кріплення тощо), які застосовуються відповідно до технології будівельного виробництва багаторазово при виконанні окремих видів будівельних робіт. Багаторазова їх оборотність врахована в РЕКН та УКН на відповідні конструкції та види робіт. Вартість матеріалів, виробів та комплектів у складі зворотних сум приймається як за нові за поточними відпускними цінами із застосуванням коефіцієнта зносу 0,5, крім тих, на які ціни реалізації можуть бути визначені. Вартість матеріалів, одержуваних у порядку попутного добування, у разі неможливості використання їх на даному будівництві, але за можливості реалізації враховується за поточними цінами франко-місце заготівлі (франкокар’єр для місцевих матеріалів і викопних; франко-лісосіка для деревини, одержуваної від вирубування лісу тощо). Під час моніторингу, на запит Управління Замовником повідомлено, що «…очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисної документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (експертний звіт (позитивний) № 240311-06/В від 27 березня 2024, реєстраційний номер EX01:3053-3955-4719-4757)…». Згідно з наданими Замовником проєктними рішеннями «Технічне завдання.pdf», яке завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом, а саме: «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», передбачено отримання у ході виконання робіт зворотних матеріалів в розмірі 2515,00 грн; «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено вартість зворотних матеріалів у сумі 564,00 грн; «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» передбачено отримання у ході виконання робіт зворотних матеріалів у сумі 3033,00 гривень. Додатком № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що «…розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281». У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3» (файли «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05.pdf»), якими не передбачено наявність у ході виконання робіт зворотних сум. Таким чином, Учасником торгів ТОВ «ОМЕГА-СІ», у наданому технічному завданні до процедури закупівлі за підсумками локальних кошторисів за результатами виконання робіт з розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів, зворотні суми не позначені окремими рядками під назвою «Зворотні суми», чим порушено вимоги додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом. Крім того, згідно з вимогами пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником передбачено надання учасниками торгів довідки/інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази. На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано довідку від 20.09.2024 № 79/1, відповідно до підпункту 23 якої, зазначено офісне приміщення, за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172. Разом з тим, на підтвердження права користування офісним приміщенням (за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172), Учасник надав договір позички квартири від 04.01.2022 № 2, відповідно до пункту 2.2 якого, договір укладено строком на 2 роки. Таким чином, станом на момент подання Учасником торгів тендерної пропозиції, строк договору закінчився, у зв'язку із чим, ТОВ «ОМЕГА-СІ» не надав документального підтвердження майнової приналежності вказаного майна, чим порушено вимоги пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» не відповідала вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню, натомість Замовником, визначено ТОВ «ОМЕГА-СІ» переможцем закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84) та, в подальшому, укладено з ТОВ «ОМЕГА-СІ» Договір, чим порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.11.2024 17:27 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2024 17:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-30-008514-a (ID моніторингу: UA-M-2024-10-24-000062), оскаржено НУ «Чернігівська політехніка» до Чернігівського окружного адміністративного суду. За інформацією єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи єдиний унікальний номер судової справи: 620/15392/24. Інформація про провадження: П/620/15586/24.
Дата публікації: 25.11.2024 11:17
Дата відкриття провадження: 26.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 620/15392/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Моніторинг закупівель проведено з 25.10.2024 по 12.11.2024, за результатами якого головним державним аудитором Максименко Т.І. складено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-08-30-008514-a (далі – Висновок). В розділі ІІ Констатуючої частини (п. 1) Висновку головним державним аудитором зроблено наступний висновок «…У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на опалення «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на водопровід «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток № 3», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на каналізацію «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, гуртожиток №3» (файли «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05.pdf»), якими не передбачено наявність у ході виконання робіт зворотних сум. Таким чином, Учасником торгів ТОВ «ОМЕГА-СІ», у наданому технічному завданні до процедури закупівлі за підсумками локальних кошторисів за результатами виконання робіт з розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів, зворотні суми не позначені окремими рядками під назвою «Зворотні суми», чим порушено вимоги додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом…». Зазначений висновок є необґрунтованим та безпідставним враховуючи наступні обставини. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, відповідно до ст .5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності і недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Так Замовником у складі тендерної документації закупівлі UA-2024-08-30-008514-a було долучено «Технічне завдання», яке завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом та містить зокрема відомість ресурсів витрат замовника і локальні кошториси на виконання робіт, якими передбачено зворотні матеріали у вигляді брухту металевого від розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів. Так на сторінці 1 пунктом 8 окремим рядком ПІДСУМКОВОЇ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, зазначено брухт металевий (зворотній матеріал) – 1,733 т на суму 6 112,53 гривні. Також у ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-02 окремим рядком на сторінці 1 пунктом 6 зазначено брухт металевий – 0,713 т на суму 2 515 гривень. У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-04 окремим рядком на сторінці 1 пунктом 4 зазначено брухт металевий – 0,16 т на суму 564 гривень. У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-05 окремим рядком на сторінці 3 пунктом 28 зазначено брухт металевий – 0,86 т на суму 3 033 гривень. Враховуючи вищезазначені вимоги тендерної документації, Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») у складі тендерної пропозиції надано (завантажено до електронної системи закупівель) аналогічні за змістом документи, а саме відомість ресурсів витрат замовника і локальні кошториси на виконання робіт, якими передбачено зворотні матеріали у вигляді брухту металевого від розбирання трубопроводів труб чавунних (каналізаційних), розбирання трубопроводів опалення та демонтажу радіаторів. Так на сторінці 2 пунктом 8 окремим рядком ПІДСУМКОВОЇ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ВИТРАТ ЗАМОВНИКА, зазначено брухт металевий (зворотній матеріал) – 1,733 т на суму 6 112,53 гривні. Також у ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-02 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 1 пунктом 7 зазначено брухт металевий – 0,713 т на суму 2 514,85 гривень. У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-04 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 1 пунктом 4 зазначено брухт металевий – 0,16 т на суму 564 гривень. У ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ 02-01-05 складеного ТОВ «ОМЕГА-СІ» окремим рядком на сторінці 3 пунктом 45 зазначено брухт металевий – 0,86 т на суму 3 033,34 гривень. Таким чином, зміст тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «ОМЕГА-СІ») повністю співпадає з вимогами викладеними в тендерній документації Замовника, зокрема щодо отримання від виконання певних робіт з розбирання/демонтажу конструкцій зворотних матеріалів у вигляді брухту металевого. Також в розділі ІІ Констатуючої частини (п. 1) Висновку головним державним аудитором зроблено наступний висновок «…Крім того, згідно з вимогами пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником передбачено надання учасниками торгів довідки/інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази. На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «ОМЕГА-СІ» надано довідку від 20.09.2024 № 79/1, відповідно до підпункту 23 якої, зазначено офісне приміщення, за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172. Разом з тим, на підтвердження права користування офісним приміщенням (за адресою Київська область, місто Славутич, будинок 1, квартира 172), Учасник надав договір позички квартири від 04.01.2022 № 2, відповідно до пункту 2.2 якого, договір укладено строком на 2 роки. Таким чином, станом на момент подання Учасником торгів тендерної пропозиції, строк договору закінчився, у зв'язку із чим, ТОВ «ОМЕГА-СІ» не надав документального підтвердження майнової приналежності вказаного майна, чим порушено вимоги пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» не відповідала вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню, натомість Замовником, визначено ТОВ «ОМЕГА-СІ» переможцем закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 84) та, в подальшому, укладено з ТОВ «ОМЕГА-СІ» Договір, чим порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей…». Зазначений висновок є необґрунтованим та безпідставним враховуючи наступні обставини. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-30-008514-a, місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Козацька, 1а. На виконання вимог тендерної документації, в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також необхідності надання учасниками підтвердження майнової приналежності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») у складі тендерної пропозиції окремим файлом було завантажено до електронної системи закупівель договір оренди нежитлового приміщення №01/08-2022 від 01.08.2022 укладений з ТОВ «ТРАНС ГРУП ОЙЛ» предметом якого є строкове платне володіння та користування на умовах оренди нежитловим приміщенням офісним – 14,9 кв.м. та нежитловим приміщенням складським – 63,3 кв.м. Об’єкт оренди розташований за адресою: м.Чернігів, вулиця Інструментальна, б. 2. Термін оренди становить з 01.08.2022 по 31.12.2025. Також до договору долучено акт прийому передачі оренди нежитлових приміщень від 01.08.2022. Таким чином Учасником (ТОВ «ОМЕГА-СІ») виконано вимогу тендерної документації, в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності матеріально-технічної бази необхідної та достатньої для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, а також надано підтвердження майнової приналежності матеріально-технічної бази. Слід зазначити що адреси (в частині населеного пункту) офісного та складського приміщень Учасника співпадають з адресою місця виконання робіт по закупівлі UA-2024-08-30-008514-a. Тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» відповідає вимогам додатку № 1 «Технічне завдання. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», «Технічне завдання.pdf», яке надано окремим файлом та вимогам пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. У підсумку загалом тендерна пропозиція ТОВ «ОМЕГА-СІ» в повному обсязі відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і як результат була визнана найбільш економічно вигідною з дотриманням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Замовником під час проведення закупівлі дотримано усіх вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. Відповідно зобов’язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області до НУ «Чернігівська політехніка» про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у пункті 3 Висновку є протиправними.
Дата публікації звіту: 18.11.2024 14:48

Запити/Пояснення