-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ))
Завершена
159 950 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 599 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 599 500.00 UAH
Номер:
939040f4b8884a6b8505260a89173ebe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:15 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 №94-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.11.2024 №94-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-30-006628-a, 30.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 30 серпня та 13 вересня 2024 року (протоколи №01/01/13/10/19/0301/01/735 та №01/01/13/10/19/0301/01/735/2), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника, рішення комісії АМКУ від 11 жовтня 2024 року №16698-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗБУРІННЯ» (далі – ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» до 25 вересня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 24, 26, 28 жовтня та 11 листопада 2024 року (протоколи №01/01/13/10/19/03-01/01/735/; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/4; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/6; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/7), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20 листопада 2024 року №13/4922-р та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.11.2024 14:41 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
2d87d92eefc5439482589f7cdd9f64cd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку?
3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт?
4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)?
5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)?
6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі? Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
19820eca3fc84413b6090600083a5a68
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.11.2024 17:00
Опис:
По даному питанню:
21.11.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-М-2024-11-12-000085 наказ від 12.11.2024 № 94-з) по Закупівлі:
«Про надання пояснень»
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку?
3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт?
4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)?
5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)?
6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі?
Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
ПОЯСНЕННЯ
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надати наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.
Визначення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на споруджування свердловин №№ 24 та 26 Верхньомасловецького родовища, яка розроблена на основі затверджених в установленому порядку відповідних Технічних специфікацій свердловин (Груповий робочий проект на спорудження розвідувальних свердловин №№24, 26 Верхньомасловецького родовища). Проект затверджено висновком Держпраці.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі:
- Наказу № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг».
- Інвестиційного проекту №25U-11 Буріння свердловини 24 Верхньомасловецька.
- Інвестиційного проекту №25U-13 Буріння свердловини 26 Верхньомасловецька.
- Діючих ДСТУ.
- ДБН А.2.2.3 – 2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво,
- ВСН 39 – 86 Инструкция о составе, порядке разработки, согласования и утверждения проектно – сметной документации на строительство скважин на нефть и газ,
- Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”,
- ДБН А.2.2 – 1 – 2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) та
- НПАОП 11.1 – 1.01 – 08 Правила безпеки у нафтогазодобувній промисловості України.
- інших нормативно-правових актів на проектування і спорудження свердловини.
Для визначення очікуваної вартості було здійснено моніторинг ринку шляхом розміщення відповідної інформації на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №24745054) (скріншот надається) та шляхом запиту комерційних пропозицій підрядним організаціям електронною поштою (скріншот надається) від 01.08.2024 р.
В ході розгляду пропозицій учасників було доопрацьоване технічне завданні, яке було додатково електронною поштою потенційним учасникам закупівлі 15.08.2024 р. .
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних підрядників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1;
- ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08
- ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01.
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 159 950 000 грн. без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
На підставі зазначеної очікуваної вартості було оголошено торги з ідентифікатором UA-2024-08-30-006628-a.
2. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Зважаючи на зазначену вимогу Замовник має право самостійно визначати вид гарантії, що повинна надаватися учасником.
Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно правовим актом в сфері публічних закупівель і тому інші нормативно правові акти, в тому числі підзаконні повинні застосовуватись в тих межах, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія, як забезпечення тендерної пропозиції, вимога про надання якої встановлена Замовником в тендерній документації, є найбільш врегульованою в законодавстві і направленою на захист гаранта, бенефіціара та принципала.
При проведенні моніторингу всі потенційні учасники погодились з вимогою про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконною вимогу тендерної документації про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі.
В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались.
3. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інвестиційні проекти по свердловинам №24 і №26 було затверджено до реалізації рішенням інвестиційного комітету №26 від 30.07.2024 р.
Зважаючи на те, що свердловини знаходяться поряд, що зменшувало вартість мобілізації і демобілізації обладнання для кожної свердловини, були затверджені проектні вартості їх буріння під ключ. Крім того, спорудження свердловини №24 включає додаткові операції, зокрема – будівництво та підготовка площадки на дві свердловини, демобілізація обладнання та переїзд на інше місце, електричний пластовий мікроіміджер стінок свердловин з додатковими методами, необхідними для кількісної інтерпретації, нейтронний, щільнісний каротаж, крос-дипольний акустичний каротаж на кабелі.
Дані роботи не передбачені при споруджуванні свердловини №26.
В процесі проектування свердловин також враховується План підприємства по бурінню та видобутку. Вартість кожного Проекту, зокрема і споруджування свердловин №24 та №26 Верхньомасловецького родовища, формується Інвестиційним проектом на кожну свердловину окремо (так як експлуатація відбувається окремо), що затверджується Інвестиційному комітетом та не може перевищувати погодженої вартості на дані види робіт.
Предметом закупівлі передбачено буріння свердловин № 24 та №26 Верхньомасловецького родовища, що є одним груповим робочим Проектом, що виконано у відповідності з нормами, правилами, інструкціями і державними стандартами з врахуванням технічних умов ведення робіт, наявності відповідних виробничих баз, техніки і матеріальних ресурсів у замовника, генерального підрядника та субпідрядних організацій і перспективи їх матеріально-технічного забезпечення, та, що важливо, проводиться з одного відведеного та попередньо підготовленого майданчика
В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконним застосуванням виділення вартості в складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі.
В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались.
При цьому умови, як однієї, так і іншої закупівлі, не містять інформації, що недотримання граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. В складі тендерної пропозиції Переможця надано договір про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р. укладений між ТОВ «ГРІН ЕКО ШЛЯХ» та ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ» відповідно до п.2.2.1, якого передбачено , що виконавець має право отримувати від Замовника інформацію щодо оброблення відходів буріння, які планує завезти на полігон Замовник (їх кількість, властивості та склад). Для Замовника торгів цієї інформації достатньо для визначення того, що кількість відходів буріння, що може бути поставлена на полігон не обмежена в кількості та буде визначатися на підставі інформації, що надається Замовником по договору про надання послуг.
Інформація про коди відходів згідно з Національним класифікатором відходів, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів визначені в п.1.2 та 1.3. Додатковій угоді №01 до договору про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р.
5. Відповідно до пункту 7 розділу 1 Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
В складі тендерної пропозиції Переможця розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» частково надані на іншій мові ніж українська.
Разом з тим текст іноземною мовою є нічим іншим, як відображення даних спеціалізованої програми для проведення відповідних розрахунків і їх переклад на українську мову може призвести до спотворення розуміння відображеної інформації.
Умовами тендерної документації не встановлено обмежень в тендерній документації для учасника щодо включення до документу на українській мові вставок на іншій мові без їх перекладу.
Аналогічної позиції дотримується і орган оскарження при розгляді скарг, зокрема в процедурах закупівель UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a.
6. За результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель 22.11.2024 р. оприлюднено договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» №13/4922-р від 20.11.2024 р..
Додатки:
- Скріншот оприлюднення моніторингу на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender на 1 арк.;
- Скріншот аналітичної записки про формування очікуваної вартості на 1 арк.;
- ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1;
- ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08;
- ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01;
- Скріншоти рішень АМКУ по закупівлям UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a;
- Інформація про розсилку від 01.08.2024 р.;
- Інформація про розсилку від15.08.2024 р.;
- Скріншоти відповідей потенційних учасників щодо згоди з умовами банківської гарантії та іншими умовами.