• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

221 975 946.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 219 759.46 UAH
Номер: 9eecc427efee4782b5f1fd9c5aa219ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.12.2024 15:15 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2024 № 360 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-08-30-002893-a 30.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178 установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей № 1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024 року № 10 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.09.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПОРТА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 27.09.2024 № 13 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.09.2024, договір підряду від 10.10.2024 № 10/10/2024, додаткову угоду від 29.10.2024 № 1, додаткову угоду від 28.11.2024 № 2 та додаткову угоду від 30.12.2024 № 3, пояснення та документи надані Замовником від 31.12.2024 та від 16.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ЕКСПОРТА» з ціновою пропозицією 215 339 761,09 гривень. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначеного пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році – 20 %. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема, трансформатори, трансформатори напруги, трансформатори живлення, насоси та компресори, насоси, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл: «Підсумкова відомість ресурсів зміни.docx») при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема: - Трансформатор 230В/12 В, 100Вт (2 шт); - Насос KS 75B 0,75кВт, 220В, 11,5 м3/час (1 шт); - Насос перистальтичний цифровий для дозації флокулянту TM Digital (1 шт); - Насос циркуляційний Grundfos UPS 32-80 180 (4 шт); - Дренажний насос Pedrollo Dm10 10m (2 шт); - Насосна установка Grundfos Sololft2 WC-3 Q=8,94м3/ч h=8.5м Т=0,62 кВт; - Насосна установка Wilo-Drain ТМ 32/8 -0,7 кВт; - Насос циркуляційний Wilo (3Ф)(муфт) IL-E50/160-5.5/2 (15 шт). Поруч з тим, відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону № 922-VIII зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Водночас, Замовником, в порушення пункту 3 Особливостей № 1178 та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII не встановлено вимогу в тендерній документації щодо підтвердження ступеня локалізації товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Окрім того, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «81_ДЦ_ПВР.pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення, зокрема: - Трансформатор 230В/12 В, 100Вт в кількості 2 шт на суму 8656,46 грн; - Насос KS 75B 0,75кВт, 220В, 11,5 м3/час у кількості 1 шт на суму 16359,81 грн; - Насос перистальтичний цифровий для дозації флокулянту TM Digital у кількості 1 шт на суму 9655,81 грн; - Насос циркуляційний Grundfos UPS 32-80 180 у кількості 4 шт на суму 70522,92 грн; - Дренажний насос Pedrollo Dm10 10m у кількості 2 шт на суму 28264,26 грн; - Насосна установка Grundfos Sololft2 WC-3 Q=8,94м3/ч h=8.5м Т=0,62 кВт – на суму 55563,90 грн; - Насосна установка Wilo-Drain ТМ 32/8 -0,7 кВт - на суму 9157,39 грн.; - Насос циркуляційний Wilo (3Ф)(муфт) IL-E50/160-5.5/2 у кількості 15 шт на суму 3 046 477,20 грн. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного Замовником здійснено досліджувану закупівлю робіт з реконструкції з добудовою загальноосвітньої школи з порушенням вимог пункту 3 Особливостей № 1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, у зв’язку із не застосуванням положень щодо локалізації зазначених вище товарів.
Період усунення порушень: 21.01.2025 16:56 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівель, повідомляємо, що вжито такі заходи: 1. Відповідальним працівникам, які допустили порушення, оголошено попередження відповідно до вимог чинного законодавства про недопущення аналогічних порушень у майбутньому. 2. Проведено роз’яснювальну роботу серед працівників щодо правильного застосування положень Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, які регулюють цю сферу. 3. Організовано участь відповідальних працівників у спеціалізованих навчальних курсах, спрямованих на підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель. 4. Посилено контроль за дотриманням законодавства під час підготовки тендерної документації та організації процедур закупівель. Вказані заходи спрямовані на усунення виявлених порушень та запобігання їх повторенню в майбутньому.
Дата публікації звіту: 28.01.2025 16:50

Запити/Пояснення