«Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Фінансування робіт здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти згідно постанови КМУ від 16 лютого 2022 року № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень та коштів співфінансування з місцевого бюджету. Закупівля за додаткові кошти (Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 26.08.2024 № 48, Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 26.08.2024 №49, Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 14.08.2024 № 45)
Завершена
8 892 340.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 461.70 UAH
Період моніторингу:02.10.2024 17:27 - 24.10.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-08-29-009661-a 29.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення принципів закупівель встановлені статтею 5 Закону та порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 29.08.2024 № 179 (далі – тендерна документація), зі змінами від 05.09.2024 та від 06.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» (далі – ТОВ «Чернігів Буд»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2024 № 191, договір підряду від 05.09.2024 № 154, укладений Замовником з ТОВ «Чернігів Буд» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 25.09.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документація Замовника містить Додаток 5 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 5), проте в даному переліку не зазначено документи та інформацію, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону (Додаток 1 до тендерної документації), документи та інформацію, зазначені в Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Положеннями частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з абзацем другим пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, тендерною документацією Замовника передбачено подання та узгодження інформації та/або документів виключно в електронному вигляді, шляхом подання тендерної пропозиції через веб-портал Уповноваженого органу.
В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до вимог пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в тендерній пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі про відвідування об’єкта та ознайомлення з проектною документацією в частині затверджених текстових та графічних матеріалів, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на електронну адресу Замовника: ripky-osvita@ukr.net, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» надано Довідку від 11.09.2024 № 208 «про відвідування об’єкта» та акт огляду об’єкта від 10 вересня 2024 року. В акті зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата складання та підписання цього акту, місце виконання робіт, предмет закупівлі тощо.
Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
На виконання вимог абзацу п’ятого підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано копії трудових книжок працівників, зазначених в Довідці від 11.09.2024 № 204 «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт» (далі – Довідка № 204).
Проте, копії трудових книжок працівників Серіка Олександра Павловича, Михайленка Олега Миколайовича, Усенка Олексія Петровича, Левандовського Володимира Євгеновича, Напрєєнка Віктора Анатолійовича, Бакала Олександра Івановича та Ігнатенка Валентина Михайловича надано без перекладу першої сторінки, чим порушено вимоги пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника.
У відповідь на запит Управління щодо вищезазначеної невідповідності Замовником надано пояснення, що «…майже всі трудові книжки цих працівників містять сторінку 41, яка є ідентично надрукованою першій сторінці їх трудової книжки та повністю викладена українською мовою».
Слід зазначити, що копії трудових книжок у працівників Михайленка Олега Миколайовича, Усенка Олексія Петровича, Левандовського Володимира Євгеновича, Напрєєнка Віктора Анатолійовича, Бакала Олександра Івановича та Ігнатенка Валентина Михайловича дійсно містять сторінку 41, проте ці сторінки не є ідентичними першим сторінкам, оскільки мають різні дати заповнення, в порівнянні з відповідними першими сторінками, та різні надписи на печатках.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «Чернігів Буд» можливості виправити невідповідності.
Період усунення порушень:24.10.2024 17:29 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:24.10.2024 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Замовником була проведена роз’яснювальна робота щодо порушень норм Закону та попереджено про персональну відповідальність за порушення вимог Закону. Також в подальшому планується взяти участь у додатковому навчанні з питань публічних закупівель.
Зауваження детально вивчені та враховані, в подальшому не допускатимуться.
Дата публікації звіту:30.10.2024 11:39
p7s
sign.p7s
application/pdf
Наказ
Запити/Пояснення
112902
Номер:670b5da0b7c24991995ae6531ca668b8
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:17.10.2024 22:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.10.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919597
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 63) 380-53-68 y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 8 892 340,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009661-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 25.09.2024 № 154, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» (далі – ТОВ «Чернігів Буд»).
3. Чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ТОВ «Чернігів Буд» вимоги пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Замовника, а саме: «учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір – 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору».
4. На виконання підпункту 1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано Довідку «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 11.09.2024 № 202 (далі – Довідка № 202) та підтверджуючі документи (інвентарні картки обліку основних засобів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, тощо).
Проте, при порівнянні інформації, зазначеній в Довідці № 202 та інвентарних карток встановлено невідповідність, а саме: в Довідці № 202 зазначено під №№ 25 та 53 – «Балон газовий», кількість – по 1 од., при тому, що інвентарних карток на «Балон газовий» надано три, з інвентарними номерами – 37, 59 та 60.
5. Під час дослідження інформації та документів, наданих в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Чернігів Буд» на виконання вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, встановлено, що копії трудових книжок працівників, зазначених в Довідці від 11.09.2024 № 204 «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт» (далі – Довідка № 204), надано без перекладу першої сторінки, а саме: 2) Собиченко Анатолій Віталійович, 23) Михайленко Олег Миколайович, 28) Усенко Олексій Петрович, 40) Серік Олександр Павлович, 41) Левандовський Володимир Євгенович, 42) Напрєєнко Віктор Анатолійович, 43)Купцов Віктор Павлович, 45) Бакал Олександр Іванович, 46) Ігнатенко Валентин Михайлович, 48) Биховець Микола Іванович.
Крім того, в Довідці № 204 під номером 50 зазначено: лицювальник-плиточник, 4 розряду – Андрієнко Андрій Валерійович. При цьому, відповідно до трудової книжки Андрієнка Андрія Валерійовича та Наказу від 07.08.2023 № 44 «Про прийняття на роботу», даний працівник має 3 розряд.
6. На виконання вимог пункту 4 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано Довідку «про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 11.09.2024 № 199 (далі – Довідка № 199) та підтверджуючі документи: договір від 16.06.2020 № 58 та додаткові угоди до нього, договір від 11.11.2020 № 80 з додатками та додатковими угодами, договір від 11.08.2020 № 62 з додатками та додатковими угодами, договір від 18.12.2020 № 90 з додатками та додатковими угодами, акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та відгуки від замовника.
Проте, договір від 16.06.2020 № 58 надано без додатків, які є його невід’ємною частиною. Крім того, на підтвердження виконання договорів надано не всі акти форми № КБ-2в та не всі довідки форми № КБ-3 до вищезазначених договорів, що не дає можливості встановити, чи дійсно договори виконані на суми, зазначені в Довідці № 199.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» не надано вимогу про виправлення невідповідностей, зазначених в пунктах 4-6 даного запиту, або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Чернігів Буд» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
15000, Україна, Чернігівська область, Ріпки, вул. Святомиколаївська, буд. 92
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-08-29-009661-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (далі – капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-29-009661-a) Відділ освіти Ріпкинської селищної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Розмір бюджетного призначення затверджений: розпорядження селищного голови № 100–р від 26.08.2024 «Про перерозподіл бюджетних коштів », розпорядження селищного голови № 96–р від 20.08.2024 «Про додатковий обсяг між бюджетних трансфертів, рішення 21 сесії Ріпкинської селищної ради 8 скликання від 13.08.2024 «Про внесення змін до рішення 18 сесії Ріпкинської селищної ради 8 скликання від 20.12.2023 «Про бюджет Ріпкинської селищної територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 2555700000)», який є головним розпорядником бюджетних коштів на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області», яка пройшла комплексну експертизу, і, в установленому порядку, затверджена відповідним рішенням Замовника, а також внесена проектною організацією до Реєстру будівельної діяльності. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, і розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку.Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: https://ripky.osv.org.ua/obgruntuvannya-12-30-07-09-08-2021.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області».
Розрахунки, підтвердні документи, у тому числі зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів прикріплюємо у вигляді скан-копій, з якими Ви можете детально ознайомитись.
2.Фактичний стан виконання договору підряду від 25.09.2024 № 154, укладеного між відділом освіти Ріпкинської селищної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» на стадії виконання підготовчих робіт.
3. З приводу дотримання переможцем процедури закупівлі вимоги пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації, то учасник-переможець ТОВ «Чернігів Буд» до дати укладення договору надав банківську гарантію в якості забезпечення виконання договору у розмірі 5% його вартості, виконавши вищевказану вимогу тендерної документації в повному обсязі.
4. Щодо виконання учасником вимоги підпункту 1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, то учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано сканований документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 11.09.2024 № 202 та всі необхідні підтверджуючі документи (інвентарні картки обліку основних засобів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, тощо), що засвідчують наявність у учасника всього обладнання вказаного в Довідці. Надання ТОВ «Чернігів Буд» додаткової інвентарної картки на «Балон газовий» з інвентарним номером 37, не вважаємо невідповідністю, так як Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі своєї тендерної пропозиції.
Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації про наявність обладнання, яку замовник не вимагав, може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
5. Щодо відсутності перекладу копій трудових книжок працівників на українську мову. На виконання вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації ТОВ «Чернігів Буд» надано Довідку № 204 від 11.09.2024 року, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, в якій зокрема зазначені наступні працівники: Собиченко Анатолій Віталійович, Михайленко Олег Миколайович, Усенко Олексій Петрович, Серік Олександр Павлович, Левандовський Володимир Євгенович, Напрєєнко Віктор Анатолійович, Купцов Віктор Павлович, Бакал Олександр Іванович, Ігнатенко Валентин Михайлович, Биховець Микола Іванович. На підтвердження наявності трудових відносин з вказаними працівниками, учасником надано копії наказів та трудових книжок працівників.
Згідно вимоги п.7 Розділу І Тендерної документації, тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
На виконання вказаної вимоги, учасником надано переклад трудових книжок, які заповнені російською мовою, однак трудові книжки працівників: Собиченко Анатолій Віталійович, Михайленко Олег Миколайович, Усенко Олексій Петрович, Серік Олександр Павлович, Левандовський Володимир Євгенович, Напрєєнко Віктор Анатолійович, Купцов Віктор Павлович, Бакал Олександр Іванович, Ігнатенко Валентин Михайлович, Биховець Микола Іванович., заповнені українською мовою. Крім того, майже всі трудові книжки цих працівників містять сторінку 41, яка є ідентично надрукованою першій сторінці їх трудової книжки та повністю викладена українською мовою.
Разом з тим вважаємо за необхідне зауважити, що бланк трудової книжки, який наразі є чинним, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 №301, відповідно до пункту 1 якої трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Отже, раніше був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про Трудові книжки робітників i службовців» від 06.09.1973 №656, а титульний аркуш бланку таких трудових книжок, затверджених Постановою №656, був російською мовою, мовою СРСР. Постанова №656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної автономної республіки, автономної області автономного округа (згідно пункту 13 Постанови №656).
Вважаємо, що такі формальні розбіжності, як і вказаний у довідці 3 розряд лицювальника-плиточника Андрієнка Андрія Валерійовича, жодним чином не може вплинути на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, не призводять до спотворення ціни, та не можуть вважатися невідповідністю в тендерній пропозиції Учасника, так як нівелюються інформацією наданою у документах учасника – «Наказах», а отже відсутня необхідність надання Учаснику можливості виправлення таких розбіжностей в інформації та документах, поданих у складі пропозиції, протягом 24 годин.
6. З приводу наданих Учасником скан-копій аналогічних договорів, вважаємо вимогу пункту 4 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації виконану учасником в повному обсязі, з огляду на наступне.
З гідно п.4.1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження аналогічного договору (договорів), вказаного в таблиці, обов’язково надаються:
1) аналогічний договір;
2) акт/акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), що свідчать про повне виконання обсягів робіт, передбачених аналогічним договором;
3) відгук від замовника, з обов’язковим зазначенням у ньому:
- номеру, дати та суми договору;
- чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання;
- характеристику учасника за результатами виконаних робіт;
- контактної особи та контактного номеру телефону замовника.
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «Чернігів Буд» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 11.09.2024 № 199. На підтвердження виконання вказаних у довідці договорів, учасником надано скан-копії договорів № 58 від 16.06.2020, № 80 від 11.11.2020, № 62 від 11.08.2020, № 90 від 18.12.2020, а також кінцеві акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), що свідчать про повне виконання обсягів робіт, передбачених аналогічним договором та підтверджуються відгуками від замовника за цими договорами з дотриманням його форми та зазначенням контактної особи.
Крім того, учасником у довідці вказані ідентифікатори публічних закупівель за вказаними договорами, що дає змогу перевірити нам наявність та достовірність всіх додатків за ними, додаткових угод та стан їх виконання на підставі опублікованого звіту про виконання договору.
Вважаємо такий обсяг наданої інформації достатнім для підтвердження відповідності ТОВ «Чернігів Буд» кваліфікаційним критеріям, а саме наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.10.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919597
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 63) 380-53-68 y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 8 892 340,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009661-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Вимогами пункту 8 таблиці 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 тендерної документації Замовника передбачено, що «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Така декларація/дозвіл має містити наступний мінімальний перелік видів робіт підвищеної небезпеки: … - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; …».
Учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій не має інформації щодо наплавочних і паяльних робіт, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» не надано вимогу про виправлення вищезазначеної невідповідності (абзац перший пункту 43 Особливостей) або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Чернігів Буд» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
2. Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України».
Згідно з Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежогасіння; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем протидимного захисту, тощо.
Вимогами додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника передбачено виконання робіт по встановленню системи протипожежного захисту (Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08), які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню.
Учасником ТОВ «Чернігів Буд» в складі наданої тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не надано.
Слід зазначити, що відповідно до наданої в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Чернігів Буд» довідки від 11.09.2024 № 198, ТОВ «Чернігів Буд» при виконанні робіт субпідрядні організації залучатися не будуть.
Просимо надати пояснення, яким чином Замовником перевірено спроможність учасника ТОВ «Чернігів Буд» виконати роботи по встановленню системи протипожежного захисту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
15000, Україна, Чернігівська область, Ріпки, вул. Святомиколаївська, буд. 92
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-08-29-009661-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (далі – капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-29-009661-a) Відділ освіти Ріпкинської селищної ради повідомляє наступне:
На виконання вимоги пункту 8 таблиці 4 Додатку 1 тендерної документації, учасником ТОВ «Чернігів Буд» у складі своєї тендерної пропозиції було надано копії дозволів та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Наданою Декларацією підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання:
4. Зварювальні роботи (п. 15 Додаток б до Порядку);
……
7. Газополум ’яні роботи (п. 25 Додаток б до Порядку);
Згідно Декларації заявлені роботи виконуються навченим персоналом, який пройшов відповідне навчання, мають відповідну кваліфікацію, багаторічний досвід, та відповідний допуск до безпечного виконання робіт підвищеної небезпеки.
Також, Декларацією передбачено перелік інструкцій з охорони праці:
31 під час виконання зварювальних робіт
32 під час виконання газополум’яних робіт
33 під час експлуатації балонів
Крім того, для підтвердження дозволу на виконання робіт із застосуванням відкритого полум’я, учасником ТОВ «Чернігів Буд» надано копію Дозволу № 130.20.74 від 04.09.2020 року, яким згідно висновку експертизи Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СТАНДАРТ» від 24.07.2020 №41617268-04-08-00.02.09.20, ТОВ «Чернігів Буд» надано дозвіл на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, до яких відносяться і наплавочні, і паяльні роботи.
Отже, надавши вищевказані дозвільні документи, учасником ТОВ «Чернігів Буд» було виконано вимогу пункту 8 таблиці 4 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі.
Враховуючи викладене, слід дійти висновку щодо відсутності невідповідностей у тендерній документації учасника, а отже відсутності підстав для надання вимоги про виправлення, а тим більше відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Щодо можливості учасником виконання робіт протипожежного призначення, повідомляємо наступне.
Згідно вимог тендерної документації передбачено виконання робіт по встановленню систем протипожежного захисту, вартість яких становить близько 3.7 % від Договірної ціни, наданої учасником ТОВ «Чернігів Буд».
Згідно з вимогою пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/спів Підрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Якщо не планується залучення до виконання робіт як субпідрядника/спів Підрядника в обсязі 20 відсотків і більше від вартості договору про закупівлю, то учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо незалучення субпідрядника/спів Підрядника.
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «Чернігів Буд» у складі тендерної пропозиції було надано довідку від 11.09.2024 № 198, що свідчить про те, що ТОВ «Чернігів Буд» при виконанні робіт не планує залучати субпідрядні організації в обсязі 20% і більше від вартості договору про закупівлю.
Згідно вимог тендерної документації передбачено виконання робіт по встановленню систем протипожежного захисту, вартість яких становить близько 3.7 % від Договірної ціни, наданої учасником ТОВ «Чернігів Буд», а отже учасник вправі залучати субпідрядні організації до виконання таких робіт без відображення цієї інформації у довідці про залучення субпідрядників.