• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Ріпкинського ліцею імені Софії Русової Ріпкинської селищної ради за адресою: вул. Святомиколаївська, 43, смт Ріпки Чернігівського району Чернігівської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Фінансування робіт здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти згідно постанови КМУ від 16 лютого 2022 року № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень та коштів співфінансування з місцевого бюджету. Закупівля за додаткові кошти (Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 26.08.2024 № 48, Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 26.08.2024 №49, Довідка про зміни до кошторису, затверджена головою Ріпкинської селищної ради, на 2024 рік від 14.08.2024 № 45)

Завершена

8 892 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 461.70 UAH
Номер: edf7cbac53104e99ab6529d0f5533172
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-02-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 02.10.2024 17:27 - 24.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2024 № 53-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-08-29-009661-a 29.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення принципів закупівель встановлені статтею 5 Закону та порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 29.08.2024 № 179 (далі – тендерна документація), зі змінами від 05.09.2024 та від 06.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» (далі – ТОВ «Чернігів Буд»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2024 № 191, договір підряду від 05.09.2024 № 154, укладений Замовником з ТОВ «Чернігів Буд» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 25.09.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація Замовника містить Додаток 5 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 5), проте в даному переліку не зазначено документи та інформацію, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону (Додаток 1 до тендерної документації), документи та інформацію, зазначені в Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Положеннями частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно з абзацем другим пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, тендерною документацією Замовника передбачено подання та узгодження інформації та/або документів виключно в електронному вигляді, шляхом подання тендерної пропозиції через веб-портал Уповноваженого органу. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до вимог пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в тендерній пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі про відвідування об’єкта та ознайомлення з проектною документацією в частині затверджених текстових та графічних матеріалів, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на електронну адресу Замовника: ripky-osvita@ukr.net, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника)». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» надано Довідку від 11.09.2024 № 208 «про відвідування об’єкта» та акт огляду об’єкта від 10 вересня 2024 року. В акті зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата складання та підписання цього акту, місце виконання робіт, предмет закупівлі тощо. Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. На виконання вимог абзацу п’ятого підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника учасником ТОВ «Чернігів Буд» в тендерній пропозиції надано копії трудових книжок працівників, зазначених в Довідці від 11.09.2024 № 204 «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт» (далі – Довідка № 204). Проте, копії трудових книжок працівників Серіка Олександра Павловича, Михайленка Олега Миколайовича, Усенка Олексія Петровича, Левандовського Володимира Євгеновича, Напрєєнка Віктора Анатолійовича, Бакала Олександра Івановича та Ігнатенка Валентина Михайловича надано без перекладу першої сторінки, чим порушено вимоги пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника. У відповідь на запит Управління щодо вищезазначеної невідповідності Замовником надано пояснення, що «…майже всі трудові книжки цих працівників містять сторінку 41, яка є ідентично надрукованою першій сторінці їх трудової книжки та повністю викладена українською мовою». Слід зазначити, що копії трудових книжок у працівників Михайленка Олега Миколайовича, Усенка Олексія Петровича, Левандовського Володимира Євгеновича, Напрєєнка Віктора Анатолійовича, Бакала Олександра Івановича та Ігнатенка Валентина Михайловича дійсно містять сторінку 41, проте ці сторінки не є ідентичними першим сторінкам, оскільки мають різні дати заповнення, в порівнянні з відповідними першими сторінками, та різні надписи на печатках. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «Чернігів Буд» можливості виправити невідповідності.
Період усунення порушень: 24.10.2024 17:29 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 17:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником була проведена роз’яснювальна робота щодо порушень норм Закону та попереджено про персональну відповідальність за порушення вимог Закону. Також в подальшому планується взяти участь у додатковому навчанні з питань публічних закупівель. Зауваження детально вивчені та враховані, в подальшому не допускатимуться.
Дата публікації звіту: 30.10.2024 11:39

Запити/Пояснення