-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. п-ка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область
Завершена
9 601 881.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96 018.81 UAH
мін. крок: 1% або 96 018.81 UAH
Номер:
5ace727bbdef4a55a6791d89ef7119c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2025 00:00
Період моніторингу:
04.02.2025 16:59 - 26.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2025 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.02.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2025 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-08-29-008749-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 59, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 66, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.09.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.09.2024 № 68, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 18.09.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 30.09.2024 № 3-К (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 30.12.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.12.2024, пояснення та документи, отримані 14.02.2025 та 17.02.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a, Замовник уклав Договір, відповідно до пункту 11.1 якого джерелами фінансування робіт за даним Договором є: кошти субвенції державного бюджету без ПДВ – 8 556 757,51 грн; кошти місцевого бюджету без ПДВ –
950 750,84 грн.
Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р (із змінами), згідно з яким по об’єкту «Арцизький ліцей № 4 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, вул. Полковника Калмикова, 44, м. Арциз, Болградський район, Одеська область» передбачено обсяг субвенції у сумі 8 785,90 тис гривень.
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організацій, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
24.02.2025 16:27 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2025 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби від 24 лютого 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ID: UA-2024-08-29-008749-a
Дата публікації звіту:
28.02.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
ea6282ec244542df94fd84633c662226
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.02.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
3.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
3.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024
№ 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
08f09f9283c74b1b8eaa62ec05b2d631
Назва:
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a
Дата опублікування:
14.02.2025 12:05
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-11 17:48:21, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-11 17:48:21:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, було згідно проведенної експертизи об'єкту та проєктно-кошторисної документації. Також було прийняте рішення про коригування об'ємів будівельних робіт на об'єкті. (Договори,експертиза, акт та протокол додаються).
2. Щодо фінансування закупівлі: 0611241- Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
0611242 - Виконання заходів, на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
По питанню четвертому «4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024 № 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Положення підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу ІІ. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначаються, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1.
.
Таблиця 1
ДОВІДКА
про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№п/п Посада П.І.Б. (повністю) Загальний стаж роботи, (роки) Штатний/сумісник/цивільно-правова угода
1 2 3 4 5
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1: копії трудових книжок/витягів з трудових книжок та/або накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «18. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників.pdf» в якому міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Вих. № 01-18 від «12» вересня 2024 року) з інформацією, зокрема, але не виключно про монтажника санітарно – технічних систем і устаткування, Куцарева Андрія Степановича, загальний стаж роботи 7 років, штатний.
- файл «19. Наказ Куцарев.pdf» в якому міститься Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу Куцарева Андрія Степановича з 10 вересня 2024 року на посаду монтажника санітарно-технічних систем і устаткування з умовами роботи: за сумісництвом.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1 та в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав на кожну особу зазначену в таблиці 1: накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Слід звернути увагу на те, що на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати на кожну особу зазначену в таблиці 1 до додатку №1 до тендерної документації:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Однак на осіб, які працюються на підприємстві ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) за сумісництвом надаються лише накази про прийняття на роботу. Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовленням, постачанням і обліком регулюються, зокрема, Кодексом законів про працю України, постановою Кабінеті Міністрів України від 27 квітня 1993р. №301 «Про трудові книжки працівників», Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993р. №58, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993р. за №110.
Так згідно абз 5 п.1. р1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, передбачено: «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.». Крім того, абз. 7 п.2.14 р. 2 Інструкції передбачено, що запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом.
Особа, окрім трудового договору на основному місці роботи, має право укладати й трудові договори про роботу за сумісництвом (як письмові, так і усні). Укладення трудового договору обов’язково передбачає наявність у штатному розписі посади (професії), яку обійматиме майбутній працівник.
Разом з тим інформуємо, що штатним розписом вважається внутрішній документ підприємства, в якому міститься інформація про назви структурних підрозділів, посад (професій), кількість штатних одиниць, розміри посадових окладів, тарифних ставок, годинних тарифних ставок, розміри доплат і надбавок (за потреби) та фонд заробітної плати на місяць.
Кількість штатних одиниць може не відповідати кількості працівників. Це пов’язано з тим, що деякі посади (професії) можуть бути вакантними, оскільки підприємство планує прийняти на них працівників. Окрім цього, на одній посаді можуть працювати дві або навіть три особи, якщо вони працевлаштовані на неповний робочий час (неповний робочий день або тиждень). Останнє і стосується сумісників. Зазвичай за сумісництвом працюють неповний робочий час, оскільки такий працівник має основне місце роботи, на якому він передусім і виконує покладені на нього обов’язки. А сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві.
Тож посада, незалежно від того, обіймає її працівник за основним місцем роботи чи за сумісництвом, повинна бути передбачена у штатному розписі підприємства.
Згідно статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. (стаття 2 Кодексу Законів про працю).
Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем – фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець – фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. (стаття 21 КЗпП).
Згідно статті 19 Закону України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР, статті 102-1КЗпП сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця – фізичної особи.
Згідно з пунктом 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція №58), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться лише за місцем основної роботи.
Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації не містить вимогу щодо обмежень працівниками учасника умов праці. Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації містить вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Підтвердженням, що зазначений працівник Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) Куцарев Андрій Степанович є штатним працівником викладено у файлі "19. Наказ Куцарев.pdf", де надано наказ, в т.ч. і наказ, що Куцарев А.С. працює за сумісництвом та прийнятий саме на посаду.
Зміни до тендерної документації не містили вимогу, що працівники учасника повинні працювати тільки на умовах повного робочого дня або тільки на одному підприємстві, установі, організації.
Відповідно до вимог КЗпП з працівником, який бажає працювати за сумісництвом, обов’язково укладається трудовий договір, що оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Отже, працівник пише заяву, в якій просить прийняти його на роботу за сумісництвом, на підставі заяви видається наказ про прийняття на роботу за сумісництвом. Прийняття на посаду здійснюється на підставі штатного розпису. Штатний розпис мають складати також підприємці-роботодавці (лист Мінсоцполітики від 21.11.2016 № 5907/0/10-16/06). Проте Замовник у вимогах змін до тендерної документації не вимагав надання штатного розпису, а тільки визначив надання будь-якого документу, що підтверджує зв’язок з учасником та працівником.
Замовник зазначає, що на підставі вищенаведеного, сумісники є штатними працівниками і Куцарев А.С. є штатним працівником учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" про що свідчать Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу.
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації, а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.
Номер:
b2fb0bc27df74e728758650b6617a68a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2025 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
841f5641ded142ab8c30a7f200812c09
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a
Дата опублікування:
17.02.2025 16:39
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-13 16:57:09, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-13 16:57:09:
По питанню «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що в сканованому вигляді надаються: розрахунок договірної ціни, підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт та всі інші розрахунки зазначені в цьому пункті тощо) з обов’язковим підписом та печатки сертифікованого кошторисника.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «10. 5_ДЦ_ОК_02-01.pdf» в якому міститься ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в якому встановлені читки вимоги до оформлення наданих розрахунків, а саме: наявність підпису та печатки (у разі її використання) Учасника та обов’язкова наявність підпису та печатки сертифікованого кошторисник.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання ОБ`ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область в якому наявні підпис та печатка сертифікованого інженера-кошторисника Гладченка Сергія Вячеславовича та керівника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ".
Слід наголосити на те, що жодні умови, положення затверджених змін до тендерної документації та додатків до неї не включали вимогу про те, що об’єктний кошторис повинен містити підпис та печатку головного інженера проєкту та/або головного архітектору проєкту.
Крім того, відповідно до частини першої Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (далі по тексту - Порядок) визначено, що:
головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, технології будівельного виробництва, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
проектні роботи - роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва.
Замовник зазначає, що вище перелічене стосується норм під час виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, а отже працівники такі як головний архітектор проекту, головний інженер проекту відносяться між Замовником та проектантом, яким не є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143).
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися п.1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.