-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з виготовлення мобільної збірно-розбірної сцени 6/4м з двома порталами для банерів, задньою стінкою для банера та перемичками для світлових приладів чи підвісу декорацій (комплект) за кодом ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів гранту культурно-мистецького проєкту «Постановки арттерапевтичної вистави для військових з інвалідністю, створення комфортного сценічного простору в театрі для людей з інвалідністю» відповідно до Договору №7INC21-05896 від 29.05.2024 року, укладеного між Українським культурним фондом та Хмельницьким обласним академічним музично-драматичним театром імені М. Старицького.
Завершена
251 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 255.00 UAH
Номер:
9e625e2f0a9c47cea494d28868a86c79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:06 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2024-08-29-005016-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру імені М.Старицького (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 28.08.2024 року № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю 4БІЛД (далі – ТОВ 4БІЛД), фізичної особи-підприємця ШУПЛАТ ІГОР ОРЕСТОВИЧ (далі – ФОП ШУПЛАТ ІГОР ОРЕСТОВИЧ), протокол від 10.09.2024 №17, протокол від 10.09.2024 №18 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2024, договір від 19.09.2024 № 273, пояснення (інформація, документи) від 24.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.09.2024 17:19 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
04beb7d658d045a49f604bbd8d00dec3
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.09.2024 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-005016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 17, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ 4БІЛД на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей а саме: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Надайте інформацію(документи), які підтверджують відмову переможця закупівлі від підписання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e5dff0c59687453d8662d49fef086e99
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
24.09.2024 10:55
Опис:
На Ваш запит від 20.09.2024 року про надання інформації по закупівлі: «Послуга з виготовлення мобільної збірно-розбірної сцени 6/4м з двома порталами для банерів, задньою стінкою для банера та перемичками для світлових приладів чи підвісу декорацій (комплект)» за кодом ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-005016-a), надаємо пояснення і пакет документів:
Лист – пояснення на запит ДАСУ
Додаток №1- Комерційна пропозиція ФОП - Шуплат Ігор Орестович, м. Івано-Франківськ "Лемкер"
Додаток №2- Комерційна пропозиція ФОП Хромов Іван Олександрович "BOXO Україна"
Додаток №3 - Комерційна пропозиція ТОВ "4БІЛД"
Додаток №4 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Додаток №5 – Лист №454 від 10.09.2024р ТОВ "4БІЛД" (Про відмову підписання договору).
Додаток №6 - Протокол №17 про відхилення пропозиції ТОВ "4БІЛД
Додаток №7 - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опублікованих на власному сайті.