• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафа витяжна, НК 024:2023: 40523 - Шафа хімічна витяжна; Прилад для виготовлення мазків методом рідинної цитології з повним комплектом для запуску, НК 024:2023: 15110 - Пристрій для готування препаратів на предметному склі IVD; Універсальне транспортне середовище для рідинної цитології для урогенітального матеріалу, НК 024:2023: 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro); Слайд для середовища для збереження клітин, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Щіточка ендоцервікальна тип Д, НК 024:2023: 32368 - Щітка цитологічна цервікальна; Скло предметне адгезивне із електростатичним покриттям, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Контейнер для фарбування предметного скла, НК 024:2023: 42833 - Штатив для приготування/фарбування предметних скелець; Скло покривне, НК 024:2023: 15687- Покривне скло; Предметне скло, НК 023:2024: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД

Під одиницею виміру пачка слід розуміти упаковки згідно ТС.

Завершена

690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Номер: e024bd8f05c04c3ba0663ed52f14b977
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 10.09.2024 12:26 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З №60-з 10.09.2024 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.09.2024 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-29-002736-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЦЬОМКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2024 року (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ЦЬОМКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 06.09.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024 року, договір про закупівлю від 20.09.2024 № 492/24, пояснення Замовника від 12.09.2024 та від 24.09.2024 року.
Період усунення порушень: 25.09.2024 11:31 - 01.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2024 11:31

Запити/Пояснення