-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафа витяжна, НК 024:2023: 40523 - Шафа хімічна витяжна; Прилад для виготовлення мазків методом рідинної цитології з повним комплектом для запуску, НК 024:2023: 15110 - Пристрій для готування препаратів на предметному склі IVD; Універсальне транспортне середовище для рідинної цитології для урогенітального матеріалу, НК 024:2023: 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro); Слайд для середовища для збереження клітин, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Щіточка ендоцервікальна тип Д, НК 024:2023: 32368 - Щітка цитологічна цервікальна; Скло предметне адгезивне із електростатичним покриттям, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Контейнер для фарбування предметного скла, НК 024:2023: 42833 - Штатив для приготування/фарбування предметних скелець; Скло покривне, НК 024:2023: 15687- Покривне скло; Предметне скло, НК 023:2024: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД
Під одиницею виміру пачка слід розуміти упаковки згідно ТС.
Завершена
690 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Номер:
e024bd8f05c04c3ba0663ed52f14b977
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 12:26 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
№60-з
10.09.2024
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2024 №60-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-29-002736-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЦЬОМКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2024 року (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ЦЬОМКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 06.09.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024 року, договір про закупівлю від 20.09.2024 № 492/24, пояснення Замовника від 12.09.2024 та від 24.09.2024 року.
Період усунення порушень:
25.09.2024 11:31 - 01.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2024 11:31
Запити/Пояснення
Номер:
9319bf78e3b246d4815abad175bc7b92
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.09.2024 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Шафа витяжна, НК 024:2023: 40523 - Шафа хімічна витяжна; Прилад для виготовлення мазків методом рідинної цитології з повним комплектом для запуску, НК 024:2023: 15110 - Пристрій для готування препаратів на предметному склі IVD; Універсальне транспортне середовище для рідинної цитології для урогенітального матеріалу, НК 024:2023: 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro); Слайд для середовища для збереження клітин, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Щіточка ендоцервікальна тип Д, НК 024:2023: 32368 - Щітка цитологічна цервікальна; Скло предметне адгезивне із електростатичним покриттям, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Контейнер для фарбування предметного скла, НК 024:2023: 42833 - Штатив для приготування/фарбування предметних скелець; Скло покривне, НК 024:2023: 15687- Покривне скло; Предметне скло, НК 023:2024: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-29-002736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2335cd32d2c5482db77e855650d759fe
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснення від 11.09.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
12.09.2024 12:19
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб Комунального некомерційного підприємства "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" та оптимального співвідношення ціни та якості.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів, тощо.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Так, в даному випадку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі отриманих трьох цінових пропозицій від різних постачальників, які додаються до даної відповіді на запит.
Номер:
4536a5b9a00b4b369e20221660a78dff
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2024 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Шафа витяжна, НК 024:2023: 40523 - Шафа хімічна витяжна; Прилад для виготовлення мазків методом рідинної цитології з повним комплектом для запуску, НК 024:2023: 15110 - Пристрій для готування препаратів на предметному склі IVD; Універсальне транспортне середовище для рідинної цитології для урогенітального матеріалу, НК 024:2023: 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro); Слайд для середовища для збереження клітин, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Щіточка ендоцервікальна тип Д, НК 024:2023: 32368 - Щітка цитологічна цервікальна; Скло предметне адгезивне із електростатичним покриттям, НК 024:2023: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; Контейнер для фарбування предметного скла, НК 024:2023: 42833 - Штатив для приготування/фарбування предметних скелець; Скло покривне, НК 024:2023: 15687- Покривне скло; Предметне скло, НК 023:2024: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-29-002736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником 29.08.2024 (11:10 год) оприлюднено нову редакцію файлу «Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx».
Згідно абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Чому Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a442bdbb79147189a9b807280668d25
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляймо наступне:
Дата опублікування:
24.09.2024 12:58
Опис:
Під час оголошення процедури закупівлі через нестабільну роботу електронного майданчика, на якому працює Замовник, було помилково завантажено два ідентичних файли «Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» з інтервалом в 1 хв. (перший в 11:09 год, інший в 11:10 год.), та до моменту підписання оголошення в 11:11 год. електронним цифровим підписом. Таким чином, оскільки Замовником торгів не вносилися жодні зміни до закупівлі, відтак згідно п. 54 Особливостей уповноваженою особою і не публікувалися в окремому документі перелік змін.