-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП "Маневицька БЛ" Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою :44601,Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності,1 (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 694 559.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 945.60 UAH
мін. крок: 1% або 16 945.60 UAH
Номер:
66e583dbb27d47abb2285a959db5f974
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 15:49 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2024 № 48-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.10.2024 № 48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-29-001270-a від 29.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» Замовником порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Маневицька багатопрофільна лікарня» Маневицької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 143 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасників приватного підприємства «КОНСТАНТА-М» (далі – ПП «КОНСТАНТА-М»); рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 149, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.09.2024; договір від 19.09.2024 № 209 на суму 1 599 999,00 грн, укладений з ПП «КОНСТАНТА-М», додаткову угоду від 15.10.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника від 15.10.2024 та від 21.10.2024, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.10.2024 та від 18.10.2024 відповідно.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «КОНСТАНТА-М» встановлено наступне.
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги на виконання пункту 47 Особливостей та визначено перелік документів, які надаються переможцем, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.».
В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі ПП «КОНСТАНТА-М» оприлюднено 16.09.2024 повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 24.07.2024, тобто більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Разом з тим, надано гарантійний лист від 16.09.2024 №468 в якому зазначено, що ними подавався запит на формування довідки, але через масові обстрілі та відключення електроенергії не сформувався. Також в гарантійному листі приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» гарантує надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відразу після його отримання.
На запит Управління щодо виконання приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» наданих гарантій листом від 16.09.2024 №468, Замовником надано пояснення, що ПП «КОНСТАНТА-М» надав «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 01 жовтня та 03 жовтня 2024 року.
Водночас, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, зокрема щодо наявності підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено питання: чи скористався Замовник своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей, на що Замовником надано пояснення від 21.10.2024: «Щодо права звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявності підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей не скористались, так як ПП «КОНСТАНТА-М уже був сформований запит на отримання витягу про не судимість, тому нами не було можливості отримання витяг раніше за ПП «КОНСТАНТА-М.».
Статтею 5 Закону № 922 встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» в порушення вимог пунктів 42 Особливостей не вжито всіх заходів щодо підтвердження достовірності інформації, переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Таким чином, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М», яка не відповідає вимогам установленим у Додатку 5 до тендерної документації, порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, визнано переможцем ПП «КОНСТАНТА-М» та укладено з ним договір від 19.09.2024 № 209 на суму 1 599 999,00 гривень.
Період усунення порушень:
24.10.2024 10:36 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 10:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
04 листопада 2024 року, подана позовна заява до Волинського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
06.11.2024 13:56
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
2bf4815faef44d22a148e99902229437
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП "Маневицька БЛ" Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою :44601,Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності,1 (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1949d5b9d5574c7e99f457469c351bf8
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
15.10.2024 16:40
Опис:
Щодо проведення процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП "Маневицька БЛ" Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою :44601,Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності,1 (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001270-a):
1. На перше запитання інформуємо, що розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначена його очікувана вартість визначалась згідно розробленої ТОВ "ЗАХІДКОМУНПРОЕКТ" проектно-кошторисної документації "Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП «Маневицька БЛ» Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою: 44601, Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності, 1", яка затверджена наказом директора від 06.08.2024 №234-од.
2. Надаємо Посилання на сторінку власного веб-сайту КНП "МАНЕВИЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" Маневицької селищної ради, на якому оприлюднено інформацію про закупівлю: https://gromada.online/rada/01983186/docs/1018/
Номер:
fa4d4700027e4c86a9dbdbb2ec380905
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП «Маневицька БЛ» Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою : 44601,Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності,1 (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. У Додатку 1 до тендерної документації Замовником затверджено перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.».
В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» оприлюднено 16.09.2024 повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 24.07.2024, тобто більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Разом з тим, надано гарантійний лист від 16.09.2024 № 468 в якому зазначено, що ними 28.08.2024 подавався запит на формування довідки, але через масові обстрілі та відключення електроенергії не сформувався. Також в гарантійному листі приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» гарантує надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відразу після його отримання.
Замовнику пояснення та документальне підтвердження щодо виконання приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» наданих гарантій.
2. Замовнику надати пояснення (з документальним підтвердженням) з наступного питання: чи скористався Замовник своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fd6ef6bea57b4d549ac6a38bb4cc07cd
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
21.10.2024 14:19
Опис:
Щодо процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні №1 (заміна котла) КНП «Маневицька БЛ» Маневицької селищної ради, що знаходиться за адресою : 44601,Волинська область, Камінь-Каширський район, смт Маневичі, вул. Незалежності,1 (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001270-a) надаємо відповідь на запит:
1) Повідомляємо, що ПП «КОНСТАНТА-М» був наданий «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, витяги додаємо.
2) Щодо права звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявності підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей не скористались, так як ПП «КОНСТАНТА-М уже був сформований запит на отримання витягу про не судимість, тому нами не було можливості отримання витяг раніше за ПП «КОНСТАНТА-М.
Номер:
f1ac12855d094f2faf4c1254c1f7078c
Назва:
Щодо висновку моніторингу.
Дата опублікування:
25.10.2024 12:57
Опис:
Щодо надання роз'яснення.