-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров`яна непромислового використання (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина))
Учасник має забезпечити поставку деревини у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною від 1 до 3 метрів (граничне відхилення по довжині – 0,05 м). У деревині не допускається трухлява, гниль. Товар повинен бути доставлений до 31 жовтня 2024 року за адресами, підпорядкованих закладів Замовника, зазначені у Додатку 2 до Договору. Поставка товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Кожна поставка партії товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється в робочі дні та години: з понеділка по п’ятницю, з 08:00 год. до 16:00 год., транспортним засобом Учасника.
Завершена
1 763 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 816.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 816.10 UAH
Номер:
e9fb336d749a423996dc27da1a27ef4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
19.11.2024 11:14 - 11.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2024 № 55-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2020.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
до наказу від 18.11.2024
№ 55-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2024-08-28-011012-a 28.08.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (Додаток) ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.08.2024 №140 із змінами затвердженими протоколом уповноваженої особи від 02.09.2024 №144, роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції учасників: ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Омельченко Олександр Олександрович (далі – ФОП Омельченко Олександр Олександрович), ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ «ВОЛИНЕЦЬ ВІКТОРІЯ СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ВОЛИНЕЦЬ ВІКТОРІЯ СЕРГІЇВНА») та ФІЛІЇ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 № 146 про відхилення пропозиції учасника ФОП Омельченка Олександра Олександровича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024 № 147 про відхилення пропозиції учасника ФОП Волинець Вікторія Сергіївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 149 про визнання переможця, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 18.09.2024, договір про закупівлю _від 24.09.2024 № 378-3/Т на суму 1 746 684,00 з урахуванням ПДВ, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 28.11.2024 та 09.12.2024.
Період усунення порушень:
10.12.2024 17:18 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2024 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
97e2b6c40c6d4d91869c2e9607e3ed61
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-08-28-011012-a.
3. Вимогами пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність власного або орендованого вантажного транспорту, що придатний для поставки товару* (подається копія чинного договору оренди(або найму) та/або транспортного засобу з гідроманіпулятором для розгрузки товару із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку та копія завіреного учасником чинного договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації. У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.
Прошу зазначити назву файлу в складі тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ», в якому надано інформацію згідно вимог пункту 1.1 Додатку 2 в частині зазначення марки авто, року випуску, вантажопідйомність, номерного знаку та копії завіреного учасником чинного договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації. Копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.
4. Вимогами пункту 1.2 Додадку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник на підтвердження інформації стосовно наявності транспортного засобу, що придатний для поставки товару, та/або з гідроманіпулятором, зазначеної в довідці, учасник має надати технічний паспорт ТЗ та документи/документ на підтвердження права користування відповідним майном у разі найму (оренди) ТЗ. При цьому, договір найму (оренди) транспортного засобу строком на три роки і більше за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Прошу зазначити назву файлу в складі тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ», в якому надано підтверджуючу інформацію згідно вимог пункту 1.2 Додатку 2 тендерної документації замовника?
5. Відповідно до умов підпункту 2 пункту 4 Додатку № 6 тендерної документації замовника зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції при поставці деревина має супроводжуватися відповідними документами ТТН-ліс, товарно-транспортна накладна, в якій вказано групу деревини, кількість, розмір та має бути біркована згідно чинного законодавства України (про що надається гарантійний лист).
Прошу зазначити назву файлу в складі тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ», в якому надано підтверджуючу інформацію згідно вимог підпункту 2 пункту 4 Додатку № 6 тендерної документації замовника?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
845fe6e106254f4eb832202709db4b33
Назва:
На запит «про надання пояснень» від 25.11. 2024 року в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Деревина дров`яна непромислового використання (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина))
Дата опублікування:
28.11.2024 16:47
Опис:
На запит «питання для пояснення » від 25 листопада 2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a)
надаємо наступну ІНФОРМАЦІЮ
Обгрунтування бюджетного призначення: згідно наявної планової потреби на 2024 рік (рядок плану UA-P-2024-08-28-013419-a), становить 1763220,00 грн. Видатки на придбання деревини передбачено кошторисом на 2024 рік, затвердженого міським головою 10.01.2024, Довідкою змін до кошторису , затвердженого рішенням сесії Борзнянської міської ради №2-32/8 від 06.03.2024 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником у Додатку 4, зі змінами до тендерної документації, а також оприлюднені на веб-сайті.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником в межах кошторисних призначень на 2024 рік по КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» на закупівлю деревини.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: закупівля проводиться для забезпечення сталого проходження опалювального періоду 2024-2025 років закладів освіти, підпорядкованих відділу освіти Борзнянської міської ради Чернігівської області.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: загальний обсяг закупівлі деревини для опалення сформований, виходячи з наявної потреби. Загальна кількість необхідного для закупівлі обсягу деревини сформована виходячи із розрахунку потреби закладів, підпорядкованих замовнику на 2024 рік: 1216 м3.
Розмір бюджетних призначень становить 1763220,00 грн. за кошти місцевого бюджету.
Закупівлю внесено до річного плану закупівель на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину (деревина дров’яна), актуальних на момент моніторингу.
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на веб-сайті Борзнянської міської ради за посиланням https://borznyanska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-13-00-34-18-01-2022/ розділ «Обгрунтування щодо закупівлі паливної деревини» (на той час сайт Відділу освіти Борзнянської міської ради не працював)
3. Вимогами пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність власного або орендованого вантажного транспорту, що придатний для поставки товару*. Додаток був оприлюднений в системі 28.08.2024.
Відповідно до п.29 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. В зв’язку з цим були внесені зміни до ТД та Додатку №2 та оприлюднені в електронній системі закупівель 02.09.2024.
У файлі «Додаток2 щодо_кваліфікаційних_критеріїв з змінами.docx», оприлюдненого в системі 02.09.2024 внесено зміни, згідно з якими на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям вимагалося надання Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Учасник ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» оприлюднив документи в системі 06.09.2024 з урахуванням внесених змін до Додатку №2 та надав Довідку про наявність наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
4. Оскільки змінами в Додатку №2 не вимагалося підтвердження інформації в наявності учасника транспортного засобу, а вимагалося підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» не надав у тендерній пропозиції зазначені документи.
5. На підтвердження інформацію згідно вимог підпункту 2 пункту 4 Додатку № 6 тендерної документації замовника учасником ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» завантажено файл в системі під назвою «Довідка наявність ліцензії.PDF», якою підтверджується, що при поставці деревина має супроводжуватися відповідними документами ТТН-ліс, товарно-транспортна накладна, в якій вказано групу деревини, кількість, розмір та має бути біркована згідно чинного законодавства України.
Номер:
21129e7140b94a3f8be70f35ed1b06bf
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
04.12.2024 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. На підставі попередньої відповіді від 28.11.2024 Замовником зазначено, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a не було розміщено в строки визначні чинним законодавством у зв’язка з відсутністю роботи сайту Відділу освіти Борзнянської міської ради в той період.
Враховуючи вищевикладене прошу надати підтверджуючу інформацію та/або документи щодо підтвердження технічної несправності роботи сайту. Листи-звернення замовника до служби технічної підтримки сайту. Відповіді служби технічної підтримки сайту щодо причин обмеженої роботи сайту Відділу освіти Борзнянської міської ради.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
64305e1e962b4e2b9c130d40671af8ae
Назва:
Відповідь на запит «про надання пояснень» від 04.12.2024 року в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Деревина дров`яна непромислового використання (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина))
Дата опублікування:
09.12.2024 17:35
Опис:
На запит «питання для пояснення » від 04 грудня 2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a)
надаємо наступну ІНФОРМАЦІЮ
Посилання на сайт відділу освіти Борзнянської міської ради, де були опубліковані обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://sites.google.com/view/borznaosvita (Розділ «Публічні закупівлі»). При додаванні нового матеріалу у цей розділ з’являється інформація про те , що на Гугл-диску обмаль місця. Це скан робочого столу з помилкою.
https://sites.google.com/view/borznaosvita/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Розділ «Публічні закупівлі»
Новий сайт відділу освіти Борзнянської міської ради, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі за номером ID: UA-2024-08-28-011012-a
https://borzna-viddil-osvitu.eddy.study/publichni-zakupivli-2/
Файл (Обгрунтування щодо закупівлі Деревина дров яна 08-2024)»