• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров`яна непромислового використання (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина))

Учасник має забезпечити поставку деревини у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною від 1 до 3 метрів (граничне відхилення по довжині – 0,05 м). У деревині не допускається трухлява, гниль. Товар повинен бути доставлений до 31 жовтня 2024 року за адресами, підпорядкованих закладів Замовника, зазначені у Додатку 2 до Договору. Поставка товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Кожна поставка партії товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється в робочі дні та години: з понеділка по п’ятницю, з 08:00 год. до 16:00 год., транспортним засобом Учасника.

Завершена

1 763 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 816.10 UAH
Номер: e9fb336d749a423996dc27da1a27ef4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 19.11.2024 11:14 - 11.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.11.2024 № 55-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2020. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА до наказу від 18.11.2024 № 55-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2024-08-28-011012-a 28.08.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (Додаток) ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.08.2024 №140 із змінами затвердженими протоколом уповноваженої особи від 02.09.2024 №144, роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції учасників: ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Омельченко Олександр Олександрович (далі – ФОП Омельченко Олександр Олександрович), ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ «ВОЛИНЕЦЬ ВІКТОРІЯ СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ВОЛИНЕЦЬ ВІКТОРІЯ СЕРГІЇВНА») та ФІЛІЇ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – ФІЛІЯ «НІЖИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 № 146 про відхилення пропозиції учасника ФОП Омельченка Олександра Олександровича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024 № 147 про відхилення пропозиції учасника ФОП Волинець Вікторія Сергіївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 149 про визнання переможця, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 18.09.2024, договір про закупівлю _від 24.09.2024 № 378-3/Т на суму 1 746 684,00 з урахуванням ПДВ, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 28.11.2024 та 09.12.2024.
Період усунення порушень: 10.12.2024 17:18 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2024 17:18

Запити/Пояснення