• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

персональні комп'ютери, ноутбуки та планшетні комп'ютери

закупівля товарів: персональні комп'ютери, ноутбуки та планшетні комп'ютери за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). КЕКВ 2210. Кількість товару: 12 штук. Строк (термін) поставки товару: до 13.12.2024 року (включно). Місце поставки товару – Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Павлівський 4. протокол від 28.08.2024 року № 44/24

Завершена

188 722.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 887.22 UAH
Номер: 5bf41d322fcd47ccbd679ecd68014046
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-23-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 23.09.2024 15:32 - 15.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 23.09.2024 № 160 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 № 160 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-08-28-006554-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону та пунктів 44, 47 Особливостей, та абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання, щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАЛІНІНА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАЛІНІНА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ З ІНСПЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.08.2024р. №44/24-ППР, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2024 року, тендерну пропозицію ФОП "КАЛІНІНА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" (далі – Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.09.2024р., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 05.09.2024р. №39/24 ППР_2 повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 05.09.2024 р, Договір про закупівлю від 18.09.2024 року №44/24 (далі – Договір), на загальну суму 188 136,00 грн., Додаткова угода від 20.09.2024р. №1 до Договору про закупівлю№44/24 від 18.09.2024 року. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Абзацами першим та п’ятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, моніторингом встановлено, що під час складання та затвердження тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені Постановою КМУ від 09.02.2024 №131, а саме в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни внесені в абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 Особливостей, що підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є наявність в учасника процедури закупівлі громадянства Ісламської Республіки Іран або юридична особа утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Ісламської Республіки Ірану, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, або учасник процедури закупівлі пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Ірану. Також, моніторингом встановлено, що під час складання та затвердження тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені Постановою КМУ від 02.04.2024 №382, а саме в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни, внесені в абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця є коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Також, відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому, Замовником зазначені переліки оформлені одним Додатком №1 до тендерної документації отже Замовником, не враховано зміни, внесені до абзацу десятого пункту 28 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Враховуючи те, що Постанова КМУ №131 прийнята 09.02.2024 з набранням чинності з 13.02.2024, Постанова КМУ №382 від 02.04.2024р. з набранням чинності з 02.04.2024, а Постанова КМУ №782 від 05.07.2024р. з набранням чинності з 09.07.2024р. то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол 28.08.2024р. №44/24-ППР) повинна складатись з урахуванням змін внесених згідно цих Постанов. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №131 від 09.02.2024р. Постановою КМУ №382 від 02.04.2024р, та Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р., призвело до порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 23.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання поясненнь з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу. Однак, на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону Замовником інформації та документів у термін, визначений законодавством,
Період усунення порушень: 27.09.2024 22:21 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 22:21

Запити/Пояснення