-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утеплювач базальтовий (мати мінераловатні прошивні)
Завершена
1 370 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 853.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 853.69 UAH
Номер:
adc76e00c34c4deb9cea3605c4539e05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 15:05 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-08-28-005649-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУДВІЛ» установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28.08.2024 року, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ГУДВІЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 про визначення переможцем ТОВ «ГУДВІЛ», повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024, договір про закупівлю від 23.09.2024 № 674-24, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 12.11.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі пропозиції на пропонований до постачання згідно технічної специфікації кількість товару повинен надати завірені належним чином наступні документи, зокрема: копію з протоколу випробувань на товар що закуповується, виданого акредитованою лабораторією.
На підтвердження відповідності вищевказаним вимогам, у складі тендерної пропозиції «ТОВ ГУДВІЛ» надано протокол випробувань від 27.01.2023 № Т012736/23 (файл «3.1. Копія з протоколу випробувань +»).
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГУДВІЛ» надано лише 2, 3, 4, 20, 24 та 30 сторінки протоколу випробувань, тобто надано окремі сторінки статуту, а не документ в цілому, чим не дотримано вимоги Додатку № 3 до тендерної документації.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, частиною 9 статті 26 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Слід зазначити, що виправлення вказаних помилок шляхом надання у учасником ТОВ «ГУДВІЛ» вищевказаних сторінок протоколу випробувань з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Таким чином, надання зазначених вище сторінок протоколу випробувань, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ГУДВІЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
20.11.2024 16:08 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення, зазначені у висновку від 20.11.2024 р. про результат моніторингу процедури закупівлі «Утеплювач базальтовий (мати мінераловатні прошивні)» обговорені на технічній раді працівниками підприємства. Службовим особам, які готували документацію до закупівлі, проведено роз’яснювальну роботу, вказано на недопущення порушень в подальшому та неухильному дотриманню вимог законодавства в сфері в публічних закупівель при складанні тендерної документації та додатків до неї.
Також будуть здійснені заходи для покращення знань у сферi пyблiчних закупiвель працівникам, якими допущено зазначені порушення, шляхом проходження курсів пiдвищення квалiфiкацiї, відвідування семінарів, вебінарів або тематичних курсів відповідно до графіку їх проведення.
Дата публікації звіту:
26.11.2024 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
557434799e1548e0ad715b092e2eef37
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради «Штучні волокна» (ДК 021:2015:19730000-2: Утеплювач базальтовий (мати мінераловатні прошивні))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-005649-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Надати документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції на пропоновану до постачання згідно технічної специфікації кількість товару повинен надати завірені належним чином наступні документи, зокрема, копія з протоколу випробувань на товар що закуповується, виданого акредитованою лабораторією.
На підтвердження вищевказаного, у складі тендерної пропозиції ТОВ ГУДВІЛ надано протокол випробувань від 27.01.2023 № Т012736/23 (файл «3.1. Копія з протоколу випробувань +»).
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ГУДВІЛ надано лише 2,3,4,20,24 та 30 сторінки, чим не дотримано вимоги Додатку № 3 до тендерної документації.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В свою чергу, не надання усіх сторінок (6-19, 21-23, 25-29) протокол випробувань від 27.01.2023 № Т012736/23, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ Гудвіл у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
30f563cc93924f77b08bb7287ec460d6
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
12.11.2024 13:28
Опис:
У відповідь на Ваш запит при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «Утеплювач базальтовий (мати мінераловатні прошивні)» (код ДК 021:2015 19730000-2 Штучні волокна) повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики даної закупівлі визначалися згідно індивідуальної потреби Замовника для виконання ремонтних робіт теплових мереж та котельного обладнання під час підготовки до опалювального сезону 2024-2025рр. та для забезпечення зменшення тепловитрат.
Обґрунтовування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі проведеного моніторингу цін у відповідності до технічних та якісних характеристик товару шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Вартість закупівлі визначено за середньою ціною. Комерційні пропозиції додаються.
2. Наданий Учасником протокол випробувань в об’ємі сторінок 2,3,4,20,24 та 30 в повній мірі відображає відповідність технічним характеристикам товару, що є предметом закупівлі. Тому у Замовника відсутні підстави для розміщення вимоги про усунення невідповідностей згідно з п. 43 Особливостей, оскільки відповідно до Додатку №3 до тендерної документації, Замовник вимагав копію з протоколу випробувань на товар, що закуповується.