- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 056 229.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 5 281.15 UAH
        мін. крок: 0.5% або 5 281.15 UAH
                    Номер:
                    26c271b7a2ab42929e6af0d169994327
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-09-23-000060
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    23.09.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    23.09.2024 18:02 - 15.10.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 №86-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,  
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.09.2024 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19.UA-2024-08-28-005633-a,28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 та  абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2024 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року №143, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Будівельник-А», протокол від 13 вересня 2024 року №152, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 вересня 2024 року №216 (далі - Договір), додаткову угоду від 26 вересня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
У пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з  Додатком №1 тендерної документації.
Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності учасника  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Однак, на порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації учасником торгів ПП «Будівельник-А» в складі тендерної пропозиції на підтвердження оренди приміщення складу, площею 432 квадратних метрів надана копія договору оренди приміщення від 01 лютого 2024 року №8, укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії меншим ніж три роки, а саме до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»).
Також у підпунктах 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності учасника  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не менше 2х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).  
При цьому, моніторингом  установлено, що учасником торгів ПП «Будівельник-А» надано копію аналогічного договору від 24 липня 2020 року №6, укладеного з Гніванською міською радою, який зазначений в довідці (файл 07 Довідка аналогічні договори pdf) без усіх додаткових угод до нього, чим порушено вимоги підпунктів 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності учасника  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначених вимог, Замовник зазначив, що тендерною документацією не вимагалося надання договору оренди приміщення терміном на три роки і більше, а була висунута вимога: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. З приводу додаткових угод до аналогічного договору від 24 липня 2020 року № 6 укладеного з Гніванською міською радою повідомляємо, що у ході моніторингу виявлено факт не надання учасником копій всіх додаткових угод до аналогічного Договору від 24 липня 2020 року № 6 між учасником ПП «Будівельник-А» та Гніванською міською радою».
Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Будівельник-А» їх усунути.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а обрав його переможцем.
В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником Договір розірвано згідно з додатковою  угодою від 26 вересня 2024 року №1.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    14.10.2024 16:21 - 28.10.2024 23:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    14.10.2024 16:21
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року №143, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Будівельник-А», протокол від 13 вересня 2024 року №152, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 вересня 2024 року №216 (далі - Договір), додаткову угоду від 26 вересня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2024 року через електронну систему закупівель. У пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з Додатком №1 тендерної документації. Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Однак, на порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації учасником торгів ПП «Будівельник-А» в складі тендерної пропозиції на підтвердження оренди приміщення складу, площею 432 квадратних метрів надана копія договору оренди приміщення від 01 лютого 2024 року №8, укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії меншим ніж три роки, а саме до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»). Також у підпунктах 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не менше 2х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При цьому, моніторингом установлено, що учасником торгів ПП «Будівельник-А» надано копію аналогічного договору від 24 липня 2020 року №6, укладеного з Гніванською міською радою, який зазначений в довідці (файл 07 Довідка аналогічні договори pdf) без усіх додаткових угод до нього, чим порушено вимоги підпунктів 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначених вимог, Замовник зазначив, що тендерною документацією не вимагалося надання договору оренди приміщення терміном на три роки і більше, а була висунута вимога: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. З приводу додаткових угод до аналогічного договору від 24 липня 2020 року № 6 укладеного з Гніванською міською радою повідомляємо, що у ході моніторингу виявлено факт не надання учасником копій всіх додаткових угод до аналогічного Договору від 24 липня 2020 року № 6 між учасником ПП «Будівельник-А» та Гніванською міською радою». Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Будівельник-А» їх усунути. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а обрав його переможцем. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником Договір розірвано згідно з додатковою угодою від 26 вересня 2024 року №1.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами проведення моніторінгу було виявлено порушення законодавства у сфері закупівель. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області будуть вжиті, в обов’язковому порядку, заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, навчань з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, тощо.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    15.10.2024 12:24
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Так
 
                    Опис:
                    Порушення усунуто
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    16.10.2024 12:00
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    f4703429c07c4053ad4f48f9692daec0
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.09.2024 15:12
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    28.09.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-28-005633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 
2. Яким чином учасником ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині: 
- підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, зокрема щодо надання документів на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном строком на три роки і більше (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації? Оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копію договору оренди від 01 лютого 2024 року №8 укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»); 
- підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема щодо надання не менше 2х копій договорів, зазначених у довідці про наявність обладнання та  матеріально-технічної бази, в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору (підпункт 3.1.2 пункт 3 Додатку 1 тендерної документації? Оскільки, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельник-А» аналогічний договір від 24 липня 2020 року №6  укладений з Гніванською міською радою не містить усіх додатків, а саме копій усіх додаткових угод.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    fc629a41e3c045269d9b8712bc952de3
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.09.2024 16:28
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області  (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-28-005633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1)	 яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 
Комунальна установа «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 24.09.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-28-005633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 надає пояснення: Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-18-004723-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ФОП Майоров Олександр Ігорович, який розробив проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу Експертний звіт (позитивний) від 12.08.2024 року (реєстраційний номер ЕХ01:3056-7002-3866-0726) додається). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку в межах розподілених асигнувань за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідні документи (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти доступні за посиланням https://e-construction.gov.ua, в розділі Реєстри/Проєктна документація, Реєстраційний номер документу: PD01:0600-4886-7072-5324. Витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер документу: PD01:0600-4886-7072-5324  додається).
Відповідно до рішення Гніванської міської ради  від 03.07.2024 року № 1294 36 сесія 8 скликання було виділено фінансування об’єкту капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області.
 Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Комунальна установа «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» являється саме одержувачем бюджетних коштів. А відтак, враховуючи вимоги пункту 4 та пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Комунальна установа «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
2).  Яким чином учасником ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині: - підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, зокрема щодо надання документів на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном строком на три роки і більше (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації? Оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копію договору оренди від 01 лютого 2024 року №8 укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»); - підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема щодо надання не менше 2х копій договорів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору (підпункт 3.1.2 пункт 3 Додатку 1 тендерної документації? Оскільки, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельник-А» аналогічний договір від 24 липня 2020 року №6 укладений з Гніванською міською радою не містить усіх додатків, а саме копій усіх додаткових угод.
З приводу наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, зокрема щодо надання документів на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном строком на три роки і більше (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації надаємо пояснення:
 Договори оренди між двома юридичними особами  підлягають нотаріальному посвідченню у випадку укладання їх строком на 3 і більше років. Згідно статті 793 Цивільного кодексу України. Всі договори оренди між юридичною особою та фізичною особою підлягають обов’язковому нотаріальному посвідченню.. Тендерною документацією Замовника не вимагалося надання договору оренди приміщення терміном на три роки і більше, а була висунута вимога: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально». Даний пункт ТД Замовника не вимагав надання договору оренди строком більше ніж 3 роки, а потребував дотримання норм чинного Законодавства, Учасником закупівлі У РАЗІ ЯКЩО договори найму- оренди укладалися більше ніж на 3 роки підлягають нотаріальному посвідченню згідно ст.793 ЦКУ.  Тому вимога тендерної документації викладена в підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації була виконана повністю, в зв’язку з тим, що  Учасником закупівлі було надано копію договору оренди від 01 лютого 2024 року №8 укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»), з урахуванням обставини, що робота за даною тендерною закупівлею буде виконана в строк до 31.12.2024 року. Строк дії договору №8 від 01 лютого 2024 року 1 рік.
З приводу додаткових угод до аналогічного договору від 24 липня 2020 року № 6 укладений з Гніванською міською радою повідомляємо, що у ході моніторингу виявлено факт не надання учасником копій  всіх додаткових угод до аналогічного Договору від 24 липня 2020 року № 6 між учасником ПП «Будівельник-А» та Гніванською міською радою. Таким чином, було прийнято рішення про розірвання Договору від 23.09.2024 року № 216 та скасування закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення у сфері публічних закупівель.