• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення будівлі Ворошилівської гімназії Гніванської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 26-А в с. Ворошилівка, Вінницької області

Завершена

1 056 229.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 281.15 UAH
Номер: 26c271b7a2ab42929e6af0d169994327
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-23-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 23.09.2024 18:02 - 15.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2024 №86-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.09.2024 №86-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19.UA-2024-08-28-005633-a,28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, bazalat3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року №143, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Будівельник-А», протокол від 13 вересня 2024 року №152, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 вересня 2024 року №216 (далі - Договір), додаткову угоду від 26 вересня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2024 року через електронну систему закупівель. У пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з Додатком №1 тендерної документації. Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Однак, на порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації учасником торгів ПП «Будівельник-А» в складі тендерної пропозиції на підтвердження оренди приміщення складу, площею 432 квадратних метрів надана копія договору оренди приміщення від 01 лютого 2024 року №8, укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії меншим ніж три роки, а саме до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»). Також у підпунктах 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не менше 2х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При цьому, моніторингом установлено, що учасником торгів ПП «Будівельник-А» надано копію аналогічного договору від 24 липня 2020 року №6, укладеного з Гніванською міською радою, який зазначений в довідці (файл 07 Довідка аналогічні договори pdf) без усіх додаткових угод до нього, чим порушено вимоги підпунктів 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначених вимог, Замовник зазначив, що тендерною документацією не вимагалося надання договору оренди приміщення терміном на три роки і більше, а була висунута вимога: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. З приводу додаткових угод до аналогічного договору від 24 липня 2020 року № 6 укладеного з Гніванською міською радою повідомляємо, що у ході моніторингу виявлено факт не надання учасником копій всіх додаткових угод до аналогічного Договору від 24 липня 2020 року № 6 між учасником ПП «Будівельник-А» та Гніванською міською радою». Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Будівельник-А» їх усунути. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а обрав його переможцем. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником Договір розірвано згідно з додатковою угодою від 26 вересня 2024 року №1.
Період усунення порушень: 14.10.2024 16:21 - 28.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2024 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року №143, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Будівельник-А», протокол від 13 вересня 2024 року №152, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 вересня 2024 року №216 (далі - Договір), додаткову угоду від 26 вересня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2024 року через електронну систему закупівель. У пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з Додатком №1 тендерної документації. Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Однак, на порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації учасником торгів ПП «Будівельник-А» в складі тендерної пропозиції на підтвердження оренди приміщення складу, площею 432 квадратних метрів надана копія договору оренди приміщення від 01 лютого 2024 року №8, укладеного з ПП «Продкомпанія» зі строком його дії меншим ніж три роки, а саме до 31 грудня 2024 року (файл «02 Підтвердження МТБ»). Також у підпунктах 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не менше 2х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При цьому, моніторингом установлено, що учасником торгів ПП «Будівельник-А» надано копію аналогічного договору від 24 липня 2020 року №6, укладеного з Гніванською міською радою, який зазначений в довідці (файл 07 Довідка аналогічні договори pdf) без усіх додаткових угод до нього, чим порушено вимоги підпунктів 3.1.1 та 3.1.2 пункту 3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 вересня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначених вимог, Замовник зазначив, що тендерною документацією не вимагалося надання договору оренди приміщення терміном на три роки і більше, а була висунута вимога: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. З приводу додаткових угод до аналогічного договору від 24 липня 2020 року № 6 укладеного з Гніванською міською радою повідомляємо, що у ході моніторингу виявлено факт не надання учасником копій всіх додаткових угод до аналогічного Договору від 24 липня 2020 року № 6 між учасником ПП «Будівельник-А» та Гніванською міською радою». Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Будівельник-А» їх усунути. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а обрав його переможцем. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником Договір розірвано згідно з додатковою угодою від 26 вересня 2024 року №1. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами проведення моніторінгу було виявлено порушення законодавства у сфері закупівель. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області будуть вжиті, в обов’язковому порядку, заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, навчань з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, тощо.
Дата публікації звіту: 15.10.2024 12:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 16.10.2024 12:00

Запити/Пояснення