-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в змінах до річного плану та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
1 392 220.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 922.20 UAH
мін. крок: 1% або 13 922.20 UAH
Номер:
e5890e2af66b4ab6ab1137efcd9c2a44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 11:45 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 61-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.11.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-08-28-005527-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького національного університету (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від «28» серпня 2024 р. №1; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА», «ПОРТАЛ АРЕНА», «КУБІК ГРУП» та «КОМПАКОМ» (далі – ТОВ «АСАНАРА», ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», ТОВ «КУБІК ГРУП» та ТОВ «КОМПАКОМ»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «АСАНАРА», ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», ТОВ «КУБІК ГРУП» від 13.09.2024 № 4, від 16.09.2024 № 6, від 17.09.2024 № 7; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «КОМПАКОМ» від 19.09.2024 року № 8; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2024 року; договір на закупівлю від 25.09.2024 № 83; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 12 та 13 листопада 2024 року.
Враховуючи інформацію, наявну в електронній системі закупівель, пояснення та документи, надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, а також за відсутності інших відомостей, які б свідчили про зворотнє, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКОМ» на відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі та визначення її переможцем - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
14.11.2024 13:46 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 13:46
Запити/Пояснення
Номер:
2b8d80767806496483f455c50683f98c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-005527-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
36b36dfbe2774bb2a6d3315597a90839
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 15:57
Опис:
На Ваш запит, повідомляємо, що дана закупівля здійснювалась за кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу, в рамках Проєкту (програми) «Найменування 3D Концепції для освіти моди в Україні» за реєстраційною карткою проекту (програми) №5594 (додається) та із затвердженим бюджетом Проєкту міжнародної технічної допомоги ЄС (не за державні кошти загального чи спеціального фонду). Товари придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги.
Цілі та зміст проекту (програми) – «Підготовка кваліфікованих фахівців з метою вирішення проблеми нестачі кваліфікованих фахівців у сфері 3D-концепцій для освіти у сфері моди в Україні шляхом створення центрів 3D-концепцій в закладах вищої освіти України Найменування стратегічного завдання Зобов’язання щодо підвищення якості та важливості вищої освіти, поглиблення співробітництва між закладами вищої освіти, розширення їхніх можливостей, а також активізації мобільності студентів та викладачів, визначені статтею 431 Глави 23 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державамичленами, з іншої сторони, ратифікованої із Заявою Законом України від 16.09.2014 № 1678».
Реєстраційний номер проекту (програми), визначений партнер з розвитку, або номер контракту № 101128856 — 3D4U.
Міжнародний договір Рамкова Угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI. Програма Еразмус+, напрям КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти.
Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру».
ПЛАН ЗАКУПІВЛІ товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги зареєстровано (додається), тому дуже важливо чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Державна реєстрація від 23.07.2024 р. Назва проекту (програми) - 3D концепції для освіти моди в Україні. Партнер з розвитку Європейський Союз.
На дану закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» ЄС виділено наступні суми:
1) Ноутбук з характеристиками:
Діагональ екрану: 17.3" Тип екрану: IPS Частота оновлення екрану: 100/144 Гц
роздільна здатність: 1920x1080 Процесор: Чотирнадцятиядерний Intel Core i7-12800H (3.7 - 4.8 ГГц)
Обсяг оперативної пам'яті: 32 ГБ Обсяг SSD: 1 ТБ
Дискретна відеокарта: GeForce RTX 3060 Обсяг пам'яті відеокарти: 8 ГБ
Безпровідний зв'язок: Bluetooth 5.2, Wi-Fi 6 Операційна система: Windows 11 Pro
Кількість - 3 шт. Вартість - 1800 євро за одиницю. Виділена сума – 5 400 євро.
2) Системний блок з характеристиками:
Модель процесора : Intel (8p+4e)-Core i7-12700KF 3.6-5.0GHz; Відеокарта : GeForce RTX 3060 12GB; Оперативна пам'ять:32GB DDR4-3200 Gaming; Об'єм накопичувача : 480GB M.2 NVMe SSD;
Об'єм другого накопичувача : 2TB; Модель материнської плати : PRIME Z690-P D4;
Блок живлення: 650/800W 80+ Bronze; Операційна система : Windows 11 Pro
Кількість - 11 шт. Вартість 1630 євро за одиницю. Виділена сума – 18 000 євро.
3) сканер з характеристиками:
Einscan H2 Джерело світла: LED Кольорове сканування: Підтримує Підключення: USB 3.0
Робоча відстань (мм): 200 – 700 мм (Режим білого світла) | 200 - 1500 мм (ІЧ-режим)
Точність сканування (мм): 0.05 мм (режим білого світла) | 0.15 мм (ІЧ-режим)
Кількість - 1 шт. Вартість 6800 євро за одиницю. Виділена сума – 8 000 євро.
На основі зареєстрованого плану від 23.07.2024 року та в межах виділеної міжнародної допомоги уповноваженою особою Хмельницького національного університету (далі - Замовник) 26.08.2024 року внесено зміни до річного плану Замовника (Протокол від 26.08.2024 року №31) та оголошено відкриті торги з Особливостями (UA-2024-08-28-005527-a) щодо закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на очікувану вартість 1 392 220 грн. (один мільйон триста дев’яносто дві тисячі двісті двадцять гривень 00 коп.), без ПДВ за кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу. Також зазначаємо, що при оголошенні торгів Замовник чітко вказав, що ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду не приймалася тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Формування Замовником очікуваної вартості складається з декількох етапів, а саме: визначення потреби в закупівлі товарів та здійснення аналізу ринку відповідно до затвердженої примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою визначення актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник використав загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, у тому числі іноземних тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій щодо даного виду товарів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається) відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному веб-сайті Замовника за даним посиланням:
https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/normatyvni-dokumenty/derzh-zakupivli/obhrntuvannia2024/obhruntuvannia-mashyny-dlia-obrobky-danykh-portatyvni-kompy-nastilni-kompy-komp-skanery.pdf
Додатки:
1. Реєстраційна картка проекту (програми) № 5594.
2. ПЛАН ЗАКУПІВЛІ товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
a536296e13d54c8fb1feabc98fa3be03
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-005527-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином Уповноваженою особою Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі Замовник) встановлено відповідність товару, що пропонується учасником ФОП «КОРОЛЬ АНДРІЙ ЯКОВИЧ» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, якщо:
Замовником у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається, що Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КОМПАКОМ» не подано технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 та в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про виробника товару та країну походження товару запропонованого зазначеним учасником, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ab764d6ecba6420793dfa631a6bd062b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 16:00
Опис:
На Ваш запит, повідомляємо, що на основі зареєстрованого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги від 23.07.2024 року уповноваженою особою партнера з розвитку/виконавця Еврідікі Папахрістоу та в межах виділеної міжнародної допомоги уповноваженою особою Хмельницького національного університету (далі - Замовник) оголошено відкриті торги з Особливостями (UA-2024-08-28-005527-a) щодо закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук, системний блок, сканер» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на очікувану вартість 1 392 220 грн. (один мільйон триста дев’яносто дві тисячі двісті двадцять гривень 00 коп.), без ПДВ за кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу.
В даній закупівлі участь взяло 4 учасники, а саме:
ТзОВ «АСАНАРА» (тендерна пропозиція на суму - 929 172,43 грн.),
ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (тендерна пропозиція на суму - 1 199 574,00 грн.),
ТОВ «КУБІК ГРУП» (тендерна пропозиція на суму - 1 278 600,00 грн.),
ТзОВ «КОМПАКОМ» (тендерна пропозиція на суму – 1 360 000,00 грн.).
Замовник, розглянувши тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення даної процедури закупівлі визнав переможцем ТзОВ «АСАНАРА» (Протокол від 10.09.2024 р. №2 - додається). Проте, даний Учасник написав лист-відмову від 12.09.2024 р. №12 від підписання договору (додається).
Відповідно, Замовник перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції та визнав Переможцем ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (Протокол від 13.09.2024 р. №5 - додається). Проте, даний Учасник теж написав лист-відмову від 15.09.2024 року за вих.№б/н від підписання договору (додається).
Розглянувши наступну (третю) тендерну пропозицію, Замовник відхилив Учасника ТОВ «КУБІК ГРУП» за невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки не містить відповідного товару, а також не надано обґрунтування у вигляді порівняльної таблиці запропонованого товару із товаром, який мав намір придбати Замовник (Протокол від 17.09.2024 №7 – додається).
На підставі вищеописаних подій, тільки з 17 вересня Замовник перейшов до розгляду четвертої (останньої) тендерної пропозиції Учасника - ТзОВ «КОМПАКОМ». За обставин, що склалися, не залежних від нас, процедура закупівлі затягнулася, але для Замовника було важливо виконати план закупівлі за кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу та терміново забезпечити отримання товару до 27 вересня 2024 року. Розглянувши останню тендерну пропозицію, Замовник визнав Переможцем ТзОВ «КОМПАКОМ» (Протокол від 19.09.2024 р. №8 - додається), так як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідали вимогам, заявленим Замовником.
Звертаємо увагу, що інформацію щодо виробника товару та країни походження Замовник знайшов в інших документах Учасника, з метою уникнення зриву торгів. Замовник розглянув всі оприлюднені документи Учасника та знайшов необхідну інформацію щодо виробника товару та країни походження товару в інших документах Учасника, а саме: Авторизаційному листі, що Учасник є виробником персональних комп’ютерів (додається), Гарантійному листі, що товар є новий та не був в експлуатації, буде поставлений з усіма документами (Сертифікат якості, Паспорт, Авторизаційними листами від виробника, з підтвердженням офіційного ввозу техніки та гарантії) (додається); Листі про якість, що товар, який пропонується до постачання належної якості, повністю придатний до використання, не має дефектів та відповідає вимогам діючих на території України законів (додається); Сертифікаті на систему управління якістю (додається); Сертифікаті на систему екологічного управління (додається); Порівняльній таблиці (додається), в якій чітко зазначено назву товару, який пропонується до поставки і за яким можна визначити країну походження товару.
Разом з тим, Замовник поставився відповідально до розгляду тендерної пропозиції та чітко дослідив, що даний Учасник не є: громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; а також товар не походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.
З огляду на вищеописані підстави та надану інформацію, Замовник знайшов інформацію з інших джерел щодо виробника товару та країни походження товару, що в свою чергу не зірвало торги та вчинив дії, які не потягнули за собою жодних негативних наслідків для держави чи суспільного інтересу до предмету закупівлі. Через те відсутність інформації в таблиці 1 ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції та є малозначимою і такою, що трапилась виключно як наслідок форс-мажорних обставин, тобто, з причин незалежних від Замовника.
В результаті, Переможця визнано 19 вересня, договір укладено 25 вересня, а поставка товару здійснена вже 27 вересня. Станом на сьогодні, на основі укладеного Договору від 25.09.2024 року №83, Постачальник виконав всі умови. Договір щодо поставки товару виконано у повному обсязі та в зазначений термін. Претензій/зауважень щодо якості товару та щодо виконання Постачальником інших умов договору Замовник не має. Договір припинив свою дію 27 вересня 2024 року.
Додатки:
1. Протокол від 10.09.2024 р. №2 - Про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Лист-відмова від 12.09.2024 р. №12 від підписання договору від ТзОВ «Асанара».
3. Протокол від 13.09.2024 р. №5 - Про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
4. Лист-відмова від 15.09.2024 року за вих.№б/н від підписання договору від ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
5. Протокол від 17.09.2024 №7 - Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
6. Протокол від 19.09.2024 р. №8 - Про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
7. Авторизаційний лист, що Учасник є виробником персональних комп’ютерів.
8. Гарантійний лист, що товар є новий та не був в експлуатації, буде поставлений з усіма документами (Сертифікат якості, Паспорт, Авторизаційними листами від виробника, з підтвердженням офіційного ввозу техніки та гарантії).
9. Лист про якість.
10. Сертифікат на систему управління якістю.
11. Сертифікат на систему екологічного управління .
12. Порівняльна таблиця, в якій чітко зазначено назву товару, який пропонується до поставки і за яким можна визначити країну походження товару