• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка

Завершена

226 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 130.00 UAH
Номер: b72832dd74244293beba3c80af71d791
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 24.09.2024 12:28 - 16.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.09.2024 №67-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 24.09.2024 №67-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2024-08-28-003318-a 28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області здійснити вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Хмельницького ліцею Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2024 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.08.2024, тендерну пропозицію приватного підприємства «БАЛТІКА» (далі – ПП «БАЛТІКА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.09.2024, договір від 17.09.2024 № 98 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 27.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 11-2 Особливостей у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей. Додатком 2 до Особливостей визначено перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу. Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі рибу, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, рибу заморожена. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником здійснено закупівлю продуктів харчування, які внесено до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, а саме: Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 226 000,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів. Проте згідно пояснень, наданих Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, закупівля вищезазначеного товару шляхом запиту пропозицій постачальників з використанням електронного каталогу Замовником не здійснювалася. Окрім того, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо закупівлі Замовником товару за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників, яка не відбулася. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 11-2 Особливостей Замовником здійснено закупівлю продуктів харчування, які внесено до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, а саме: Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 226 000,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів.
Період усунення порушень: 15.10.2024 11:33 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2024 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію про усунення порушення, що були виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу процедури закупівлі філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за номером ID: UA-2024-08-28-003318-a. З особою відповідальною за проведення закупівель було проведено роз'яснювальну роботу про недопущення подібних помилок при проведенні наступних процедур закупівель. А також винесено попередження за неналежне виконання обов'язків, про що зафіксовано в НАКАЗІ № 146 від 17.10.2024р. Фахівець з проведення закупівель найближчим часом буде направлений на навчання з метою підвищення кваліфікації та удосконалення знань в сфері публічного законодавства.
Дата публікації звіту: 17.10.2024 15:23

Запити/Пояснення