-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка
Завершена
226 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 130.00 UAH
Номер:
b72832dd74244293beba3c80af71d791
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 12:28 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.09.2024 №67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 24.09.2024 №67-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2024-08-28-003318-a 28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області здійснити вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Хмельницького ліцею Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2024 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.08.2024, тендерну пропозицію приватного підприємства «БАЛТІКА» (далі – ПП «БАЛТІКА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.09.2024, договір від 17.09.2024 № 98 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 27.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 11-2 Особливостей у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Додатком 2 до Особливостей визначено перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу.
Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі рибу, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, рибу заморожена.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником здійснено закупівлю продуктів харчування, які внесено до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, а саме: Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 226 000,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів.
Проте згідно пояснень, наданих Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, закупівля вищезазначеного товару шляхом запиту пропозицій постачальників з використанням електронного каталогу Замовником не здійснювалася. Окрім того, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо закупівлі Замовником товару за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників, яка не відбулася.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 11-2 Особливостей Замовником здійснено закупівлю продуктів харчування, які внесено до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, а саме: Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 226 000,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів.
Період усунення порушень:
15.10.2024 11:33 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2024 11:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про усунення порушення, що були виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу процедури закупівлі філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за номером ID: UA-2024-08-28-003318-a. З особою відповідальною за проведення закупівель було проведено роз'яснювальну роботу про недопущення подібних помилок при проведенні наступних процедур закупівель. А також винесено попередження за неналежне виконання обов'язків, про що зафіксовано в НАКАЗІ № 146 від 17.10.2024р. Фахівець з проведення закупівель найближчим часом буде направлений на навчання з метою підвищення кваліфікації та удосконалення знань в сфері публічного законодавства.
Дата публікації звіту:
17.10.2024 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
3c8df2d60f9a48a695f08cba72a8bdf6
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.09.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-003318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Додатком 2 до Особливостей визначено перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу.
Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі рибу, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, рибу заморожена.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником здійснено закупівлю продуктів харчування, які внесено до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, а саме: Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 ¬– Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 226 000,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
15edf34e933142128a0ff97173ed4cd5
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
27.09.2024 15:46
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-003318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, надаємо інформацію та відповідні документи.
1.Перед проведенням процедури закупівлі нами був проведений моніторин цін на товари, що є предметом закупівлі шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників (комерційна пропозиція додається) та пошук по сайтах Замовників з аналогічним товаром (як приклад UA-2024-07-26-006320-а)
2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформація не була подана вчасно. Порушення усунуте
3. Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Станом на 28.08.2024р. був здійснений моніторинг пропозицій електронного каталогу. В електронному каталозі був відсутній предмет закупівлі, а саме- філе мінтая суха заморозка. Тому Замовником було прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі. (Протокол додається)
Номер:
e31cc9272d9b41a2877b6d3c38f3c638
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
16.10.2024 09:46
Опис:
Хотіли б уточнити, для виконання Вашого рішення буде достатньо притягнути фахівця нашого закладу до дисциплінарної відповідальності шляхом винесення їй догани та проведення розʼяснювальної роботи з майбутнім направленням на курси підвищення кваліфікації?
Номер:
af2a8a5b7dab47308f7a3311eb0bb133
Назва:
Про надання роз’яснень щодо висновку від 15.10.2024 № 351
Дата опублікування:
17.10.2024 12:38
Опис:
На Ваш запит про надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 9 пункту 1 та підпунктів 2, 3 статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» орган державного фінансового контролю здійснює державний фінансовий контроль та контроль за усуненням виявлених недоліків і порушень, розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому, а також вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Пункт 15 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачає право органу державного фінансового контролю порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях.
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель.
Відповідно до частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку обов’язково зазначаються зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Відтак, Управління відповідно до своїх повноважень та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язало Замовника вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Враховуючи викладене вище, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 15.10.2024 № 351 містить чіткий спосіб (шлях) усунення виявлених під час моніторингу порушень, та Управлінням конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник, а саме: «вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому».
Поряд з цим, виявлення осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель, та притягнення їх до встановленої законом відповідальності є правом керівника Замовника.