• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Газоаналізатор автоматичний для визначення оксиду вуглецю, оксиду азоту, діоксиду азоту та діоксиду сірки (СO, NO, NO2, SO2) в атмосферному повітрі

Торги відмінено

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер: 1ad6c7a9933a42b0917c043a9760b16a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.09.2024 16:34 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 65-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-08-28-002881-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1, 2, 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Украналіт» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирського обласного центру з гідрометеорології (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, тендерна пропозиція переможця приватного акціонерного товариства «Всеукраїнський науково-дослідний інститут аналітичного приладобудування» (далі – ПрАТ Украналіт), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 996-02-34/716, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2024, рішення колегії АМКУ від 25.09.2024 №15829-р/пк-пз, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 30.09.2024 та 02.10.2024. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Так, абзацом 4 пункту 54 Особливостей визначено, зокрема, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Слід відмітити, що Замовником вносилися зміни до тендерної документації (до Додатку № 3 до тендерної документації), яку розміщено в електронній системі закупівель у новій редакції 01.09.2024. Проте, моніторингом встановлено, що Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення абзацу 2 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість. Також, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей (в редакції від 09.07.2024, чинній на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, моніторингом встановлено, що в підпункті 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься перелік документів та/або інформації, які мають бути подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Статут (остання редакція) або довідка в довільній формі із зазначенням коду доступу, копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ), однак зазначені переліки не оформлені як додатки до тендерної документації, що не відповідає вимогам абзацу 10 пункту 28 Особливостей. Крім цього, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в пункті 4 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій в редакції статті 31 Закону, а не пункту 44 Особливостей; - в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника процедури закупівлі та переможця в редакції статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей; - в пункті 1 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено підстави відміни торгів в редакції статті 32 Закону, а не пункту 50 Особливостей; - в пункті 2 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено строки укладення договору про закупівлю в редакції статті 33 Закону, а не пункту 49 Особливостей; - в пункті 11.1 розділу ХІ проєкта договора (Додаток № 6 до тендерної документації) Замовником зазначено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі в редакції статті 41 Закону, а не пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Украналіт» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням повного найменування замовників (покупців) згідно таких договорів, їх адрес та контактних номерів телефонів, ПІБ та посад керівників таких замовників, строків виконання договорів, а також копій аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів (але не менше ніж двох договорів). На виконання вказаних вимог учасником ПрАТ «Украналіт» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід у виконанні аналогічних договорів від 02.09.2024 № 1/166 та копії аналогічних договорів від 19.03.2020 № 19/03 та від 10.06.2022 № 2/3-22/69. Проте, моніторингом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Украналіт» довідка про досвід у виконанні аналогічних договорів від 02.09.2024 № 1/166 не містить інформацію щодо адрес замовників, посад керівників таких замовників, строків виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленому в статті 16 Закону. Також, на виконання вищевказаних вимог учасником ПрАТ «Украналіт» надано у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору від 19.03.2020 № 19/03 без Додатку № 2 (Технічне завдання) та Додатку № 3 (Календарний план), які є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленому в статті 16 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПрАТ «Украналіт» усунути таку невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Слід відмітити, що моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 03.10.2024 16:06 - 18.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2024 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу ID моніторингу: UA-M-2024-09-16-000036 від 03 жовтня 2024р., проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області прийнято рішення про відміну тендеру за ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори - Газоаналізатор автоматичний для визначення оксиду вуглецю, оксиду азоту, діоксиду азоту та діоксиду сірки (СO, NO, NO2, SO2) в атмосферному повітрі, через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Потреба у вказаному приладі залишилася нагайною та кошти згідно бюджетного запиту надійшли замовнику. В розробці нової тендерної документації на оголошення тендеру на проведення відкритих торгів з особливостями враховані всі порушення законодавства в сфері публічних закупівель та зауваження згідно висновку проведеного моніторингу, а саме: - порушення абзацу 2 пункту 28 Особливостей про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість; - вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей щодо розміщення та відображення змін, які вносяться замовником до тендерної документації; - вимоги абзацу 10 пункту 28 Особливостей щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі; - відповідність тендерної документації замовника пункту 44 Особливостей, пункту 47 Особливостей, пункту 50 Особливостей, пункту 49 Особливостей, пункту 19 Особливостей, пункту 43 Особливостей
Дата публікації звіту: 07.10.2024 16:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом відміни тендеру.
Дата публікації: 11.10.2024 10:49

Запити/Пояснення