• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення документації із землеустрою

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 (Послуги з виготовлення документації із землеустрою)

Завершена

1 866 666.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 333.33 UAH
Номер: b5b428802eb447a79095fb905dc023c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 26.11.2024 13:50 - 18.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2024 № 39-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.11.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.11.2024 №39-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-08-28-002464-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ізмаїльської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2024 № 1; протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Ренесанс-Груп» та ТОВ «Експертцентр»; вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Ренесанс-Груп»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024 №3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ренесанс-Груп»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.09.2024 № 4 про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Експертцентр»; повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2024; договір від 24.09.2024 № 58-В-ІЗФ-24 за ціною 1 860 000,00 гривень; пояснення та документи Замовника, надані 02.12.2024 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 04.12.2024 11:15 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2024 11:15

Запити/Пояснення