• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Джерела резервного живлення (Дизельні генератори)

Завершена

4 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер: fe573ec2cdcc4c2f88a7c6a908e7d1bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.10.2024 14:18 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 191 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року Начальник ​Станіслав КОСІНОВ ​Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 24.10.2024 №191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2024-08-28-000469-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​​ Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "БК ГАРАНТ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.08.2024 року № 77-ВТ, вимоги про усунення порушення від 10.09.2024, 11.09.2024 та рішення Замовника, щодо вимог про учунення порушень від 13.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2024 року, тендерні пропозиції Приватного підприємства "БК ГАРАНТ" та Товариства з обмеженою відповідальністю "ДИВІЗІОН ГРУП" (далі – ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Приватного підприємства "БК ГАРАНТ" до 10.09.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 16.09.2024 року № 103-ВТ, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 16.09.2024 року, Договір № 329 від 26.09.2024 року (далі - Договір), Додаткові угоди до Договору №1 від 26.09.2024, №2 від 08.10.2024, № 3 від 29.10.2024, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.11.2024 року (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" установлено наступне. Відповідно до умов пункту 1.1. Додатку №3 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених частиною 2 статті 16 Закону» на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, учасниками процедури закупівлі надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення). При цьому, учасником ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" у складі тендерної пропозиції не надано чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування зазначеного приміщення. Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 29.10.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.11.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Після визнанні пропозиції Учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» переможцем закупівлі (16.09.2024) за предметом Джерела резервного живлення (Дизельні генератори) ДК 021:2015 31120000-3 Генератори, UA-2024-08-28-000469-a (Закупівля), уповноваженою особою було виявлено, що в тендерній пропозиції Учасника був відсутній договір оренди на приміщення центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, що передбачалось тендерною документацією п.1.1. Додатку №3. Замовник не надав Учаснику ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» повідомлення стосовно виправлення невідповідності, тим самим не надав можливості завантажити вищезазначений документ в систему. Технічно це зробити після обрання Учасника переможцем закупівлі в системі прозоро не має можливості, тому Учаснику було надіслано 16.09.2024 на електронну пошту офіційний лист від 16.09.2024 № 1/837 від замовника (додається) з проханням надати, (в сканованому варіанті) в термін 24 години від звернення, чинний договір оренди, або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення на електронну пошту Замовника та в подальшому надати в оригіналі. В іншому випадку пропозиція була б відхилена, оскільки в Закупівлі тривав період уточнення». Пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки, згідно частини восьмої статті 12 Закону, визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено наступне. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, проект договору, що є додатком № 5 до тендерної документації та укладений договір Замовником з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» від 26.09.2024 №329 не містить порядку змін його умов. Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 29.10.2024, щодо відсутності в проекті договору, що є Додатком №5 до тендерної документації, та в Договорі порядку змін його умов. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.11.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...29.10.2024 укладена додаткова угода, щодо внесення змін до п.п.11.1, п.11 договору від 26.09.2024 №329 (додається), де додано повний перелік змін до договору згідно п.19 передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами).»
Період усунення порушень: 08.11.2024 15:21 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2024 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "БК ГАРАНТ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено. Документи
Дата публікації звіту: 03.12.2024 10:48

Запити/Пояснення