-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Джерела резервного живлення (Дизельні генератори)
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер:
fe573ec2cdcc4c2f88a7c6a908e7d1bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 14:18 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-08-28-000469-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "БК ГАРАНТ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.08.2024 року № 77-ВТ, вимоги про усунення порушення від 10.09.2024, 11.09.2024 та рішення Замовника, щодо вимог про учунення порушень від 13.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2024 року, тендерні пропозиції Приватного підприємства "БК ГАРАНТ" та Товариства з обмеженою відповідальністю "ДИВІЗІОН ГРУП" (далі – ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Приватного підприємства "БК ГАРАНТ" до 10.09.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 16.09.2024 року № 103-ВТ, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 16.09.2024 року, Договір № 329 від 26.09.2024 року (далі - Договір), Додаткові угоди до Договору №1 від 26.09.2024, №2 від 08.10.2024, № 3 від 29.10.2024, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.11.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" установлено наступне.
Відповідно до умов пункту 1.1. Додатку №3 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених частиною 2 статті 16 Закону» на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, учасниками процедури закупівлі надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення).
При цьому, учасником ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" у складі тендерної пропозиції не надано чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування зазначеного приміщення.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 29.10.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.11.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Після визнанні пропозиції Учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» переможцем закупівлі (16.09.2024) за предметом Джерела резервного живлення (Дизельні генератори) ДК 021:2015 31120000-3 Генератори, UA-2024-08-28-000469-a (Закупівля), уповноваженою особою було виявлено, що в тендерній пропозиції Учасника був відсутній договір оренди на приміщення центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, що передбачалось тендерною документацією п.1.1. Додатку №3. Замовник не надав Учаснику ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» повідомлення стосовно виправлення невідповідності, тим самим не надав можливості завантажити вищезазначений документ в систему. Технічно це зробити після обрання Учасника переможцем закупівлі в системі прозоро не має можливості, тому Учаснику було надіслано 16.09.2024 на електронну пошту офіційний лист від 16.09.2024 № 1/837 від замовника (додається) з проханням надати, (в сканованому варіанті) в термін 24 години від звернення, чинний договір оренди, або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення на електронну пошту Замовника та в подальшому надати в оригіналі. В іншому випадку пропозиція була б відхилена, оскільки в Закупівлі тривав період уточнення».
Пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки, згідно частини восьмої статті 12 Закону, визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено наступне.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, проект договору, що є додатком № 5 до тендерної документації та укладений договір Замовником з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» від 26.09.2024 №329 не містить порядку змін його умов.
Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 29.10.2024, щодо відсутності в проекті договору, що є Додатком №5 до тендерної документації, та в Договорі порядку змін його умов.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.11.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...29.10.2024 укладена додаткова угода, щодо внесення змін до п.п.11.1, п.11 договору від 26.09.2024 №329 (додається), де додано повний перелік змін до договору згідно п.19 передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами).»
Період усунення порушень:
08.11.2024 15:21 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "БК ГАРАНТ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Документи
Дата публікації звіту:
03.12.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
0bea9d0135f2491cad6e4c9676398221
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 18:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Джерела резервного живлення (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-28-000469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог п.1.1. Додатку №3 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону» Учасниками процедури закупівлі на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення).
При цьому, учасником ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" у складі тендерної пропозиції не надано чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування зазначеного приміщення, оскільки в Гарантійному листі виробника, повідомляється про наявність сервісного центру на території України та фахівців, що пройшли навчання у виробника для надання робіт та послуг. Тобто, вищезазначений гарантійний лист не містить підтвердження права користування приміщенням сервісного центру. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" не надано документу на підтвердження права користування приміщеннями виробника учасником.
Чому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей̆ Замовником не розміщено в електронній̆ системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей̆ в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної̈ пропозиції̈ ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності?
4. Відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Чому в проекті договору, що є додатком № 5 до тендерної документації не зазначено порядок змін його умов?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d26bd4dfe894add873c7b1d282c4a94
Назва:
Пояснення на моніторинг № UA-M-2024-10-24-000108
Дата опублікування:
01.11.2024 14:48
Опис:
На моніторинг № UA-M-2024-10-24-000108 стосовно закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень відділ освіти виконкому Тернівької районної у місті ради надає пояснення:
1. Закупівля за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) була здійснена згідно додаткових планових асигнувань по спеціальному фонду бюджету (бюджету розвитку) на серпень 2024 року. (довідка від 01.08.2024 №364 -додається) Розмір очікуваної вартості відповідає розміру бюджетного призначення. При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, фахівцями господарчої групи відділу освіти було проведено моніторинг параметрів Дизельних генераторів 30кВт на офіційних сайтах постачальників. Після цього надано лист з технічними характеристиками товару та вимогами до його якості уповноваженій особі для здійснення закупівлі. (додається)
2. Інформація стосовно закупівлі за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) висвітлена на офіційному сайті Замовника: «Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті Кривому Розі ради» за посиланням https://ternivvo.dnepredu.com/uk/site/richnii-plan-zakupivel.html .
3. На виконання вимог п.1.1. Додатку №3 тендерної документації Учасник ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надав: довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України та лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що підтверджує інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України», власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Після визнанні пропозиції Учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» переможцем закупівлі (16.09.2024) за предметом Джерела резервного живлення (Дизельні генератори) ДК 021:2015 31120000-3 Генератори, UA-2024-08-28-000469-a (Закупівля) , уповноваженою особою було виявлено, що в тендерній пропозиції Учасника був відсутній договір оренди на приміщення центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, що передбачалось тендерною документацією п.1.1. Додатку №3: «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону» Учасниками процедури закупівлі на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення). Дана вимога підпадає під п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Натомість в складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що Замовник розцінив як підтвердження інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Замовник не надав Учаснику ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» повідомлення стосовно виправлення невідповідності, тим самим не надав можливості завантажити вищезазначений документ в систему. Технічно це зробити після обрання Учасника переможцем закупівлі в системі прозоро не має можливості, тому Учаснику зразу було надіслано 16.09.2024 на електронну пошту офіційний лист від 16.09.2024 № 1/837 від замовника (додається) з проханням надати, (в сканованому варіанті) в термін 24 години від звернення, чинний договір оренди, або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення на електронну пошту Замовника та в подальшому надати в оригіналі. В іншому випадку пропозиція була б відхилена, оскільки в Закупівлі тривав період уточнення.
16.09.2024 Учасник закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надіслав на електронну пошту Замовника супровідний лист та сканований оригінал договору оренди приміщення від 31.01.2024 №154-16/1 між ТОВ «»ПВП Насосенергопром» та ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» (додається) щодо приміщення зазначеного в довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, яка була у складі тендерної пропозиції учасника, цим самим задовольнив вимогу Замовника та виправив недоліки в тендерній пропозиції. Але технічно завантажити ці документи в систему «Прозоро» вже немає можливості.
4. В проекті договору з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП», що є додатком № 5 до тендерної документації та в укладеному договорі від 26.09.2024 №329 не зазначено порядок змін його умов.
29.10.2024 укладена додаткова угода щодо внесення змін до п.п.11.1, п.11 договору від 26.09.2024 №329 (додається), де додано повний перелік змін до договору згідно згідно п.19 передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які передбачені пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі-«Особливості»), а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.»
Додаткова угода завантажена в систему «Прозорро».
Враховуючі вищевикладене, Замовник усунув всі недоліки при проведенні закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень. Документи згідно тендерної документації всі в наявності, а головне, що технічні, якісні характеристики товару відповідають вимогам Замовника. Укладений договір містить всі вимоги згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У зв’язку з умовами, які зараз виникли в Країні, а саме: з військовою агресією російської федерації стосовно нашої Держави, в закладах освіти присутні не заплановані відключення світла. Дизельний генератор 30кВт, які Замовником планувалось придбати за закупівлею № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) і подальше укладеним договором від 26.09.2024 №329 потрібні в заклади дошкільної освіти для безперервного харчування дітей та безпечного перебування їх у закладі під час тимчасового відключення світла та при повному блекауті.
Уповноважена особа
відділу освіти виконкому Тернівської
районної у місті ради
_______________ Ірина ЛОБОДА
Номер:
ea704c8f8c7443988abc340f946552b2
Назва:
відповідь моніторинг № UA-M-2024-10-24-000108
Дата опублікування:
01.11.2024 14:54
Опис:
На моніторинг № UA-M-2024-10-24-000108 стосовно закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень відділ освіти виконкому Тернівької районної у місті ради надає пояснення:
1. Закупівля за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) була здійснена згідно додаткових планових асигнувань по спеціальному фонду бюджету (бюджету розвитку) на серпень 2024 року. (довідка від 01.08.2024 №364 -додається) Розмір очікуваної вартості відповідає розміру бюджетного призначення. При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, фахівцями господарчої групи відділу освіти було проведено моніторинг параметрів Дизельних генераторів 30кВт на офіційних сайтах постачальників. Після цього надано лист з технічними характеристиками товару та вимогами до його якості уповноваженій особі для здійснення закупівлі. (додається)
2. Інформація стосовно закупівлі за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) висвітлена на офіційному сайті Замовника: «Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті Кривому Розі ради» за посиланням https://ternivvo.dnepredu.com/uk/site/richnii-plan-zakupivel.html .
3. На виконання вимог п.1.1. Додатку №3 тендерної документації Учасник ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надав: довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України та лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що підтверджує інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України», власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Після визнанні пропозиції Учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» переможцем закупівлі (16.09.2024) за предметом Джерела резервного живлення (Дизельні генератори) ДК 021:2015 31120000-3 Генератори, UA-2024-08-28-000469-a (Закупівля) , уповноваженою особою було виявлено, що в тендерній пропозиції Учасника був відсутній договір оренди на приміщення центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, що передбачалось тендерною документацією п.1.1. Додатку №3: «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону» Учасниками процедури закупівлі на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення). Дана вимога підпадає під п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Натомість в складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що Замовник розцінив як підтвердження інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Замовник не надав Учаснику ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» повідомлення стосовно виправлення невідповідності, тим самим не надав можливості завантажити вищезазначений документ в систему. Технічно це зробити після обрання Учасника переможцем закупівлі в системі прозоро не має можливості, тому Учаснику зразу було надіслано 16.09.2024 на електронну пошту офіційний лист від 16.09.2024 № 1/837 від замовника (додається) з проханням надати, (в сканованому варіанті) в термін 24 години від звернення, чинний договір оренди, або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення на електронну пошту Замовника та в подальшому надати в оригіналі. В іншому випадку пропозиція була б відхилена, оскільки в Закупівлі тривав період уточнення.
16.09.2024 Учасник закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надіслав на електронну пошту Замовника супровідний лист та сканований оригінал договору оренди приміщення від 31.01.2024 №154-16/1 між ТОВ «»ПВП Насосенергопром» та ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» (додається) щодо приміщення зазначеного в довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, яка була у складі тендерної пропозиції учасника, цим самим задовольнив вимогу Замовника та виправив недоліки в тендерній пропозиції. Але технічно завантажити ці документи в систему «Прозоро» вже немає можливості.
4. В проекті договору з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП», що є додатком № 5 до тендерної документації та в укладеному договорі від 26.09.2024 №329 не зазначено порядок змін його умов.
29.10.2024 укладена додаткова угода щодо внесення змін до п.п.11.1, п.11 договору від 26.09.2024 №329 (додається), де додано повний перелік змін до договору згідно згідно п.19 передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які передбачені пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі-«Особливості»), а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.»
Додаткова угода завантажена в систему «Прозорро».
Враховуючі вищевикладене, Замовник усунув всі недоліки при проведенні закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень. Документи згідно тендерної документації всі в наявності, а головне, що технічні, якісні характеристики товару відповідають вимогам Замовника. Укладений договір містить всі вимоги згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У зв’язку з умовами, які зараз виникли в Країні, а саме: з військовою агресією російської федерації стосовно нашої Держави, в закладах освіти присутні не заплановані відключення світла. Дизельний генератор 30кВт, які Замовником планувалось придбати за закупівлею № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) і подальше укладеним договором від 26.09.2024 №329 потрібні в заклади дошкільної освіти для безперервного харчування дітей та безпечного перебування їх у закладі під час тимчасового відключення світла та при повному блекауті.
Уповноважена особа
відділу освіти виконкому Тернівської
районної у місті ради
_______________ Ірина ЛОБОДА
На моніторинг № UA-M-2024-10-24-000108 стосовно закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень відділ освіти виконкому Тернівької районної у місті ради надає пояснення:
1. Закупівля за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) була здійснена згідно додаткових планових асигнувань по спеціальному фонду бюджету (бюджету розвитку) на серпень 2024 року. (довідка від 01.08.2024 №364 -додається) Розмір очікуваної вартості відповідає розміру бюджетного призначення. При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, фахівцями господарчої групи відділу освіти було проведено моніторинг параметрів Дизельних генераторів 30кВт на офіційних сайтах постачальників. Після цього надано лист з технічними характеристиками товару та вимогами до його якості уповноваженій особі для здійснення закупівлі. (додається)
2. Інформація стосовно закупівлі за предметом «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) висвітлена на офіційному сайті Замовника: «Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті Кривому Розі ради» за посиланням https://ternivvo.dnepredu.com/uk/site/richnii-plan-zakupivel.html .
3. На виконання вимог п.1.1. Додатку №3 тендерної документації Учасник ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надав: довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України та лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що підтверджує інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України», власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Після визнанні пропозиції Учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» переможцем закупівлі (16.09.2024) за предметом Джерела резервного живлення (Дизельні генератори) ДК 021:2015 31120000-3 Генератори, UA-2024-08-28-000469-a (Закупівля) , уповноваженою особою було виявлено, що в тендерній пропозиції Учасника був відсутній договір оренди на приміщення центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, що передбачалось тендерною документацією п.1.1. Додатку №3: «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону» Учасниками процедури закупівлі на підтвердження відповідності встановленим Замовником кваліфікаційних критеріїв та на підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону надаються: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (Наявність сервісного центру розташованого на території України, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну). Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах (надати чинний договір оренди та/або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення). Дана вимога підпадає під п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Натомість в складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист від 03.09.2024 №2, щодо наявності сервісного центру від виробника товару ТОВ «ПВП Насосенергопром», наданий Учаснику закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» , що Замовник розцінив як підтвердження інформацію в «довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, власного чи такого, що використовується на договірних засадах» та підтверджує спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором.
Замовник не надав Учаснику ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» повідомлення стосовно виправлення невідповідності, тим самим не надав можливості завантажити вищезазначений документ в систему. Технічно це зробити після обрання Учасника переможцем закупівлі в системі прозоро не має можливості, тому Учаснику зразу було надіслано 16.09.2024 на електронну пошту офіційний лист від 16.09.2024 № 1/837 від замовника (додається) з проханням надати, (в сканованому варіанті) в термін 24 години від звернення, чинний договір оренди, або інший документ на підтвердження права користування вище зазначеного приміщення на електронну пошту Замовника та в подальшому надати в оригіналі. В іншому випадку пропозиція була б відхилена, оскільки в Закупівлі тривав період уточнення.
16.09.2024 Учасник закупівлі ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» надіслав на електронну пошту Замовника супровідний лист та сканований оригінал договору оренди приміщення від 31.01.2024 №154-16/1 між ТОВ «»ПВП Насосенергопром» та ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» (додається) щодо приміщення зазначеного в довідці у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки на території України, яка була у складі тендерної пропозиції учасника, цим самим задовольнив вимогу Замовника та виправив недоліки в тендерній пропозиції. Але технічно завантажити ці документи в систему «Прозоро» вже немає можливості.
4. В проекті договору з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП», що є додатком № 5 до тендерної документації та в укладеному договорі від 26.09.2024 №329 не зазначено порядок змін його умов.
29.10.2024 укладена додаткова угода щодо внесення змін до п.п.11.1, п.11 договору від 26.09.2024 №329 (додається), де додано повний перелік змін до договору згідно згідно п.19 передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які передбачені пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі-«Особливості»), а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.»
Додаткова угода завантажена в систему «Прозорро».
Враховуючі вищевикладене, Замовник усунув всі недоліки при проведенні закупівлі № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори), очікуваною вартістю 4 200 000,00 гривень. Документи згідно тендерної документації всі в наявності, а головне, що технічні, якісні характеристики товару відповідають вимогам Замовника. Укладений договір містить всі вимоги згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У зв’язку з умовами, які зараз виникли в Країні, а саме: з військовою агресією російської федерації стосовно нашої Держави, в закладах освіти присутні не заплановані відключення світла. Дизельний генератор 30кВт, які Замовником планувалось придбати за закупівлею № UA-2024-08-28-000469-a за предметом закупівлі «Джерела резервного живлення» (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) і подальше укладеним договором від 26.09.2024 №329 потрібні в заклади дошкільної освіти для безперервного харчування дітей та безпечного перебування їх у закладі під час тимчасового відключення світла та при повному блекауті.
Уповноважена особа
відділу освіти виконкому Тернівської
районної у місті ради
_______________ Ірина ЛОБОДА