-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Спеціальний медичний пункт модульного типу та оплата послуг з його монтажу
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
fc5348ea249e4b40b2282abd24e04122
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 16:37 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 82-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.11.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.11.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-08-28-000101-a 28.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БК ВТМ» встановлене порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 13.09.2024 № 1309, укладеного з ТОВ «БК ВТМ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік військової частини А0661 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.08.2024 № 16 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БК ВТМ» (далі - ТОВ «БК ВТМ»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 06.09.2024 № 19; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.09.2024 № 1309; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що участь у торгах взяв учасник ТОВ «БК ВТМ», якого Замовник відповідно до протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи від 06.09.2024 № 19 визначив переможцем процедури закупівлі UA-2024-08-28-000101-a та 06.09.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
Відповідно до вимог, визначених Замовником у пунктах 2 та 3 в таблиці «2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» розділу 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 5 до тендерної документації, переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий /сформований/ отриманий в поточному році».
Разом з тим, ТОВ «БК ВТМ», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 5 до тендерної документації, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «БК ВТМ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ВТМ», Замовник не відхилив учасника та уклав з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.09.2024 № 1309.
Період усунення порушень:
25.11.2024 15:30 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-28-000101-a від 25.11.2024 року договір 1309 від 13.09.2024 року розірвано
Дата публікації звіту:
27.11.2024 14:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.11.2024 09:16
Запити/Пояснення
Номер:
a2e6a0d8862946148ef3fe9fe46d03c0
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.11.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-000101-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
257a255f270b45b78e4453d7320d98f4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.11.2024 17:18
Опис:
Надають відповідь на Ваш запит
Номер:
ff7b13c76c33476182eddfed3ece3dc8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.11.2024 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-000101-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Умовами додатку № 2 «Технічна специфікація. Інформація про технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» (стор. 5) тендерної документації та пункту 2 додатку № 4 до тендерної документації визначено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідні, діючі на час подання пропозиції, документи: сертифікати/паспорта тощо».
Учасник ТОВ «БК ВТМ» у складі тендерної пропозиції у файлі «Сертифікати на сендвіч панелі.PDF» надав сертифікат відповідності № TER.1.Пр.145-22 на панелі сталеві тришарові торгової марки ТЕРМО БУДТМ, термін дій якого до 27.07.2024.
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «БК ВТМ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання відповідних, діючих на час подання пропозиції, документів: сертифікатів/паспортів тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78ffa1a9b02b41c8af6d107d743b8460
Назва:
Щодо відсутності необхідної документації, і прийняття рішення про скасування закупівлі
Дата опублікування:
26.11.2024 14:54
Опис:
Під час моніторингу закупівлі було виявилено відсутність «повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». В свою чергу учасником було надано даний витяг (назва фалу у переліку документів "Витяг про несудимість керівника.zip"
Номер:
377723eabe8b4da1afb683ebfc05617a
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
27.11.2024 12:34
Опис:
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 03.09.2024 учасник ТОВ «БК ВТМ» дійсно надав «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОВА-002090163 у складі тендерної пропозиції, тобто, як «учасник процедури закупівлі».
Разом з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог, визначених Замовником у пунктах 2 та 3 в таблиці «2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» розділу 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 5 до тендерної документації, переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), а саме:
- «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі».
Разом з тим, учасник ТОВ «БК ВТМ» протягом чотирьох днів після визначення його переможцем процедури закупівлі 06.09.2024 не надав Замовнику через електронну систему закупівель жодного документу, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, чим порушив вимоги пункту 47 Особливостей та умови тендерної документації. А Замовник, як наслідок, порушив вимоги підпункту 3 пункту 44, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БК ВТМ» Особливостей, оскільки останній «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей».