-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тепловізійний приціл
Завершена
1 373 933.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 869.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 869.67 UAH
Номер:
5d9ee47034934bef9c69bacb0b1b6c9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 12:14 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2024 № 44-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.11.2024 №44-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-26-008897-a 26.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.09.2024 (протокол №448), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТОВ «АРМО ВІЖН» та «Протея 2000», вимогу про усунення невідповідностей до 18.09.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2024 №465 та від 19.10.2024 №477, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2024, договір про закупівлю від 30.09.2024 №412, додаткову угоду №1 від 30.09.2024, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.11.2024.
Період усунення порушень:
19.11.2024 17:01 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
75efd9f8d8e3476cb2ad1b0f5a7789d2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Тепловізійний приціл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-26-008897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо поставки товарів за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
de3194d647d44d3ca834dead7256f4f4
Назва:
Пояснення по закупівлі «Тепловізійний приціл» ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-26-008897-a)
Дата опублікування:
18.11.2024 10:33
Опис:
Пояснення по закупівлі «Тепловізійний приціл» ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-26-008897-a)
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2024 у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Тепловізійний приціл» ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-26-008897-a) надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість:
Від ініціатора закупівлі, командира БПОП (стрілецький) ГУНП в Чернівецькій області було отримано доповідну записку № 938-2024 від 13.08.2024 про необхідність у забезпечені тепловізійними прицілами Hik Micro THUNDER TH35P 2.0 в кількості 14 шт., орієнтовна вартість одного становить 95 566,67 грн. з наданими технічними характеристиками (Додаток 2 до доповідної записки), ціновими пропозиціями та деталізованим розрахунком (Додаток 1 до доповідної записки).
Технічні характеристики, які надав ініціатор було попередньо погоджено в Департаменті превентивної діяльності Національної поліції України, про що було отримано лист-погодження (№70452-2024 від 11.08.2024 р.).
Очікувана вартість визначена згідно з наказом Міністерства економіки України (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України до 21.05.2021р.) від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі середньо арифметичної ціни по наданим 3 (трьом) ціновим пропозиціям. Очікувана вартість була розрахована як середньо арифметична ціна по наданим 3 (трьом) ціновим пропозиціям, а саме пропозиції: ТОВ «Протея2000», ФОП Прядка Є.М. та ТОВ «Гудвін Торг» і зазначена в деталізованому розрахунку (Додаток 1 до доповідної записки).
Розгляд доповідної записки був винесений на обговорення Робочої групи ГУНП в Чернівецькій області з питань супроводу публічних (оборонних) закупівель у період воєнного стану, де члени групи, після доповіді ініціатора закупівлі, одноголосно проголосували за проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю тепловізійних прицілів в кількості 14 шт., на очікувану вартість 1 373 933,3 грн., з поданими технічними, якісними та кількісними характеристиками (протокол робочої групи №32 від 22.08.2024 р.)
Джерело фінансування даної закупівлі – субвенція територіальних громад Чернівецької області, які були надані ГУНП в Чернівецькій області на забезпечення потреб новоствореного батальйону поліції особливого призначення (стрілецький). Також дана закупівля була погоджена в Департаменті управління майном Національної поліції України (№121374-2024 від 05.09.2024 р.).
2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Станом на 18.11.2024 в зв’язку з вторгненням росії до України, враховуючи ту обставину, що Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області забезпечує цивільний захист населення та територій під час військового вторгнення, є об’єктом критичної інфраструктури було обмежено поширення інформації про стан, обсяги, умови матеріально-технічного забезпечення органів і установ поліції (зокрема на офіційному веб-сайті). З 24.02.2022 року до припинення чи скасування в Україні правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.06.2022 №64/2022. «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті відсутня.
3. Підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо поставки:
Головним управлінням Національної поліції в Чернівецькій області було отримано вхідний лист від ТОВ «Протея2000» №29-1/т від 30.09.2024, щодо прохання продовжити строк поставки товару до 30.10.2024 р. у зв’язку з виникнення затримки відпуску Тепловізійних прицілів HikMicro THUNDER TH35P 2.0 заводом-виробником з-за кордону (додається). На основі листа від постачальника та відповідно до пункту 4) ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" можливе продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, було прийнято рішення на укладання додаткової угоди до основного договору, про продовження термінів поставки предмету закупівлі.
Додається:
1. Доповідна записка;
2. Додаток 1 до ДЗ;
3. Додаток 2 до ДЗ;
4. Цінові пропозиції;
5. ДПД (погодження);
6. ДУМ (погодження);
7. Протокол РГ;
8. Лист «Протея 2000».