• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гімнастичний інвентар (спортивні мати)

Торги відмінено

3 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 200.00 UAH
Номер: 3817db8f11844d6ba09d9fd4648de6ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.09.2024 11:09 - 12.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 20.09.2024 № 83-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2024-08-26-006045-a за ДК 021:2015:37420000-8: Гімнастичний інвентар, яку проводить Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу правильності розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕХОКОР» та ФОП Монастирський Б.С. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 20 » вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.08.2024 № б/н; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Яценко Віта Сергіївна, товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЕХОКОР» (далі по тексту – ТОВ «ЕХОКОР») та фізичної особи-підприємця Монастирський Богдан Степанович (далі по тексту – ФОП Монастирський Б.С.); протоколи уповноваженої особи від 05.09.2024 № б/н, 12.09.2024 № б/н та від 19.09.2024 № б/н. За результатом моніторингу встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону. Так, відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно вимог частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити, поміж іншого, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проте, проект договору до даної закупівлі, розміщений Замовником в електронній системі закупівель, не містить порядку змін його умов, що є порушенням вимог пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу уповноваженої особи від 12.09.2024 № б/н Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕХОКОР» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В даному протоколі Замовник аргументував своє рішення тим, що згідно Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі) Замовником вимагалось, у тому числі: «Замовник торгів може вимагати надання зразків товару, після проведення оцінки пропозицій (аукціону), що пропонується Учасником, пропозиція якого перебуває в статусі «На розгляді». А також далі: «Строк для надання зразків товару повинен становити не більше ніж 2 робочі дні з дня направлення листа Замовником Учаснику. Надані за вимогою Замовника зразки матів будуть враховані в загальний кількості товару, для Учасника, який буде визнано переможцем і з яким буде укладено Договір про закупівлю товару. Для Учасника, що надав зразки матів за вимогою Замовника, але який не визнаний переможцем закупівлі і з ним не укладено Договір про закупівлю товару, мати будуть повернені в новому стані. У разі ненадання зразків у строк або встановлення невідповідності зразка товару вимогам Замовника (Додаток №1), пропозиція такого Учасника буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та буде відхилена відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога згідно до Додатку 3 до тендерної документації, що вказано вище, була надіслана 09.09.2024 р о 16-39 засобами електронної пошти на адресу, що була вказана у документах учасника. Однак в термін, встановлений тендерною документацією, зразків товару надано не було. Відтак, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕХОКОР» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Проте слід зазначити, що ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 не передбачено обов’язкового надання учасниками зразка товару. Відповідно до пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 33 Особливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Згідно з пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; -зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи викладене, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже його ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕХОКОР» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, що є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналогічне порушення допущено Замовником під час розгляду наступної тендерної пропозиції ФОП Монастирський Б.С., пропозицію якого відповідно до протоколу уповноваженої особи від 19.09.2024 відхилено Замовником як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме через ненадання зразків товару. Відтак, тендерна пропозиція ФОП Монастирський Б.С. була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, що є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 20.09.2024 15:52 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2024 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вимога Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів - виконано 26.09.2024 р.
Дата публікації звіту: 26.09.2024 12:18