-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення детального плану території щодо відведення земельної ділянки для індивідуального садівництва в смт. Великий Любінь Львівського району Львівської області; Виготовлення детального плану території щодо відведення земельної ділянки під кладовище в смт. Великий Любінь Львівського району Львівської області; Виготовлення детального плану території щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Завидовичі Львівського району Львівської області; Виготовлення детального плану території щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Коропуж Львівського району Львівської області; Виготовлення детального плану території щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд на території Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
3a3666cff4994c68bc022d105f41dea5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 16:04 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.10.2024 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 № 237.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-08-26-005446-a, 26.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-26-006566-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга від 30.08.2024 №UA-2024-08-26-005446-a.c1) та винесене Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 10.09.2024 №15078-р/пк-пз); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 та від 03.10.2024 №109; тендерну пропозицію Консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» (щодо правомірного її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «Проектне об'єднання «УкрЗахідУрбанізація» (далі - ТОВ «ПО «УкрЗахідУрбанізація»); опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПО «УкрЗахідУрбанізація» та опублікований вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ПО «УкрЗахідУрбанізація» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 14.10.2024 №1/ДПТ; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Одночасно, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, проте не зазначено перелік документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
07.11.2024 12:28 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2024 12:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
Щодо переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В свою чергу, частиною 2 статті 22 Закону встановлені обов’язкові відомості, які повинна містити тендерна документація. Аналогічну позицію зазначено в наказі Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», якою затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівлі. Примірна тендерна документація повинна містити, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону.
Таким чином, відповідно до вимог статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей, документи та/або інформацію про право підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі не є обов’язковою інформацією, яку Замовник повинен зазначити в тендерній документації, а є інформацією, яку Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, може та вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що у розділі 2 Додатку №2 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, проте не зазначено конкретного переліку документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису та зазначені безпосередньо в тендерній документації.
З приводу цього зауважимо, Замовником, на виконання вимог пункту 28 Особливостей, в окремому Додатку до тендерної документації, визначено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Розділом 2 Додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі. Переможець процедури закупівлі відповідно до пункту 17 Особливостей під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, дана вимога повністю відображає формулювання, яке міститься в пункті 17 Особливостей.
Однак враховуючи те, що ані Законом, ані Особливостями не передбачено, який саме перелік документів та/або інформація повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису та не зазначено, що Замовник повинен чітко визначити перелік документів та/або інформації, які підтверджують право підпису в тендерній документації, Переможець, в свою чергу, залежно від того юридична особа чи фізична особа-підприємець, на власний розсуд надає відповідні документи.
Підсумовуючи вище сказане, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей та не порушено вимоги щодо складання тендерної документації.
Окрім цього, зауважимо, що на виконання висновку про результати моніторингу закупівлі керівником вжито заходів наведених у висновку та проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 і 28 Особливостей при складанні тендерної документації. Принагідно повідомляємо, що Уповноважена особа систематично відвідує як онлайн, так і офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати різного роду порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
08.11.2024 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
082a699de1a5471dab2a4bd1bcdf11ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-26-005446-a, яка проводилась Великолюбінською селищною радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
260600cb0c8448aa926441e8d0085a11
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
25.10.2024 10:56
Опис:
1. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Великолюбінської селищної ради від 01.08.2024 р. №2144.
Обґрунтування очікуваної вартості: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Так, в даному випадку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі отриманих трьох цінових пропозицій від різних надавачів послуг, які додаються до даної відповіді на запит.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися з урахуванням діючих нормативно-правових актів, стандартів, норм тощо, зокрема:
- Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Закону України «Про землеустрій»;
- Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації»;
- ДБН Б.1.1.-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні».
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням https://velykolubinska-gromada.gov.ua/news/1724741145/
3. Щодо інформації (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пунктом 17 Особливостей № 1178 встановлено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна вимога міститься у Розділі 2 Додатку №2 до тендерної документації.
Так, на виконання зазначеної вимоги тендерної документації Учасником-переможцем ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ" надано інформаційну довідку про право підписання договору про закупівлю вих. №577/Л-10-24 від 04.10.2024 р., згідно якої єдиною особою, яка має право укладати договори про закупівлю є директор – Фамуляк Христина Юріївна.
Номер:
2ba4c712a4ef405385b494ba7d0448c3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-26-005446-a, яка проводилась Великолюбінською селищною радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації (пункт 6.5 розділу 6) визначено, Замовник вимагає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
В електронній системі закупівель оприлюднено договір від 14.10.2024 № 1/ДПТ, в якому зазначено (пункт 12.1 розділу 12) розмір забезпечення виконання договору про закупівлю - 5 % від вартості договору про закупівлю ( 21 750,00 грн).
Також, у пункті 12.2 розділу 12 вищевказаного договору зазначено, що вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія (безумовна безвідклична банківська гарантія).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати до моніторингу згідно договору №1/ДПТ від 14.10.2024 забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dd8880162b804250b00609aa3316ae29
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі від 01.11.2024 р. додаємо наступні документи:
Дата опублікування:
05.11.2024 09:37
Опис:
1. Оригінал банківської гарантії;
2. Витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності;
3. Копію довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.