• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

42120000-6 Насоси та компресори (Компресори в асортименті) Лот 1 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорні станції пересувні) Лот 2 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорні станції повітряні) Лот 3 42120000-6 Насоси та компресори (Компресори поршневі)

Завершена

12 159 687.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 33 501.88 UAH
Номер: e93134bece7e4203ae8551791ccf4b47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.11.2024 16:07 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.11.2024 № 254 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-08-26-005196-a, 26.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-26-005822-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 - 3); протоколи розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1 - 3); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.09.20224 №01/01/13/10-01/01-108-СС/6 та від 25.09.2024 №01/01/13/10-01/01-108-СС/7 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Промислових Рішень» (за Лотом 1); тендерну пропозицію ТОВ «Центр Промислових Рішень» (за Лотом 1); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024 №01/01/13/10-01/01-108-СС/4 та від 25.09.2024 №01/01/13/10-01/01-108-СС/8 щодо розгляду тендерних пропозицій за Лотом 2; тендерну пропозицію ТОВ «Бітіес-Груп» (за Лотом 2) щодо правомірності її відхилення Замовником та тендерну пропозицію ТОВ «Центр Промислових Рішень» (за Лотом 2); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024 №01/01/13/10-01/01-108-СС/5 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компрессорс Інтернешнл» (за Лотом 3); тендерну пропозицію ТОВ «Компрессорс Інтернешнл» (за Лотом 3); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (за Лотами 1 та 2); опубліковані ТОВ «Центр Промислових Рішень» як переможцем тендеру за Лотами 1 та 2 документи та інформацію; договори про закупівлю від 10.10.2024 №13/4138-МРТ (за Лотом 1) та від 10.10.2024 №13/4139-МРТ (за Лотом 2); опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 26.11.2024 17:24 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 17:24

Запити/Пояснення