• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №15 Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Берестовська, 56

Завершена

17 521 810.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 609.06 UAH
Номер: 5099f67c876647c3bb4eade41005bf08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.10.2024 14:41 - 28.10.2024 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.10.2024 №40-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.10.2024 №40-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-08-23-004127-a 23.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Крім того установлено порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІII ступенів №15 Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.09.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.», товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕР БАУ», товариства з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА» (далі – ТОВ «ТІРАДА»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.09.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.09.2024, від 16.09.2024, від 18.09.2024 та від 23.09.2024, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024, договір від 02.10.2024 № 35, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.10.2024, від 15.10.2024 та від 24.10.2024. За нормами пункту 3 Особливостей у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. До товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону відносяться, зокрема, такі товари, як: насоси та компресори; повітряні компресори; поршневі об’ємні компресори; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Технічного завдання, що міститься у тендерній документації Замовника (файл «Технічне завдання__Відомість з обсягами робіт харчблок 15.docx»), при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання, зокрема, «Компресорно-конденсаційного блоку Hіtасhі RАS-18HNBСMQ», тобто товару, основні складові якого відноситься до товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 08.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання відповідного локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю (обладнання до вентиляції) до затвердженої проектно-кошторисної документації) в якому зазначено вартість «Компресорно-конденсаційного блоку Hіtасhі RАS-18HNBСMQ». На зазначений запит Управління Замовник 10.10.2024 надав пояснення, що відповідно до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-15 на обладнання для вентиляції, затвердженої проектно-кошторисній документації, вартість «Компресорно-конденсаційного блоку Hіtасhі RАS-18HNBСMQ» становить 708 317,50 гривень, тобто перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (200 тис. гривень). Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). При цьому, пунктом 13-1 Порядку №861 встановлено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, Замовник в тендерній документації не визначив вимогу щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації товару - компресорно-конденсаційний блок, який набувається ним у власність при виконанні робіт та щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 08.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання обґрунтування відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації обладнання – «Компресорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-18HNBСMQ», придбання якого передбачено Технічним завдання (файл «Технічне завдання__Відомість з обсягами робіт харчблок 15.docx»). На зазначений запит Управління Замовник 10.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому, зокрема, зазначив, що Замовником не встановлювались вимоги у тендерній документації про підтвердження учасниками ступеня локалізації обладнання – «Компрессорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-20HNBСMQ», придбання якого передбачено Технічним завданням, оскільки Замовник під час закупівлі робіт буде набувати у власність виріб, а не його частину. При цьому, слід зазначити, що підпункт 2 пункту 6-1 Розділу Х «Перехідні та прикінцеві положення» Закону містить такі товари, як: компресори та конденсатори, отже, компресорно-конденсаційний блок також відноситься до цих товарів. У складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТІРАДА» міститься файл «Локальні кошториси.pdf», на сторінці 98 якого зазначений «Компресорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-18HNBСMQ» вартістю 708 318,00 грн. Проведеним під час моніторингу аналізом Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на офіційному веб-сайті Мінекономіки (https://cutt.ly/SX8MmIQ) та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation) інформації щодо товару: «Компресорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-18HNBСMQ» із підтвердженим ступенем локалізації більше 20 відсотків не виявлено. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 08.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень чи міститься «Компресорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-18HNBСMQ» маса = 0,66, вартістю 708 317,50 гривень, що пропонується учасником ТОВ «Тірада», згідно Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-016 (обладнання до вентиляції) (сторінка 98 файлу «Локальні кошториси.pdf») у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation). На зазначений запит Управління Замовник 10.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що обладнання «Компресорно-конденсаційний блок Hіtасhі RАS-18HNBСMQ», не належить до категорій товарів, які визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х Закону, тому не потребує підтвердження ступеня локалізації виробництва. Отже, Замовником здійснено закупівлю з порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1.1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідок за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність, зокрема, офісного та складського приміщень. Підпунктом 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження, зазначеної у довідках інформації, а саме: документ, що підтверджує право власності учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди). У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці складського та/або офісного приміщення є договір суборенди – учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням. На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ТІРАДА» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність офісного та складського приміщень від 28.08.2024 № 70 (файл «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), в якій зазначено, про наявність офісного приміщення (площею 15 м2) та складського приміщення (площею 50 м2), які використовуються учасником ТОВ «ТІРАДА» на підставі договору оренди від 01.10.2023 б/н, а також у довідці зазначено про наявність орендованого складського приміщення: частина нежитлового приміщення розпилочний цех №2 (площею 300м2), яке залучене учасником на підставі договору оренди нерухомого майна від 23.11.2023 №УРМ-ТОП-607-2021 (далі – Договір оренди). Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Договору оренди, Орендодавець (Приватне акціонерне товариство «Укросметал») передає, а Орендар (ТОВ «ТІРАДА») приймає, у відповідності до умов цього Договору, у тимчасове платне користування частину нежитлового приміщення розпилочний цех №2 загальною площею 300,0 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Тополянська, 15. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 додаткової угоди від 26.12.2022 до Договору оренди, сторони домовилися починаючи з 01 січня 2023 року внести зміни до пункту 1 Договору оренди, виклавши його в наступній редакції: «Орендодавець передає, а Орендар приймає, у відповідності до умов цього договору, у тимчасове платне користування частину нежитлового приміщення, а саме сушка № 10 загальною площею 48,7 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Тополянська 15». Також, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТІРАДА» міститься Акт приймання-здачі (повернення) від 31.12.2022, відповідно до якого Орендар здав Орендодавцю нежитлове приміщення загальною площею 300,0 кв.м., що розташовані за адресою: м. Суми, вул. Тополянська, 15. Також, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТІРАДА» міститься Акт прийому-передачі Об’єкту оренди в користування від 01.01.2023, відповідно до пункту 1 якого, відповідно до Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021 Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування частину нежитлового приміщення, а саме сушка № 10 загальною площею 48,7 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Тополянська, 15. При цьому, довідка про наявність офісного та складського приміщень від 28.08.2024 № 70 (файл «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), надана учасником ТОВ «ТІРАДА», у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо оренди сушки № 10 загальною площею 48,7 кв.м., розташованої за адресою: м. Суми, вул. Тополянська, 15. Таким чином, ТОВ «ТІРАДА» не підтвердив наявність орендованого складського приміщення, а саме частини нежитлового приміщення розпилочний цех №2, площею 300м2. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 10.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень щодо того, яким чином ТОВ «ТІРАДА» підтвердив наявність складського приміщення (нежитлове приміщення розпилочний цех № 2 площею 300 кв.м). На зазначений запит Управління Замовник 15.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «ТОВ «ТІРАДА» на підтвердження вимог Тендерної документації щодо наявності офісного та складського приміщення надано наступні документи: Довідка про наявність офісного та складського приміщень; Договір оренди нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021; Договір оренди приміщення від 01.10.2023 (офісне приміщення 15 кв. та складське приміщення 50 м кв.). Фактично ТОВ «ТІРАДА» Договором оренди приміщення від 01.10.2023 підтвердив наявність у нього і офісного і складського приміщень. Крім того, вимогами Тендерної документації не встановлювалось наявність в учасника двох і більше складських приміщень». Слід зазначити, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації встановив пряму вимогу щодо надання документального підтвердження, зазначеної у довідках інформації, а саме: документ, що підтверджує право власності учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди). Таким чином, учасником ТОВ «ТІРАДА» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження наявності орендованого складського приміщення, а саме частина нежитлового приміщення розпилочний цех №2, площею 300м2, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Також, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТІРАДА» міститься додаткова угода від 31.12.2023 до «Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021», відповідно до пункту 2 якої, ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх підписів печатками (за наявності) та є невід’ємною частиною «Договору суборенди частини нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021». При цьому, в підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що у випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці складського та/або офісного приміщення є договір суборенди – учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 10.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно наданої у складі тендерної пропозиції учасника «ТОВ «ТІРАДА» додаткової угоди від 31.12.2023 до «Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 №УРМ-ТОП-607-2021» (стор.38 файл «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), виходячи зі змісту якої дана додаткова угода є невід’ємною частиною «Договору суборенди частини нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021»? На зазначений запит Управління Замовник 15.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що по тексту додаткової угоди допущено описку. Додаткова угода від 31.12.2023 до «Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 №УРМ-ТОП-607-2021» відноситься (номер, дата укладення) до Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 №УРМ-ТОП-607-2021, який і надано учасником. Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей у вимозі про усунення невідповідностей до 21.09.2024 не висунув вимогу до учасника ТОВ «ТІРАДА» щодо усунення вищевказаних невідповідності шляхом надання оновленої довідки про наявність офісного та складського приміщень, а також надання виправленої додаткової угоди від 31.12.2023 до «Договору оренди нерухомого майна від 23.11.2021 № УРМ-ТОП-607-2021».
Період усунення порушень: 29.10.2024 11:08 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2024 11:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо, що уповноваженій особі оголошено попередження, проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Пpo публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», нa період дії правового режим у воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення aбo скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від I 2.10.2022 №1178. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано усі зауваження, зазначені у Висновку. Крім того уповноважену особу буде направлено на навчання у сфері публічних закупівель та зобов’язано самостійно опрацювати загальнодоступні матеріали для підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.11.2024 09:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 06.11.2024 11:52

Запити/Пояснення