-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби та лабораторні реактиви)
Завершена
26 269 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 262 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 262 600.00 UAH
Номер:
815f8d45a35b4ae8bebb671bfef464ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 12:07 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2024 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-08-22-012540-a 22.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції АТ «Макрохім» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз та від 29.07.2024 № 12879-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2024 № 294 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії АМКУ від 28.08.2024 № 14445-р/пк-пз та від 02.09.2024 № 14636-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.09.2024 року, тендерну пропозицію АТ «Макрохім» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця від 04.09.2024 № 298 та повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2024, договір поставки від 11.09.2024 № 121, додаткову угоду від 30.09.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 03.10.2024 та від 11.10.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника АТ «Макрохім» з ціною пропозиції - 26 198 793,68 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції АТ «Макрохім» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів/паспортів якості від виробника (у разі надання сертифікатів/паспортів якості іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою), які офіційно підтверджують якість товару.
Разом з тим, відповідно до Додатку 2 до ТД «Технічна специфікація» Замовником чітко визначено найменування, характеристики товару, одиниці виміру та кількість товару.
Так, відповідно до Додатку 2 до ТД, Замовником установлено характеристику предмета закупівлі (товару), таку як - «чда», зокрема, для позиції 108 «Фуксин основний для МБЦ чда», позиції 111 «Метиловий червоний водорозчинний», позиції 253 «Петролейний ефір 0,9», позиції 256 «натрій оцтовокислий», а також установлено характеристику товару, таку як - «фарм», зокрема, для позиції 128 «Глюкоза фарм», та характеристику товару - «ХЧ», зокрема, для позиції 247 «Цинк оцтовокислий».
На виконання вимоги пункту 3 Додатку 1 до ТД, Учасником АТ «Макрохім» в складі тендерної пропозиції надано документи (файли : «Технічні документи (ч.2).pdf», «Технічні документи (ч.3).pdf», «Технічні документи (ч.4).pdf» та «Технічні документи (ч.5).pdf»), в яких відсутня інформація щодо наступних технічних характеристик товару, а саме: для позиції 108 «Фуксин основний для МБЦ чда», позиції 111 «Метиловий червоний водорозчинний», позиції 253 «Петролейний ефір 0,9», позиції 256 «натрій оцтовокислий» за характеристикою «чда», для позиції 256 «натрій оцтовокислий» за характеристикою «фарм» та для позиції 247 «Цинк оцтовокислий» за характеристикою «ХЧ», згідно технічної специфікації Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку 1 до ТД.
Разом з тим, відповідно до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником (Додаток 2 та Додаток 3 до тендерної документації).
Так, відповідно до Додатку 3 до ТД Замовником встановлено форму підтвердження відповідності технічній специфікації.
На виконання вимоги Додатку 3 Учасником АТ «Макрохім» в складі тендерної пропозиції надано таблицю від 29.08.2024 Вих. № 235 щодо підтвердження відповідності технічній специфікації, згідно позиції 242 якої учасник пропонує набір Elisa для контролю безпечності м’яса на залишки спектиноміцину (Кат № КА02701Н Kwinbon 1 паков./96 досліджень), однак в складі тендерної пропозиції АТ «Макрохім» відсутні документи, які офіційно підтверджують якість вищезазначеного товару.
Поруч з тим, орган державного фінансового контролю 08.10.2024 звернувся до замовника через електронну систему закупівель з запитом щодо отримання додаткових пояснень, зокрема, щодо: «….надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів/паспортів якості виробника, які офіційно підтверджують якість товару, а саме на товар: набору ELISA для контролю безпечності м’яса на залишки спектиноміцину».
Відповідно до наданих замовником пояснень, оприлюднених від 11.10.2024 на вебпорталі уповноваженого органу зазначено наступне: «Учасником запропоновано діагностичний набір, який Замовник неодноразово використовував в своїй роботі, і повністю задоволений його якістю та можливостями. В тендерній пропозиції Учасником було надано сертифікат аналізу виробника, в якому зазначено результати випробування цього набору на еталонному зразку спектоміцину».
Однак, в складі тендерної пропозиції АТ «Макрохім» відсутній документ, який офіційно підтверджує якість набору Elisa для контролю безпечності м’яса на залишки спектиноміцину (Кат № КА02701Н Kwinbon 1 паков./96 досліджень), чим в свою чергу, учасником порушено вимоги пункту 3 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію АТ «Макрохім», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 26 198 793,68 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
22.10.2024 16:30 - 05.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Зобов’язання за договором №121 від 11.09.2024 припинені.
Дата публікації звіту:
28.10.2024 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
fc5f1e73953d4c1f8d8d3f5fa0ec89a8
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.10.2024 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби та лабораторні реактиви)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-22-012540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
073904facfd748ffb7611e62a9911b64
Назва:
Доброго дня. Надаємо відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.10.2024 16:12
Опис:
1. Комерційна пропозиція № МХ 000355 від 16 серпня 2024
2. Комерційна пропозиція № Ю000243 від 16 серпня 2024
3. Комерційна пропозиція № Х0133421 від 16 серпня 2024
4. Пояснення та посилання на офіційний сайт замовника
Номер:
e3d2b89865f04e5e95134942f55399c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність АТ «Макрохім» вимогам, установленим в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів /паспортів якості виробника, які офіційно підтверджують якість товару, а саме на товар: набору ELISA для контролю безпечності м’яса на залишки спектиноміцину, вазелінової олії, фуксину основного для МБЦ чда за характеристикою – кваліфікація «чда», метиленового блакитного фарм за характеристикою – кваліфікація «фарм», метилового червоного (водорозчинного) за характеристикою - кваліфікація «чда», глюкози фарм за характеристикою - кваліфікація «фарм», цинку оцтовокислого за характеристикою - кваліфікація «хч», петролейного ефіру за характеристикою - кваліфікація «чда», натрію оцтовокислого за характеристикою - кваліфікація «чда»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.