• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Гідравлічний листозгин з контролером Estun E21

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 500.00 UAH
Номер: a478cacf55d249cbac21619fad6e7065
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.10.2024 17:00 - 21.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2024 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.10.2024 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-08-22-009135-a, 22.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції ТОВ «Стан Комплект» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозиції ТОВ «Ф.Технолоджі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ф.Технолоджі» (далі – ТОВ «Ф.Технолоджі»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Стан Комплект» (далі – ТОВ «Стан Комплект»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 31 серпня 2024 року №16/24 та 17/24, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за державні кошти від 09 вересня 202 року №523 та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 05 та 15 листопада 2024 року, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військовою частиною А3358 (далі – Замовник) встановлено вимогу, що пропозиція повинна бути завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника на підпис документів пропозиції. При цьому, пропозиція учасника ТОВ «Стан Комплект», якого обрано переможцем спрощеної закупівлі, не містить накладений кваліфікований електронний підпис. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на пропозицію учасника ТОВ «Стан Комплект» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснення (інформації, документів), зокрема: яким чином учасником ТОВ «Стан Комплект», якого обрано переможцем спрощеної закупівлі, виконано вимоги оголошення в частині завірення пропозиції кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника на підпис документів пропозиції. При цьому, Замовник у відповіді на запит Управління надав інформацію, що «…відповідно до пункту 5 Приміток Оголошення документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. 24 травня 2022 року Кабінет Міністрів України (далі – КМУ) прийняв Постанову № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. №300» (далі – Постанова №617), якою обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «Стан Комплект» завірена удосконаленим електронним підписом, враховуючи положення Постанови №617 від 24 травня 2022 року «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300», чим виконано пункт 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Оголошення в даній частині належним чином». Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки відповідно до пункту 19 частини першої статті 1 Закону переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Окрім того, установлено, що у складі пропозиції учасника ТОВ «Стан Комплект», відсутні документи, надання яких передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Замовника, а саме: - згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі пропозиції. Дані документи мають бути адресовані замовнику даної закупівлі, містити посилання на номер закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду (пункт 3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі); - довідки з усіх обслуговуючих банків, у яких учасник має відкриті рахунки про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами (пункт 3 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Також, учасник ТОВ «Стан Комплект» не зазначив у довідці про наявність сервісного центру та матеріально-технічної бази від 28 серпня 2024 року №29/08-01, зокрема, інформації щодо наявності автотранспорту, що вимагалось підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 8 Особливостей №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова №1178). Згідно з пунктом 43 Постанови №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 8 Особливостей №1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Стан Комплект» їх усунути.
Період усунення порушень: 20.11.2024 17:30 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 22 серпня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Гідравлічний листозгин з контролером Estun E21 за кодом 42630000-1: Металообробні верстати, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-08-22-009135-a. Відповідно до Наказу Держаудитслужби № 92-з 30.10.2024 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Гідравлічний листозгин з контролером Estun E21 за кодом 42630000-1: Металообробні верстати, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-08-22-009135-a. 31 жовтня 2024 року та 13 листопада 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. 05 листопада 2024 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 31.10.2024 року. 15 листопада 2024 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 13.11.2024 року. 20 листопада 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-22-009135-a (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, виявлено порушення, а саме, за результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції ТОВ «Стан Комплект» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Військова частина А3358 (далі - Замовник) на виконання положень Висновку, з урахуванням частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», вважає за необхідне повідомити про наступне: Зважаючи, що уповноваженими особами Замовника є військовослужбовці, до таких осіб застосовуються положення, в тому числі, Дисциплінарного Статуту Збройних Сил України, затердженого Законом України «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України» (далі - Дисциплінарний статут Збройних Сил України). Відповідно до пункту 48 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, на військовослужбовців можуть бути накладені такі дисциплінарні стягнення: а) зауваження; б) догана; в) сувора догана; г) позбавлення чергового звільнення з розташування військової частини чи з корабля на берег (стосовно військовослужбовців строкової військової служби та курсантів вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти); ґ) попередження про неповну службову відповідність (крім осіб рядового складу строкової військової служби); д) пониження в посаді; е) пониження у військовому званні на один ступінь (стосовно осіб сержантського (старшинського) та офіцерського складу); є) пониження у військовому званні з переведенням на нижчу посаду (стосовно військовослужбовців сержантського (старшинського) складу); ж) звільнення з військової служби через службову невідповідність (крім осіб, які проходять строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, а також військовозобов’язаних під час проходження навчальних (перевірочних) і спеціальних зборів та резервістів під час проходження підготовки та зборів). З метою недопущення встановлених Висновком порушень у подальшому, було прийнято рішення про притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення до дисциплінарної відповідальності, шляхом накладення на відповідальних осіб, чиї дії спричинили встановлені Висновком порушення, дисциплінарні стягнення у вигляді зауваження. Окрім цього, Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме шляхом проведення внутрішнього навчання працівників (службовців), у тому числі, відповідальних за допущені порушення, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.11.2024 11:58

Запити/Пояснення