-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця
Завершена
6 225 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 258.50 UAH
мін. крок: 1% або 62 258.50 UAH
Номер:
1ba6adfe79364f648d9d091068827e9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:54 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2024 №90-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.10.2024 №90-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-08-22-006708-a, 22.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)
законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Рослана», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року (протокол №658) із внесеними змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Рослана», вимогу про усунення невідповідностей до 14 вересня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 16 вересня 2024 року (протокол №661), повідомлення про намір укласти договір, підрядний договір на виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця від 24 вересня 2024 року №18-24 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.11.2024 16:30 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2024 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
470adb14f5ce4217afb5036f7727df5d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд. 29, м. Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-006708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.?
2. Чому тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року (протокол №658), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), а саме: вимог пункту 44 та підпункту 2 пункту 45 Особливостей?
3. Яким чином учасником ПП «Рослана», якого визначено переможцем торгів та укладено підрядний договір від 24 вересня 2024 року № 18-24 виконано вимоги:
- пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині подання документів (локальних кошторисів), які підтверджують відповідність усіх робіт, які учасник пропонує виконувати за договором, вимогам тендерної документації? Оскільки, у локальному кошторисі «02-01-06 на Система зв'язку», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рослана» відсутній розділ 1 «Комп'ютерні мережі» з переліком робіт, а саме: №п/п «185. Монтаж шафи керування або регулювання»; «186. Монтаж роутера»; «187. Установлення коммутатора»; «188. Монтаж безперебійного живлення АРС Smart-UPS SC420 BA,230 B»;
- пункту 2 таблиці «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником» додатку 4 тендерної документації в частинні документального засвідчення (копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) факту наявності в штаті учасника ПП «Рослана» інженера з охорони праці Тодоровської Є.О.? Оскільки, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт визначено, що Тодоровська Є.О. займає посаду головного інженера (по сумісництву інженера з ОП та ТБ).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8a4f78698a5145fc903f20e7b37b622d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
01.11.2024 11:53
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-08-22-006708-a, повідомляємо про наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.?
Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (на даний час «Кошторисні норми України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця», який входив до проектно-кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на 2024 рік.
За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість робіт по об’єкту склала 7 928 534 грн.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Наказом першого заступника начальника Вінницької обласної військової адміністрації «Про внесення змін до обласного бюджету на 2024 рік» № 500 від 01 серпня 2024 року було виділено кошти по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» в обсязі 6 500,00 тис. грн.
Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 19 серпня 2024 року № 15, та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВ 1517370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2024 році в розмірі 6 500,00 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця», яка отримала позитивний експертний звіт від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства" № 04-07-0213 від 31 липня 2024 року.
Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.weblium.site/ (розміщено інформацію 15.08.2024 року). Крім того, вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://www.facebook.com/photo?fbid=1247603749642785&set=a.731757874560711
Додаток: Проект.zip
Експертний звіт № 04-07-0213 від 31 липня 2024 року.pdf
Документи щодо розміру бюджетних призначень.zip
2. Чому тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року (протокол №658), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), а саме: вимог пункту 44 та підпункту 2 пункту 45 Особливостей?
Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року, складена у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в яких чітко визначено, що має бути зазначено у тендерній документації. Вимоги вказаних нормативних актів не містять положень щодо того, що пункт 45 та підпункт 2 пункту 45 Особливостей, мають бути дослівно переписані. Разом з тим, на виконання вимог законодавства у тендерній документації Замовника зміст вказаних пунктів зазначено.
3. Яким чином учасником ПП «Рослана», якого визначено переможцем торгів та укладено підрядний договір від 24 вересня 2024 року № 18-24 виконано вимоги:
- пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині подання документів (локальних кошторисів), які підтверджують відповідність усіх робіт, які учасник пропонує виконувати за договором, вимогам тендерної документації? Оскільки, у локальному кошторисі «02-01-06 на Система зв'язку», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рослана» відсутній розділ 1 «Комп'ютерні мережі» з переліком робіт, а саме: №п/п «185. Монтаж шафи керування або регулювання»; «186. Монтаж роутера»; «187. Установлення коммутатора»; «188. Монтаж безперебійного живлення АРС Smart-UPS SC420 BA,230 B»;
Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема визначено, що документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: а) зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну та пояснювальну записку до неї; б) календарний графік виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016) (календарний графік виконання робіт розраховується з врахуванням строків виконання робіт та наявної кількості працівників); в) інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; г) локальні кошториси; д) інші документи відповідно до вимог, визначених у цій документації та додатках до неї.
Так, п.1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що до тендерної пропозиції мають бути надані нижче вказані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, зокрема: кошторисну документацію у форматі «.imd» програмного комплексу АВК-5 або у форматі «bdd» інших програмних комплексів для розрахунку вартості будівництва, визначеного відповідно до правил визначення вартості будівництва, приведену у відповідність до цінової пропозиції учасника.
В складі пропозиції учасника-переможця ПП «Рослана» наявний файл: «Кошторис.rar», який також містить в собі кошторисну документацію у форматі «.imd», тобто всі розрахунки, що вимагались тендерною документацією, в тому числі, розділ 1 «Комп'ютерні мережі» з переліком робіт, а саме: №п/п «185. Монтаж шафи керування або регулювання»; «186. Монтаж роутера»; «187. Установлення коммутатора»; «188. Монтаж безперебійного живлення АРС Smart-UPS SC420 BA,230 B», зокрема, але не виключно, локальний кошторис «02-01-06 на Система зв'язку», який як вірно зазначено органом фінансового контролю надані в складі тендерної пропозиції.
Додаток: Скріншот Локального кошторису 02-01-06.jpg
- пункту 2 таблиці «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником» додатку 4 тендерної документації в частинні документального засвідчення (копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) факту наявності в штаті учасника ПП «Рослана» інженера з охорони праці Тодоровської Є.О.? Оскільки, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт визначено, що Тодоровська Є.О. займає посаду головного інженера (по сумісництву інженера з ОП та ТБ).
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учаснику необхідно надати «Довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, у кількості не меньше 15 (пятнадцяти) чоловік із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
Учасник має мати в штаті інженера з охорони праці з документальним засвідченням даного факту Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці інженера з охорони праці».
На виконання вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано цивільно-правову угоду №1 від 02 січня 2024 року та посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці інженера з охорони праці Тодоровської Є.О., що повністю узгоджується з вимогами тендерної документації.
Разом з тим, слід зазначити, що у відповідності до п. 1.1.; 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої спільним Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту України за № 58 від 29.07.93р. на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом.
Додаток: Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.pdf