-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція теплових мереж та обладнання котельні «Санаторій «Перемога» із підключенням ж/б за адресою вул. Українського Відродження, 3а, 3б, 3в, 3г до теплових мереж котельні»
Завершена
79 334 635.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 793 346.35 UAH
мін. крок: 1% або 793 346.35 UAH
Номер:
7f45331cc5d843b3b06a9f7e66a39b4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:40 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-08-22-005465-a 22.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника протокол від 05.09.2024 року № 1553ВС, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ»), протокол уповноваженої особи Замовника від 17.09.2024 № 1600ВС, протокол уповноваженої особи Замовника від 25.09.2024 № 1653ВС, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.09.2024 та 07.10.2024.
Період усунення порушень:
10.10.2024 17:05 - 16.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
cf5d32c1a8934f22b1236530bd5d2ca6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція теплових мереж та обладнання котельні «Санаторій «Перемога» із підключенням ж/б за адресою вул. Українського Відродження, 3а, 3б, 3в, 3г до теплових мереж котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-005465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2c11bf54e1464da685b8bd0e0ffaaa3d
Назва:
Пояснення на запит від 24.09.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі – UA-M-2024-09-20-000039
Дата опублікування:
25.09.2024 10:16
Опис:
Файли в к-сті 6 шт. додаються.
Номер:
6e42608c282a4e6cbb90093b59e17a52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2024 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція теплових мереж та обладнання котельні «Санаторій «Перемога» із підключенням ж/б за адресою вул. Українського Відродження, 3а, 3б, 3в, 3г до теплових мереж котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-005465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо включення ідентичних позицій №207 та №211 в додатку 4 Технічна специфікація до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a31802cbb25f493e84d079a7d2904a41
Назва:
Пояснення на запит від 04.10.2024 о 12.57 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-09-20-000039
Дата опублікування:
07.10.2024 17:06
Опис:
Позицією №207 враховано перевезення розробленого ґрунту (11203,78 т), на відстань 5 км від об’єкту, на відвал для тимчасового складування.
Позицією №211 враховано повернення розробленого ґрунту (11203,78 т) з відвалу тимчасового складування, розташованого на відстані 5 км від об’єкту, для подальшої зворотної засипки.