• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Портативні системи радіоелектронної боротьби, код ДК 021:2015-35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту

Завершена

1 311 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 555.00 UAH
Номер: 32f6e6ce97774a119a7d9ccaf9e02a6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2024 17:05 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2024 Одеса № 228 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 228 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 17 UA-2024-08-22-005047-a 22.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 22.08.2024 № 67-24), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДронХаб» (далі – ТОВ «ДронХаб»), товариства з обмеженою відповідальністю «Мінвік», товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут гігієни, екології та санітарії» (далі – ТОВ «ГЕС»), вимоги про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ТОВ «ДронХаб» та ТОВ «ГЕС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.09.2024 № 72-24, від 10.09.2024 № 74-24, від 10.09.2024 № 75-24, від 16.09.2024 № 80-24, від 17.09.2024 № 83-24, від 08.10.2024 № 91-24, від 09.10.2024 № 92-24, від 09.10.2024 № 93-24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 09.10.2024 в електронній системі закупівель, договір від 15.10.2024 № 218 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 15.10.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.10.2024, рішення Комісії як органу оскарження від 01.10.2024 № 16135-р/пк-пз, пояснення та документи, отримані 15.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Отже, на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей Замовником у підпункті 5.3.5 пункту 3 розділу V ТД неправильно зазначено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави до учасника процедури закупівлі або кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, який є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу до учасника процедури закупівлі або кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, який є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Період усунення порушень: 22.11.2024 16:07 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2024 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Портативні системи радіоелектронної боротьби, код ДК 021:2015-35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту» ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-22-005047-a щодо усунення порушень абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей було здійснено наступні заходи, які направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: • уповноваженою особою враховано інформацію про виявлений недолік під час формування тендерної документації та в подальшому не буде допущено порушень вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей; • уповноважена особа Замовника в подальшому зобов’язується більш ретельно стежити за змінами до Особливостей в частині складення тендерної документації, а також своєчасно та оперативно проводитиме тендерну документацію відкритих торгів з особливостями у повну відповідність до чинних нормативних вимог; • уповноваженою особою повторно здійснено перегляд Закону України «Про публічні закупівлі» та постанову КМУ від 12.10.2022 №11178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування» зі змінами; • уповноваженою особою пройдено навчання освітнього серіалу «Спеціаліст із закупівель» та отримано Сертифікат № СОО72771016 (0,1 кредиту ЄКТС). Додатково інформуємо про те, що керівником відділу публічних закупівель проведено позапланову бесіду з уповноваженими особами виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області щодо необхідності дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, обговорено питання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі та вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому. Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в процесі складання тендерної документації.
Дата публікації звіту: 28.11.2024 15:29

Запити/Пояснення