-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо , бензин А-95 )
Завершена
1 054 267.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 271.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 271.34 UAH
Номер:
a82a549229ea45f69aeeee40e23bca00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:24 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2024 № 86-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.10.2024 № 86-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-22-003684-a, 22.08.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 43, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Закон № 922 та Особливостей; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону №922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.08.2024 № 179; запитання учасника та відповідь замовника до процедури від 23.08.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 187; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.09.2024 № 188; повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2024; договір поставки від 12.09.2024 № 216/24; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 24.10.2024 та 28.10.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://horol.osv.org.ua/tenderni-zakupivli-10-33-03-16-04-2021/.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
В ході аналізу правомірності прийняття рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», наданої в рамках процедури закупівлі UA-2024-08-22-003684-a, встановлено порушення:
- абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей;
- абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника, за наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.09.2024 №187 Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Протокол № 187) замовником згідно з пунктом 44 Особливостей відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме з підстави ненадання учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у складі тендерної пропозиції Довідки в довільній формі про те, що останній не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», як це передбачено тендерною документацією замовника (пункт 2 Розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції»).
Крім цього, тендерною документацією (пункт 2 Розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції») передбачено, що у разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
При цьому, відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на що вказують норми абзацу 2 пункту 43 Особливостей.
За вказаних обставин та з огляду на вищевказані норми Особливостей ненадання учасником довідки, є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, Замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей відносно ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
В той же час, замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з підстави, що передбачена нормами абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Позиція Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», зазначена в протокольному рішенні уповноваженої особи від 02.09.2024 № 187 не є підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, з огляду, що невідповідності виявлені замовником в інформації та/або документах, можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником в порушення вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилено тендерну пропозиція ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 24.10.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
У відповіді замовника від 28.10.2024, оприлюдненої в електронній системі закупівель зазначено наступне: «…Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” у складі тендерної пропозиції не надано Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Проте пунктом 2 Розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації замовником було встановлено вимогу що: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».. Тобто учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” не надав Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України.
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Також при розгляді даного питання було враховано позиції Моніторингу Державної аудиторської служби України UA-M-2024-05-14-000015 по закупівлі UA-2024-04-16-012240-a та Постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 18 квітня 2024 року у справі № 160/13610/23 щодо необхідності відхилення тендерної пропозицій».
Відповідь не спростовує задокументованого порушення, а лише підтверджує неврахування під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей, в частині того, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», яка була наступною тендерною пропозицією, замовником вказаного учасника визначено переможцем процедури закупівлі та в подальшому укладено договір поставки.
Різниця між остаточною пропозицією відхиленого учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», яка становить 980 000,00 гривень з ПДВ, та остаточною пропозицією переможця ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», яка становить 1 033 800,00 гривень з ПДВ, складає 53 800,00 гривень.
Враховуючи наведене, Замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За даними веб-порталу https://spending.gov.ua/ замовником сплачено в повному обсязі за договором поставки від 12.09.2024 № 216/24.
Період усунення порушень:
29.10.2024 18:27 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 18:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за номером UA-M-2024-10-21-000036, відносно процедури закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти» шляхом застосування відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-003684-a, яка розпочата відділом освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, повідомляємо наступне: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Замовник) 24 серпня 2024 року було було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-08-22-003684-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https:// https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2024-08-22-003684-a) щодо закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти». Дана закупівля проводилась відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторигну управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за номером UA-M-2024-10-21-000036, надаємо наказ начальника відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області №383 від 04.11.2024 р.
Дата публікації звіту:
04.11.2024 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
0fcb441f3402486b9020492b9fcc55b3
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1054267,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-22-003684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d889d6aff82b4e3ba8ef901746bba3ec
Назва:
Відповідь до запиту про надання пояснень до моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.10.2024 11:49
Опис:
Ознайомившись із запитом про надання пояснень до процедури закупівлі за № UA-2024-08-22-003684-a, за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти» шляхом застосування тендерної процедури закупівлі: відкриті торги, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro, повідомляємо наступне:
22 серпня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-08-22-003684-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https:// https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2024-08-22-003684-a) щодо закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти». Дана закупівля здійснювалася відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Згідно пункту 4-1. Постанови КМУ № 710 від 11.11.2016. «органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті відділу освіти молоді та спорту Хорольської міської ради створено вкладку «Інформаційна доступність» - «Тендерні закупівлі», де в день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю автоматично оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( https://horol.osv.org.ua/tenderni-zakupivli-10-33-03-16-04-2021/)
Номер:
878861b4ddb9480686aeed5eb062abdd
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 054 267,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-22-003684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень інформації та/або документів) щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», тендерна пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Так, у Протокольному рішенні уповноваженої особи замовника від 02.09.2024 № 187 зазначено, що вищезгаданим учасником не надано Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Крім цього, надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території.
Поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині ненадання Довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Пояснення та/або інформацію та/або документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
16e596b33fa94b4691e229a5fefdafe8
Назва:
Відповідь до запиту про надання пояснень до моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.10.2024 13:35
Опис:
Ознайомившись із запитом про надання пояснень до процедури закупівлі за № UA-2024-08-22-003684-a, за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти» шляхом застосування тендерної процедури закупівлі: відкриті торги, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro, повідомляємо наступне:
22 серпня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-08-22-003684-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https:// https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2024-08-22-003684-a) щодо закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти». Дана закупівля здійснювалася відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” у складі тендерної пропозиції не надано Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»..
Проте пунктом 2 Розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації замовником було встановлено вимогу що: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».. Тобто учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” не надав Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України.
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Також при розгляді даного питання було враховано позиції Моніторингу Державної аудиторської служби України UA-M-2024-05-14-000015 по закупівлі UA-2024-04-16-012240-a та Постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 18 квітня 2024 року у справі № 160/13610/23 щодо необхідності відхилення тендерної пропозицій.