• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)

Завершена

11 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 000.00 UAH
Номер: 5d963622651044159ba81f7562077f32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:52 - 31.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 55 UA-2024-08-21-011892-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ-92» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом прийняття рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024 року № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.09.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РСК «БУДПРОМ» (далі – ТОВ «РСК «БУДПРОМ»)та товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» (далі – ТОВ «САЛАНГ-92»), вимоги про усунення невідповідностей до 14.09.2024 та 21.09.2024, протокол від 11.09.2024 № 29 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РСК «БУДПРОМ» від 17.09.2024 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024, протокол визначення учасника ТОВ «САЛАНГ-92» переможцем процедури закупівлі від 23.09.2024 № 33, договір від 04.10.2024 № 182 на суму 11 551 123,60 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 17.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлені вимоги та умови щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; яка оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628» (далі – Наказ № 2628). Відповідно до пункту 3 Наказу № 2628, реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Відповідно до пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом № 2628 визначено: - За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією. Однак, учасником ТОВ «САЛАНГ-92» в складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вимог надано Банківську гарантію № IG27/20240207/DKBO від 04.09.2024, в якій відсутня зазначена вище інформація, що не відповідає вимогам пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом № 2628. Пунктом 43 Особливостей та підпункту 3.3 пункту 4 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлені Замовником невідповідності в наданій банківській гарантії № IG27/20240207/DKBO від 04.09.2024 учасника ТОВ «САЛАНГ-92», могли бути усунуті учасником протягом 24 годин у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Водночас на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тим самим, не надав можливість учаснику ТОВ «САЛАНГ-92» усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:20 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З приводу встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених під час перевірки Державною аудиторською службою України, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з Уповноваженою особою, а також для Уповноваженої особи заплановано навчання з питань публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому порушення вимог Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та розгляду тендерних пропозицій, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації звіту: 07.11.2024 19:50

Запити/Пояснення