-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
Завершена
11 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 000.00 UAH
Номер:
5d963622651044159ba81f7562077f32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:52 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-08-21-011892-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «САЛАНГ-92» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом прийняття рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024 року № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.09.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РСК «БУДПРОМ» (далі – ТОВ «РСК «БУДПРОМ»)та товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» (далі – ТОВ «САЛАНГ-92»), вимоги про усунення невідповідностей до 14.09.2024 та 21.09.2024, протокол
від 11.09.2024 № 29 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції,
протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РСК «БУДПРОМ»
від 17.09.2024 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024,
протокол визначення учасника ТОВ «САЛАНГ-92» переможцем процедури закупівлі від 23.09.2024 № 33, договір від 04.10.2024 № 182 на суму 11 551 123,60 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 17.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлені вимоги та умови щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; яка оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628» (далі – Наказ № 2628).
Відповідно до пункту 3 Наказу № 2628, реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
Відповідно до пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом № 2628 визначено:
- За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).
Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії.
Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк).
Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією.
Однак, учасником ТОВ «САЛАНГ-92» в складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вимог надано Банківську гарантію № IG27/20240207/DKBO від 04.09.2024, в якій відсутня зазначена вище інформація, що не відповідає вимогам пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом № 2628.
Пунктом 43 Особливостей та підпункту 3.3 пункту 4 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виявлені Замовником невідповідності в наданій банківській гарантії № IG27/20240207/DKBO від 04.09.2024 учасника ТОВ «САЛАНГ-92», могли бути усунуті учасником протягом 24 годин у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тим самим, не надав можливість учаснику ТОВ «САЛАНГ-92» усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:20 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З приводу встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених під час перевірки Державною аудиторською службою України, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з Уповноваженою особою, а також для Уповноваженої особи заплановано навчання з питань публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому порушення вимог Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та розгляду тендерних пропозицій, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації звіту:
07.11.2024 19:50
Запити/Пояснення
Номер:
a8737ea68fcd429f94a9dfb65b26229f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв № 9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47 (заходи з енергозбереження))» (Код ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформа-цію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-011892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e2928fa0a46412d802e86db96350062
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2024 17:00
Опис:
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)» за ДК 021:2015- код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-na-kapitalnyi-remont-pokrivli-dytiachoi-shkoly-mystetstv-9-darnytskoho-raionu-m-kyieva-vulytsia-kharchenka-ievhena-47-zakhody-z-enerhozberezhennia
Номер:
961769b68e95494199d3166d87127625
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв № 9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47 (заходи з енергозбереження))» (Код ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-011892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії розмірі якої складає 1 (один) відсотків від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a25a2a99d1f2440e85869358869ef5e6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2024 17:08
Опис:
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» повідомляємо, що, з метою отримання гарантій виконання учасником взятих на себе зобов’язань за укладеним договором, була встановлена вимога надання переможцем забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії розмір якої складає 1 (один) відсоток від вартості договору. Переможцем торгів ТОВ «САЛАНГ-92» надано відповідні документи (сканована копія прикріплюється).