-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)
Завершена
5 513 729.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 46 400.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 46 400.00 UAH
Номер:
3f666298ffde434ab4edeca1d658653c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:46 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-08-21-009395-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1 установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НГХ СЕРВІС», ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» за лотом № 1, ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» та ТОВ «Єй-Пі Інженірінг» за лотом № 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2024 № 375, роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.08.2024 за лотами № 1 та 2, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами № 1 та № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЯНИ» (далі – ТОВ «КРАЯНИ») за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» (далі – ТОВ «НГХ СЕРВІС») за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ») за лотами № 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Єй-Пі Інженірінг» (далі – ТОВ «Єй-Пі Інженірінг») за лотом № 2, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.09.2024 № 400, від 11.09.2024 № 416, від 16.09.2024 № 426, від 20.09.2024 № 445, від 24.09.2024 № 453, від 02.10.2024 № 464, від 16.10.2024 № 492, від 03.09.2024 № 401, від 20.09.2024 № 446, від 24.09.2024 № 454, від 02.10.2024 № 465 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 27.09.2024, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.09.2024, до 27.09.2024, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2024, договір про закупівлю від 16.10.2024 № 981/УПГГК/24 на суму 2 625 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 30.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатам моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасника щодо надання в складі тендерної пропозиції заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 № 416 тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1 відхилено відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В протоколі зазначено, що Учасником ТОВ «КРАЯНИ» не виконано зазначених вимог тендерної документації, а саме: «у наданому Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор) І ЧАСТИНА» вих. №1593 від 28.08.2024 (файл «№1593 від 28.08.24 Тех. хар-ки.pdf»):
● по позиції VІ «Модуль PC USB-адаптер А2 (6GK1571-0BA00-0AA0), або еквівалент»:
- по параметру/вимозі №6 «В комплекті» значення «USB-кабель довжиною не менше 5 м» учасником зазначено «USB-кабель довжиною не менше 5 м», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення довжини USB-кабелю. При цьому, довжина USB-кабелю завжди має точне значення.
● по позиції ХІІ «Модуль інтерфейсний SIMATIC S7-300, IM 153-4, SIEMENS (6ES7153-4AA01-0XB0)»:
- по параметру/вимозі №6 «Степінь захисту IP» значення «не нижче IP20» учасником зазначено «не нижче IP20», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення ступеню захисту IP. При цьому, ступінь захисту IP завжди має точне значення (див. нижче).
● по позиції ХІV «Некерований комутатор SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2), або еквівалент»:
- по параметру/вимозі №14 «ступінь захисту IP» значення «не нижче IP20» учасником зазначено «не нижче IP20», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення ступеню захисту IP. При цьому, ступінь захисту IP завжди має точне значення (див. нижче).»
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 6 розділу III тендерної документації Замовника визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «КРАЯНИ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції та на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1.
За інформацією, опублікованою в електронній системі закупівель, торги за лотом № 1 відмінені через відсутність пропозицій.
Період усунення порушень:
18.11.2024 18:05 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
af639bef7804459386b0fab91be0dfe7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-009395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fb9d60c6f83e43f4b66951bff18af4ea
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
30.10.2024 14:56
Опис:
Розглянувши запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України, що розміщений 29.10.2024 в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, за предметом Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-009395-a щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Розрахунок очікуваної вартості (ОВ) предмету закупівлі Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі) здійснено методом визначення ОВ порівнянням ринкових цін, відповідно до Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні (далі - Порядок), затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №509 від 24.10.2022 (в редакції наказу №520 від 07.07.2023; за необхідності Додаток №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку буде надано за окремим запитом).
Очікувана вартість визначена на рівні мінімальних цін по позиційно, згідно отриманих комерційних пропозицій. Файл «Розрахунок очікуваної вартості лоти 1, 2.xlsx» та сканокопії комерційних пропозицій (архівна папка «КП.7z»), на підставі яких здійснювався цей розрахунок, додаються. Веб-сайти не використовувались зважаючи на достатню кількість отриманих комерційних пропозицій (бажано мати мінімум 3 ціни - п. 2.2. Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку).
Після проведення розрахунку очікувана вартість склала 5 513 729,78 грн. з ПДВ, у тому числі за лотами:
Лот № 1 – 1 856 502,98 грн. з ПДВ;
Лот № 2 – 3 657 226,80 грн. з ПДВ.
Закупівля за предметом Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі) проведена із зазначеною вище очікуваною вартістю.
Слід зазначити, що зважаючи на очікувану вартість, яка склала понад 5 млн. грн., умови цієї закупівлі було схвалено дорадчим органом НАК «Нафтогаз України» - Локальною радою з контрактування (за необхідності буде надано відповідний протокол за окремим запитом).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених замовником потреб та відповідають діючим галузевим нормам та стандартам.
Предмет закупівлі по лоту №1 передбачає придбання у кількості 75 шт. модулів контролерів PLC для виконання поточних та аварійних ремонтів, що забезпечить мінімізацію втрат по видобутку, пов’язаних з відмовою систем автоматики. Номенклатура та кількість сформована за результатами аналізу наявних на філії ГПУ «Полтавагазвидобування» модулів, які знаходяться в експлуатації на технологічних об’єктах, кількості відмов та поломок та термінів постачання даного обладнання (файл «Додаток 1. Перелік модулів АСК ТП.pdf» додається). Також предмет закупівлі передбачає закупівлю некерованих комутаторів SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2) або еквівалент у кількості 12 шт. – для організації локальної мережі АСК ТП з дублюючими робочими станціями в укриттях.
Предметом закупівлі по лоту №2 є частини контролерів, а саме: плати та модулі у кількості 54 шт., що використовуються у складі наявних у замовника контролерів ROC800, ROC809, які застосовуються для обліку вуглеводневої сировини та будуть використані для дообладнання вузлів обліку нафтопродуктів і сировини на відділеннях філії УПГГК АТ «Укргазвидобування». Закупівля плат, модулів для контролерів ROC800, ROC809 необхідна для забезпечення функціювання об’єктів переробки філії УПГГК щодо максимальної автоматизації технологічного процесу та дистанційного контролю, а також забезпечення потреби приладів необхідних для забезпечення контролю роботи технологічного обладнання та обліку сировини і готової продукції на вищезазначених відділеннях і як наслідок - забезпечення якості товарної продукції, яка виробляється. Дані плати, модулі для контролерів ROC800, ROC809 також будуть використані для забезпечення обмінного фонду та аварійного запасу запчастин, наявних на філії УПГГК контролерів в складі з масовими витратомірами витрати сировини та готової продукції.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі знаходиться серед документів закупівлі, а саме: у додатку №3 до тендерної документації (для лоту № 1) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор) І ЧАСТИНА та додатку №3 до тендерної документації (для лоту №2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Плати та модулі) І ЧАСТИНА (файл закупівлі «ТД_Ц_24Т-306_лот 1 модулі комутатор лот 2 плати модулі_21.08.2024.docx»).
Також, в тендерній документації є посилання на конкретні марки та моделі. Дане устаткування є елементами існуючої автоматизованої системи управління технологічним процесом (надалі – АСК ТП) на виробничих об’єктах філії ГПУ «Полтавагазвидобування», побудованої на комплексі програмно-технічних засобів контролерів S7 SIMATIC виробництва SIMENS. На даний час в експлуатацію введено 37 систем, в складі яких знаходиться більш ніж 800 модулів. Для безаварійної роботи систем, виконання технічного обслуговування та поточних ремонтів АСК ТП необхідні в наявності складові систем (модулі). Вказані марки (моделі) відповідають існуючим модулям та документації виробника/проектанта систем, що забезпечує сумісну та безперебійну роботу. Для того, щоб не обмежувати коло учасників, та дотриматись основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них біля кожної позиції, у якій йде посилання на конкретну марку (модель) чи виробника, зазначено «або еквівалент».
Визначені в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб замовника і відповідають пропозиціям відповідного ринку. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою замовника з урахуванням діючого законодавства.
Уповноважена особа
АТ «Укргазвидобування» Юрій ФАУСТОВ