• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Товар - код CPV 44510000-8 по ДК 021:2015 – Знаряддя: Лот 1 - код CPV 44512000-2 по ДК 021:2015 – Ручні інструменти різні (Ручні інструменти та набори); Лот 2 - код CPV 44512000-2 по ДК 021:2015 – Ручні інструменти різні (Ручні інструменти різні та набори); Лот 3 - код CPV44512000-2 по ДК 021:2015 -Ручні інструменти різні (Ручні інструменти різні та набори); Лот 4 - код CPV 44511000-5 Ручні знаряддя (Ручні інструменти різні). РПЗ- 9.624

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-41-34. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.

Завершена

2 187 638.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 170.00 UAH
Номер: 2ea97f0251d44802b99cfa193b82e6c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-23-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.01.2025 09:48 - 14.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 № 3-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 22.01.2025 № 3-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-08-21-007411-a 21.08.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів (ЛОТ 4), тендерна документація Замовника, затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол від 21.08.2024 № 777), тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «Єрещенко Сергій Миколайович», протокол уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024 року № 786, протокол уповноваженої особи Замовника від 23.09.2024 року № 805, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024 року, договір від 03.10.2024 № 53-123-01-24-09419, додаткова угода від 05.11.2024 № 1, додаткова угода від 29.11.2024, відповідь замовника на запит Управління, надана через електронну систему 29.01.2025, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 03.02.2025 14:48 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 14:48

Запити/Пояснення