-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система опалення)
Завершена
14 816 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 081.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 081.00 UAH
Номер:
175e6fa6f36b42aa80b64bf49e95ce71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:25 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2024-08-21-007026-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ», ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ» та ТОВ «Опитний завод М», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2024 протокол № 93; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ», ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ»; вимоги про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 № 99 та 05.09.2024 № 102; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2024 № 25; укладений договір підряду № 72/2024 від 11.09.2024 на суму 11 350 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення надані на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.11.2024 14:58 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
4937b03106e542709463d37f4a8132a9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 09:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система опалення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-007026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайт у головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9af6344c1697469a9573f6fcb609d0c9
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 16:25
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією згідно ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» та кошторисної норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Міністерства громад та територій України від 01.11.2021 № 281), і затвердженої наказом КП «Міське управління капітального будівництва» від 13.08.2024 № 05-04-птв, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертної оцінки (позитивної) від 12.08.2024 № 0405-24О, виданої експертною організацією ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» за результатом розгляду кошторисної частини проектної документації, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
2. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli
Номер:
9727c72a0d6a47908119cc3f052a4a1d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система опалення) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-007026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та/або відповідних документів), а саме: яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ» вимогам підпункту 10 пункту 14 додатку 1 тендерної документації, в частині надання останнім розрахунку загальновиробничих витрат (ЗВВ), згідно з вимогами п.п. 5.13 – 5.15 Настанови з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надати посилання на файл в тендерній пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11d083770ea144e881ec202526e08d64
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 16:28
Опис:
Відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ» вимогам підпункту 10 пункту 14 додатку 1 тендерної документації, в частині надання останнім розрахунку загальновиробничих витрат (ЗВВ), згідно з вимогами п.п. 5.13 – 5.15 Настанови з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, підтверджена шляхом перевірки розрахунку загальновиробничих витрат (ЗВВ), який міститься у наданих учасником у складі тендерної пропозиції файлах «6.imd.p7s» і «6_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s».
Номер:
c612543428aa44e199b165d91dce3292
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система опалення) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-007026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та/або відповідних документів) на підставі яких документів визначено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕНЕРГІЯ-ТГСВ» вимогам підпунктів 11 та 15 пункту 14 тендерної документації (розрахунок адміністративних витрат згідно з пунктом 5.13-5.15 Настанови з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова)), враховуючи що переможець торгів в Пояснювальній записці (файл «6_ДЦ_ДЦ_2.pdf») та Розрахунках №№ 1-4.Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис.грн. (файл «6_ДЦ-ДЦ-4.pdf»), при складанні розрахунків адміністративних витрат для нарахування прийнятий показник визначення розміру таких витрат відповідно до пункту 4.39 Настанови.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
21e6af644df3429283b01960673fdf40
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 17:22
Опис:
Згідно підпункту 15 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації: «Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються згідно Настанови з визначення вартості будівництва п. 5.17.»
Пунктом 5.17. Настанови з визначення вартості будівництва (зі зміною № 1, затвердженою Наказом Мінрегіону від 30.04.2022 № 67) встановлено:
«Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови.»
Тобто, Учасник процедури закупівлі може самостійно обрати, за якими показниками він буде обчислювати адміністративні витрати.
Пункт 4.39 Настанови зазначає: «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій призначені на відшкодування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Перелік витрат, що враховуються показниками при обчисленні адміністративних витрат, наведено у додатку 26 цієї Настанови.»
Зміна № 3 до Настанови, затверджена Наказом Мінінфраструктури від 22.09.2023 № 854, змінила номер Додатку 26 на Додаток 27.
Відповідно до підпункту 11 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації: «У складі ціни пропозиції учасник надає розрахунок адміністративних витрат, який визначається на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період (2023 р.), згідно п.5.17-5.18 «Настанови з визначення вартості будівництва», у разі обчислення цих витрат по розрахункових показниках.»
Таким чином, у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГІЯ-ТГСВ", згідно пункту 5.17 Настанови, обрав обчислення адміністративних витрат за показниками Додатку 27 Настанови, учасник зазначив відповідний показник у пояснювальній записці та надав розрахунок № 10 до договірної ціни у складі тендерної пропозиції.
Розрахунок адміністративних витрат, який визначається на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період (2023 р.), учасник ТОВ "ЕНЕРГІЯ-ТГСВ" не повинен був надавати.