-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Далекоміри, індикатори, кутоміри, мікрометри, нутроміри, штангенциркулі, різьбоміри, щупи та інше
Завершена
1 802 543.71
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 611.13 UAH
мін. крок: 0% або 611.13 UAH
Номер:
05187d7b3c1a4ead88c54dbf06b639e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 10:29 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 76-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-21-004642-a, 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» за Лотом 1, ТОВ «УКРПРИБОР», СП ТОВ «ПРОМТЕК» за Лотом 2; визначення переможця процедури закупівлі за Лотами 1, 2; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської денржавної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2904 № 411/2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (далі – ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ») (Лот 1); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРИБОР» (далі – ТОВ «УКРПРИБОР»); СПІЛЬНОГО УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕК» (далі - СП ТОВ «ПРОМТЕК») (Лот 2); протокольні рішення уповноваженої особи від 06.09.2024 (Лот 1, Лот 2), від 09.09.2024 (Лот 2); повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцями відкритих торгів з особливостями ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» за Лотом 1, СП ТОВ «ПРОМТЕК» за Лотом 2 у спосіб, визначений тендерною документацією; договори про закупівлю від 20.09.2024 № 4617/ДЗЗ-24 (Лот 1), від 24.09.2024 № 4621/ДЗЗ-24 (Лот 2); інформацію про відміну торгів за Лотами 3, 4; пояснення Замовника, отримане 15.11.2024, в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
22.11.2024 12:26 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 12:26
Запити/Пояснення
Номер:
66c474dc909f47e7908e040ce57c7a1f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:38330000-7: Ручні прилади для вимірювання відстаней (4 лоти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-21-004642-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d8a232cf73654cd28a1a6705bdcc92b4
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 12.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-08-000005
Дата опублікування:
15.11.2024 14:54
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 12.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-08-000005 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 38330000-7 Ручні прилади для вимірювання відстаней (Далекоміри, індикатори, кутоміри, мікрометри, нутроміри, штангенциркулі, різьбоміри, щупи та інше), оголошення № UA-2024-08-21-004642-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманої інформації на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків, посилання на сайти та цінові пропозиції (Додаток 1).
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної об’єктивної потреби КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.