-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна деревина твердих порід (дуб, бук, граб, ясен)
Завершена
1 206 328.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 063.28 UAH
мін. крок: 1% або 12 063.28 UAH
Номер:
62267d60918d4a25bc00e80b4488b632
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 15:51 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 23. UA-2024-08-20-012159-a, 20.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Гніванська міська лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-20-014702-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 №140 та №141, від 18.09.2024 №150 та №151, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Захаріна Сергія Володимировича (далі – ФОП Захарін С.В.); опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Захаріна С.В. (скарга UA-2024-08-20-012159-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №15225-р/пк-пз від 12.09.2024); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Захаріним С.В. як переможцем тендеру документи; договір від 30.09.2024 №228; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Захаріна С.В. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
21.11.2024 11:17 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
6d0e8533bf684952945b64dab700ac27
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
04.11.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-20-012159-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Гніванська міська лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e9dcb8c33cb74953914ea674de0fe6b1
Назва:
Добрий день! Надаємо відповідь на Ваш запит
Дата опублікування:
06.11.2024 17:47
Опис:
При розрахунку видатків на оплату твердого палива бралися до уваги декілька чинників, таких як: характеристики обладнання котельні, температура повітря, тепловтрати будинку, теплотворна здатність деревини, площа приміщення, довжина теплотраси.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням технічних характеристик наявного обладнання котельні. З метою забезпечення у структурних підрозділах лікарні температурного режиму в приміщенні та можливості надання медичної допомоги населенню. Технічні характеристики предмета закупівлі визначено до потреб замовник.
Для розрахунку очікуваної вартості використовувалася ціна попередньої власної закупівлі аналогічного товару, Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-20-012359-a, з урахуванням індексу інфляції. На підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, що має рекомендаційний характер, а також з урахуванням принципу максимальної економії та ефективності.