• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревинна тріска

Завершена

649 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 249.00 UAH
Номер: 9a7ab5a48ad4446187fa25c06823db53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-09-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 09.09.2024 16:27 - 01.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 № 60 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.09.2024 № 60. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-08-20-011315-a 20.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-08-20-012408-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, відхилену пропозицію учасників торгів ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" та тендерну пропозицію переможця торгів Фізична особа-підприємець Чумак Валентина Павлівна на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 30.08.2024 №152 та №153, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів №92 від 05.09.2024 з додатком до нього, додаткову угоду №1 від 05.09.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.09.2024 та 17.09.2024. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №152 від 30.08.2024 тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відхилено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В протоколі вказано, що в тендерній пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відсутня визначена додатком №3 до тендерної документації Інформація в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей). Та відповідно в протоколі вказано: «враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню на підставі зазначеної вище норми». Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено документи, інформацію, яку учасникам необхідно завантажити в складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (згідно з Додатком 1, 3 до цієї тендерної документації); інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до вимог Додатку №3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі» до тендерної документації Учасник для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, повинен надати документи, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: «3. Інформацію в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей)». В тендерній пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відсутня вищезазначена інформація, що не відповідає вимогам тендерної документації. Водночас вказана не відповідність не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, Замовник не розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та відхилив пропозицію учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ", яка була найбільш економічно вигідною. Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Надані Замовником, під час проведення моніторингу, пояснення не обґрунтовують правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ".
Період усунення порушень: 26.09.2024 17:52 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011315-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 02.10.2024 11:28

Запити/Пояснення