-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревинна тріска
Завершена
649 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 249.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 249.00 UAH
Номер:
9a7ab5a48ad4446187fa25c06823db53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 16:27 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.09.2024 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-20-011315-a 20.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-08-20-012408-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, відхилену пропозицію учасників торгів ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" та тендерну пропозицію переможця торгів Фізична особа-підприємець Чумак Валентина Павлівна на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 30.08.2024 №152 та №153, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів №92 від 05.09.2024 з додатком до нього, додаткову угоду №1 від 05.09.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.09.2024 та 17.09.2024.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №152 від 30.08.2024 тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відхилено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В протоколі вказано, що в тендерній пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відсутня визначена додатком №3 до тендерної документації Інформація в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей). Та відповідно в протоколі вказано: «враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню на підставі зазначеної вище норми».
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено документи, інформацію, яку учасникам необхідно завантажити в складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (згідно з Додатком 1, 3 до цієї тендерної документації); інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до вимог Додатку №3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі» до тендерної документації Учасник для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, повинен надати документи, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
«3. Інформацію в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей)».
В тендерній пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відсутня вищезазначена інформація, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Водночас вказана не відповідність не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому, Замовник не розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та відхилив пропозицію учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ", яка була найбільш економічно вигідною.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Надані Замовником, під час проведення моніторингу, пояснення не обґрунтовують правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ".
Період усунення порушень:
26.09.2024 17:52 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011315-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
02.10.2024 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
5274cfdc0a864fc9839d4506be1ece14
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.09.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Деревинна тріска» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-20-011315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Додатком №3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі» до тендерної документації визначено, що Учасник для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, повинен надати документи, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
«3. Інформацію в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей)».
В тендерній пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відсутня вищезазначена інформація.
Згідно протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №152 від 30.08.2024 тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" відхилено відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Водночас вказана не відповідність не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник не розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та відхилив пропозицію учасника, яка була найбільш економічно вигідною.
Поясніть причини недотримання вимог п.43 Особливостей при розгляді пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаних вище невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a54c634d60854fc797d9dfdc53e18e25
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
11.09.2024 13:39
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Західного офісу Держаудитслужби (рішення про початок моніторингу від 09.09.2024 року номер: UA-M-2024-09-09-000071) по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011315-a), повідомляємо наступне.
1. В пункті 1.1. тендерної документації Розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції зазначено що тендерні пропозиції подаються відповідно до п. 31 Особливостей до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 2 Додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, Учасник повинен надати документи, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації:
Інформацію в довільній формі про виробника деревинної тріски (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей).
В своїй пропозиції учасник ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" не надав вищезазначену інформацію.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Номер:
c2e1afeb85f146febfd23c5f7099a936
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.09.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Деревинна тріска» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-20-011315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Додатком №1 до тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема допустима вологість - від 15% до 30%, теплотворність - 2800 кВт-год/т. Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 15234-4:2013 Тверде біопаливо. Забезпечення якості. Частина 4. Тріска для непромислового використання (EN 15234-4:2012, IDT).
Фізичною особою-підприємцем Чумак Валентиною Павлівною подано в складі пропозиції сертифікат якості №249 від 19.12.2023, в якому вказано вологість 12,3%, що не відповідає вимогам Замовника щодо підтвердження якісних показників товару. Крім того, відсутнє підтвердження теплотворності - 2800 кВт-год/т.
Подані в складі пропозиції ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" протокол випробувань від 29.01.2024 №0170 та сертифікат відповідності не містять даних щодо теплотворності - 2800 кВт-год/т.
Додані в складі пропозиції ФОП Чумак Валентина Павлівна сертифікат якості №249 від 19.12.2023 та в складі пропозиції ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" протокол випробувань від 29.01.2024 №0170, сертифікат відповідності не містять підтвердження відповідності товару вимогам ДСТУ EN 15234-4:2013 (EN 15234-4:2012, IDT), що не відповідає вимогам додатку №1 до тендерної документації.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання учасниками торгів ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" та ФОП Чумак Валентина Павлівна, вимог додатків №1 та №3 до тендерної документації та дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді пропозицій учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e94df64898849a0b51f29735b6069cb
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
17.09.2024 16:55
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику від 12.09.2024 на пояснення Західного офісу Держаудитслужби (рішення про початок моніторингу від 09.09.2024 року номер: UA-M-2024-09-09-000071) по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011315-a), повідомляємо наступне.
Додатком №1 до тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, допустима вологість - від 15% до 30%, теплотворність - 2800 кВт-год/т.
1. Щодо показника вологість.
На виконання вимоги п.2 Додатку 3 тендерної документації Фізичною особою-підприємцем Чумак Валентиною Павлівною надано в складі пропозиції сертифікат якості №249 від 19.12.2023, в якому вказано вологість 12,3%.
Слід зазначити що під вологістю деревини розуміють величину в % відношення маси вологи, яка міститься у об'ємі деревини, до маси повністю сухої деревини. Вологість деревини, виражена в процентах, показує, скільки грамів води, що міститься в деревині, припадає на 100 г абсолютно сухої деревини. Наприклад, вологість деревини 25 %. Це означає, що на кожні 100 г деревини припадає 25 % наявної в ній води. Установлено кілька ступенів вологості деревини. Залежно від них деревина буває: мокра - така, що тривалий час перебувала у воді, вологість вище 100 %; свіжозрубана - вологість 60-100 %; повітряно-суха - така, що тривалий час зберігалася на повітрі, вологість 15-20 %; кімнатно-суха - вологість 8-12 %; абсолютно суха - вологість 0 %. Рівень вологості деревини впливає її властивості і процес горіння дров у результаті. Занадто вологі дрова горять погано, димлять і коптять, оскільки енерговитрати йдуть на досушування дров шляхом випаровування вологи з деревини. Тобто, чим менше волога тим краще. В Додатку 1 зазначено: ДОПУСТИМА вологість (тобто, не більше) - від 15% до 30%. Отже, допустима вологість до 30%. Тож, вологість 12,3% це кращий показник, аніж зазначений в вимогах замовника.
1. Щодо показника теплотворність.
Теплотворною здатністю дров називається кількість теплоти в калоріях (джоулях та інш.), що його виділяє одна вагова одиниця цього палива при повному згорянні.
Теплота згоряння - кількість теплоти, що виділяється у разі повного згоряння одиниці маси твердого палива.
І теплотвортність, і теплота згоряння дров вимірюється в одиницях теплоти. Одиницею теплоти або калорій називається та кількість теплоти, яка здатна нагріти 1 кілограм води на 1 градус Цельсія. Тобто, теплотворна здатність і теплота згоряння це ідентичні поняття.
В складі пропозиції ФОП Чумак Валентина Павлівна наданий сертифікат якості №249 від 19.12.2023, в якому вказано: вища теплота згоряння на робочий стан палива - 3914 ккал/кг, вища теплота згоряння на сухий стан палива - 4464 ккал/кг.
Для з"ясування чи відповідають показники, зазначені в сертифікаті показнику в Додатку 1 теплотворності - 2800 кВт-год/т, замовник конвертував зазначені ккал/кг в кВт-год/т.
Отже, 3914 ккал/кг = 4551,982 кВт-год/т; 4464 ккал/кг = 5191,632 кВт-год/т
Як вбачається з перерахунку, дані показники кращі за вимоги зазначені замовником 2800 кВт-год/т.
Виходячи з вищезазначеного, учасником торгів ФОП Чумак Валентина Павлівна дотримані вимоги додатків №1 та №3 до тендерної документації та підтверджена відповідність товару вимогам технічної специфікації.
В складі пропозиції ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" наданий протокол випробувань від 29.01.2024 №0170, в якому вказано: вища теплота згоряння на робочий стан палива - 2959 ккал/кг, вища теплота згоряння на сухий стан палива - 3690 ккал/кг.
Отже, 2959 ккал/кг = 3441,317 кВт-год/т; 3690 ккал/кг = 4291,47 кВт-год/т.
Отже, учасниками торгів ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" та ФОП Чумак Валентина Павлівна, дотримані вимоги додатків №1 та №3 до тендерної документації та дотриманно Замовником вимоги Особливостей при розгляді пропозицій учасника.