• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24Т-329_31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники та прожектори) (Лот №1 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники вибухозахищеного виконання); Лот№2- ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники акумуляторні переносні); Лот №3 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники промислові); Лот №4 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень); Лот №5 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Прожектори та світильники вуличні)

Завершена

29 520 466.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 966.00 UAH
Номер: b605304b82a949feb8f4138816567521
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:23 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2024-08-20-010613-a 20.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ» лот № 2, ТОВ «ЮГ СВЕТ» за лотами № 3 та № 4, ТОВ «НВП «ВІАН» лот № 5, своєчасності укладання договорів за лотам 2 - 5 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 453, звернення за роз’ясненнями до процедури та відповідь Замовника на звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ», (далі ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ») лот № 2, протокол від 24.09.2024 № 469, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 02.10.2024 № 502, договір поставки від 15.10.2024 № 961/ягв/24 (далі Договір лот № 2), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ СВЕТ» (далі ТОВ «ЮГ СВЕТ») лот № 3, протокол від 24.09.2024 № 471, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 510, договір поставки (графік поставки) від 17.10.2024 № УГВ 1338/30-24 (далі Договір лот № 3), пропозицію ТОВ «ЮГ СВЕТ» лот № 4, протокол від 24.09.2024 № 472, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 511, договір поставки (графік поставки) від 17.10.2024 № УГВ 1339/30-24 (далі Договір лот № 4), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН» (далі ТОВ «НВП «ВІАН»), лот № 5, протокол від 24.09.2024 № 473, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 512, договір поставки (графік поставки) від 18.10.2024 № УГВ 1341/30-24 (далі Договір Лот № 5), пояснення та документи Замовника надані 31.10.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації опублікованій в електронній системі закупівель за лотом № 1 торги відмінено через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 14.11.2024 17:05 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 17:05

Запити/Пояснення