-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
24Т-329_31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники та прожектори) (Лот №1 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники вибухозахищеного виконання); Лот№2- ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники акумуляторні переносні); Лот №3 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники промислові); Лот №4 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень); Лот №5 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Прожектори та світильники вуличні)
Завершена
29 520 466.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 966.00 UAH
мін. крок: 0% або 966.00 UAH
Номер:
b605304b82a949feb8f4138816567521
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:23 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-08-20-010613-a 20.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ» лот № 2, ТОВ «ЮГ СВЕТ» за лотами № 3 та № 4, ТОВ «НВП «ВІАН» лот № 5, своєчасності укладання договорів за лотам 2 - 5 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 453, звернення за роз’ясненнями до процедури та відповідь Замовника на звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ», (далі ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СШ») лот № 2, протокол від 24.09.2024 № 469, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 02.10.2024 № 502, договір поставки від 15.10.2024 № 961/ягв/24 (далі Договір лот № 2), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ СВЕТ» (далі ТОВ «ЮГ СВЕТ») лот № 3, протокол від 24.09.2024 № 471, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 510, договір поставки (графік поставки) від 17.10.2024 № УГВ 1338/30-24 (далі Договір лот № 3), пропозицію ТОВ «ЮГ СВЕТ» лот № 4, протокол від 24.09.2024 № 472, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 511, договір поставки (графік поставки) від 17.10.2024 № УГВ 1339/30-24 (далі Договір лот № 4), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН» (далі ТОВ «НВП «ВІАН»), лот № 5, протокол від 24.09.2024 № 473, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 07.10.2024 № 512, договір поставки (графік поставки) від 18.10.2024 № УГВ 1341/30-24 (далі Договір Лот № 5), пояснення та документи Замовника надані 31.10.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації опублікованій в електронній системі закупівель за лотом № 1 торги відмінено через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
14.11.2024 17:05 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
804e26d6aa764b21baf9e8eb2e517c46
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі світильників та освітлювальної арматури (Світильники та прожектори) (Лот №1 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники вибухозахищеного виконання); Лот №2 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники акумуляторні переносні); Лот №3 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники промислові); Лот №4 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень); Лот №5 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Прожектори та світильники вуличні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-20-010613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c485e3bde8294e2c808c39d594e2360d
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
31.10.2024 10:05
Опис:
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники та прожектори) (Лот №1 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники вибухозахищеного виконання); Лот№2- ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники акумуляторні переносні); Лот №3 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники промислові); Лот №4 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень); Лот №5 - ДК 021:2015 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Прожектори та світильники вуличні), №24Т-329, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-08-20-010613-a