-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)
Завершена
2 884 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 844.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 844.00 UAH
Номер:
313451a7b565434791966b6ef91dd8da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 17:10 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2024 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2024-08-20-001854-a 20.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.08.2024 № 24/ТО/230, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОКОР «ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОКОР «ПЛЮС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОКОР «ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЄВРОКОР «ПЛЮС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 № 24/ТО/230-р-1, від 12.09.2024 № 24/ТО/230-пр-1 та від 17.09.2024 №24/ТО/230-н-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024, договір про закупівлю товарів від 02.10.2024 № 2410000010, пояснення та документи Замовника, отримані 20.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.11.2024 16:10 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
3fe85bd454324522bd1fbfa9e3d1d09b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
54fcf05cd97d46ca9a4088b6b94df566
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 19.11.2024
Дата опублікування:
20.11.2024 14:54
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 по предмету закупівлі «Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)» номер оголошення UA-2024-08-20-001854-a повідомляємо таке:
Щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик, які в повному обсязі повинні забезпечувати виробничі та технологічні процеси виробничої діяльності підприємства, а саме відповідно до діючої в Україні нормативно-технічної документації (ДСТУ 4219 Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії) та Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах АТ «Укртрансгаз» (див. http://utg.ua/utg/purchases/important-info/okrem-vimogi-do-zolyaczjnix-materalv-ta-zaxisnix-pokrivv.html).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Повідомляємо, що для визначення вартості предмета закупівлі були направлені запити ТОВ «Хімзахист», ТОВ «Мастерам», ТОВ «Еврокор Плюс», ТОВ «Ізолін», ПрАТ «ОЗОМ», ТОВ "Сучасні технології техногенної безпеки" та ТОВ "Промматеріал". В розрахунку очікуваної вартості враховані комерційні пропозиції ТОВ «Єврокор Плюс», ТОВ "Промматеріал" та ТОВ "Мастерам". Остаточний розрахунок сформовано на підставі найменшої комерційної пропозиції ТОВ «Єврокор Плюс».
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.